رگولاتورهای ایالات متحده بانک سیلیکون ولی را به عنوان یکی از بزرگترین ورشکستگی های بانکی از زمان واشنگتن متقابل می بندند – بیت کوین نیوز

پس از اینکه بانک سیلیکون ولی (SVB) دچار آشفتگی مالی شد، شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده (FDIC) و وزارت حفاظت مالی و نوآوری کالیفرنیا این موسسه مالی را تعطیل کردند. سپرده گذاران بیمه شده می توانند وجوه خود را روز دوشنبه پس از تسلط FDIC بر بانک شکست خورده برداشت کنند. سپرده گذاران بیمه

کد خبر : 331656
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۱۰
رگولاتورهای ایالات متحده بانک سیلیکون ولی را به عنوان یکی از بزرگترین ورشکستگی های بانکی از زمان واشنگتن متقابل می بندند – بیت کوین نیوز


پس از اینکه بانک سیلیکون ولی (SVB) دچار آشفتگی مالی شد، شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده (FDIC) و وزارت حفاظت مالی و نوآوری کالیفرنیا این موسسه مالی را تعطیل کردند. سپرده گذاران بیمه شده می توانند وجوه خود را روز دوشنبه پس از تسلط FDIC بر بانک شکست خورده برداشت کنند.

سپرده گذاران بیمه فدرال روز دوشنبه وجوه خود را برداشت می کنند، عدم اطمینان برای سپرده گذاران با حساب های بیش از 250 هزار دلار وجود دارد

روز جمعه، رگولاتورهای ایالات متحده بانک سیلیکون ولی (SVB) را به دنبال کاهش قابل توجه ارزش سهام این شرکت و گزارش هایی مبنی بر فعالیت بانکی با سپرده ها بستند. سهام SVB در نزدک متوقف شد و شایعاتی مبنی بر اینکه بانک به دنبال خریدار است منتشر شد. اندکی پس از آن، وزارت حفاظت مالی و نوآوری کالیفرنیا و FDIC SVB را تعطیل کردند.

FDIC اعلام کرد که سپرده گذاران بیمه شده فدرال تا سقف 250000 دلار می توانند وجوه خود را در روز دوشنبه برداشت کنند. مشخص نیست که بانک چگونه سپرده های بزرگتر را مدیریت خواهد کرد. این آژانس روز جمعه توضیح داد: “در زمان بسته شدن، FDIC به عنوان گیرنده بلافاصله تمام سپرده های بیمه شده بانک سیلیکون ولی را به DINB منتقل کرد.” سپرده گذاران با حساب های بیش از 250000 دلار می توانند با FDIC تماس بگیرند تا حل و فصل کنند.

رگولاتور خاطرنشان کرد که تا پایان سال 2022، SVB دارای 209 میلیارد دلار دارایی و 175.4 میلیارد دلار سپرده بود. در بیانیه FDIC هشدار داده شده است: “در زمان بسته شدن، میزان سپرده های بیش از حد بیمه تعیین نشده بود.” “میزان سپرده های بیمه نشده زمانی تعیین می شود که FDIC اطلاعات اضافی را از بانک و مشتریانش دریافت کند.”

ورشکستگی بانک سیلیکون ولی یکی از بزرگترین ورشکستگی های بانکی در ایالات متحده از زمان ورشکستگی واشنگتن موتوال (وامو) است. شکست SVB مدت کوتاهی پس از اعلام انحلال توسط بانک Silvergate رخ داد، یک موسسه مالی دوستدار رمزنگاری که اعلام کرد در حال پایان دادن به عملیات است.

برچسب ها در این داستان

دارایی ها، نابودی بانک، شکست بانک، اجرای بانک، صنعت بانکداری، بانکداری ایالات متحده، خریدار، وزارت حفاظت مالی و نوآوری کالیفرنیا، ارزهای دیجیتال، مشتریان، سپرده ها، دارایی های دیجیتال، DINB، FDIC، شرکت بیمه سپرده فدرال، موسسه مالی، محدودیت های بیمه ، سپرده گذاران بیمه شده، انحلال، نزدک، گیرنده، تنظیم کننده ها، حل و فصل، بانک سیلیکون ولی، سپرده های بانک سیلیکون ولی، بانک سیلورگیت، ارزش سهام، SVB، عدم اطمینان، سپرده های بیمه نشده، ایالات متحده، بانکداری ایالات متحده، برداشت وجوه

فکر می کنید تعطیلی بانک سیلیکون ولی و اعلامیه اخیر انحلال بانک سیلورگیت در مورد وضعیت صنعت بانکداری چه می گوید؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Sundry Photography / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.