زمانی که UBS به دنبال تضمین سوئیس است، زمان بحران برای مذاکرات Credit Suisse

[ad_1] مقامات در حال تلاش برای حل بحران اعتماد در Credit Suisse 167 ساله هستند، بانکی که عمدتاً در سطح جهانی درگیر آشفتگی ناشی از سقوط بانک سیلیکون ولی و بانک Signature بانک در ایالات متحده در هفته گذشته است. در حالی که تنظیم‌کننده‌ها خواستار حل‌وفصل قبل از بازگشایی بازارها در روز دوشنبه هستند، یک

کد خبر : 335437
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
زمانی که UBS به دنبال تضمین سوئیس است، زمان بحران برای مذاکرات Credit Suisse

[ad_1]

مقامات در حال تلاش برای حل بحران اعتماد در Credit Suisse 167 ساله هستند، بانکی که عمدتاً در سطح جهانی درگیر آشفتگی ناشی از سقوط بانک سیلیکون ولی و بانک Signature بانک در ایالات متحده در هفته گذشته است.

در حالی که تنظیم‌کننده‌ها خواستار حل‌وفصل قبل از بازگشایی بازارها در روز دوشنبه هستند، یک منبع هشدار داد که مذاکرات با موانع مهمی روبرو است و در صورت ترکیب این دو بانک ممکن است 10000 شغل کاهش یابد.

دو نفر به رویترز گفتند ضمانت‌هایی که UBS به دنبال آن است، هزینه‌های انحلال بخش‌هایی از Credit Suisse و هزینه‌های احتمالی دادخواهی را پوشش می‌دهد.

Credit Suisse، UBS و دولت سوئیس از اظهار نظر خودداری کردند.

مذاکرات جنون آمیز آخر هفته به دنبال یک هفته بی رحمانه برای سهام بانکی و تلاش در اروپا و ایالات متحده برای تقویت این بخش است. دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، در حالی که بانک مرکزی سوئیس میلیاردها دلار به کردیت سوئیس وام داد تا ترازنامه متزلزل خود را تثبیت کند، اقدام به توقف سپرده‌های مصرف‌کننده کرد.

دو نفر با اطلاع از این موضوع گفتند که UBS از سوی مقامات سوئیسی برای کنترل رقیب محلی خود برای تحت کنترل درآوردن بحران تحت فشار بود. این طرح می تواند منجر به انحلال کسب و کار سوئیس Credit Suisse شود.

فایننشال تایمز به نقل از دو منبع آگاه گزارش داد که سوئیس در حال آماده شدن برای استفاده از اقدامات اضطراری برای پیگیری سریع توافق است.

بلومبرگ نیوز، همچنین به نقل از کسانی که با این موضوع آشنا هستند، گزارش داد که مقامات ایالات متحده درگیر هستند و با همتایان سوئیسی خود برای کمک به میانجیگری یک معامله همکاری می کنند.

یک منبع به رویترز گفت: وارن بافت از شرکت برکشایر هاتاوی با مقامات ارشد دولت بایدن درباره بحران بانکی گفتگو کرده است.

کاخ سفید و وزارت خزانه داری ایالات متحده از اظهار نظر خودداری کردند.

به گفته یک منبع آگاه، جرمی هانت، وزیر دارایی بریتانیا و اندرو بیلی، رئیس بانک مرکزی انگلیس نیز در این آخر هفته به طور منظم درباره سرنوشت کردیت سوئیس در تماس هستند. سخنگویان وزارت خزانه داری بریتانیا و اداره مقررات احتیاطی بانک انگلستان که بر وام دهندگان نظارت دارد، از اظهار نظر خودداری کردند.

پاسخ اجباری

سهام کردیت سوئیس در هفته گذشته یک چهارم ارزش خود را از دست داد. این بانک در حالی که تلاش می کند پس از یک رشته رسوایی که اعتماد سرمایه گذاران و مشتریان را تضعیف کرده است، بهبود یابد، مجبور شد از بودجه 54 میلیارد دلاری بانک مرکزی استفاده کند.

این بانک در میان بزرگترین مدیران ثروت جهان قرار دارد و به عنوان یکی از 30 بانک مهم جهانی از نظر سیستمی در نظر گرفته می شود – شکست هر یک در کل سیستم مالی موج می زند.

گزارش‌های متعددی از علاقه سایر رقبا برای Credit Suisse وجود دارد. بلومبرگ گزارش داد که دویچه بانک در حال بررسی خرید برخی از دارایی های خود است، در حالی که غول مالی آمریکایی بلک راک گزارشی مبنی بر مشارکت در مناقصه رقیب برای این بانک را تکذیب کرد.

Credit Suisse و First Republic Bank

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.