رکورد جهانی غیررسمی برای بیشترین میزان تراکنش های لایتنینگ بیت کوین P2P که در 3 دقیقه پرداخت شد

آزمایش بیت کوین Praia با انجام تراکنش های P2P هر سه ثانیه یک رکورد را ثبت کرد. در 18 فوریه 2023، یک رکورد جهانی جدید برای تراکنش‌های بیت‌کوین همتا به همتا (P2P) با استفاده از شبکه لایتنینگ ایجاد شد. آزمایش پریا بیت کوین، یک پروژه اجتماعی غیرانتفاعی برزیلی، توانست 71 تراکنش بیت کوین P2P را

کد خبر : 331343
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۳۵
رکورد جهانی غیررسمی برای بیشترین میزان تراکنش های لایتنینگ بیت کوین P2P که در 3 دقیقه پرداخت شد



آزمایش بیت کوین Praia با انجام تراکنش های P2P هر سه ثانیه یک رکورد را ثبت کرد.

در 18 فوریه 2023، یک رکورد جهانی جدید برای تراکنش‌های بیت‌کوین همتا به همتا (P2P) با استفاده از شبکه لایتنینگ ایجاد شد. آزمایش پریا بیت کوین، یک پروژه اجتماعی غیرانتفاعی برزیلی، توانست 71 تراکنش بیت کوین P2P را تنها در 3 دقیقه و 33 ثانیه انجام دهد که باعث می شود بیشترین تعداد تراکنش های بیت کوین P2P از طریق لایتنینگ در کمترین زمان ممکن انجام شود.

بسته هایی حاوی قلک، تی شرت و کارت نقدی بیت کوین (Bolt Card) بین دانش آموزان و ساکنان روستای جریکوآکوآرا توزیع شد و با استفاده از آن هر سه ثانیه یک بار پرداخت انجام می شد.

کودکان می‌توانستند با ضربه زدن به کارت روی 21 تاجر محلی و همچنین خرید میوه در مدرسه برای 10 جلسه، تقریباً یک سنت به ارز برزیل، از کارت استفاده کنند. همه این کارها بدون نیاز به گوشی هوشمند انجام شد. این ابتکار توسط Fernando Motolese، Vinicius Kinczel و Lucia Helena Buso سازماندهی شد و توسط 2go Fintech، مدیر عامل Bipa، Luiz Parreira، و Bitcoin Beach حمایت شد. این دستاورد توسط لوکاس فریرا از لایتنینگ لبس حسابرسی شد و تأیید کرد که وجوه بین سرورهای بیت کوین جابجا شده و در کیف پول لایتنینگ شرکت کنندگان موجود است.

فرناندو موتولس، بنیانگذار Praia Bitcoin، توضیح داد که چرا رکورد مهم است. او گفت: “این رکورد اثبات قدرت بیت کوین و آماده بودن آن برای توده ها است.” ما از دیدن آینده‌ای برای شبکه لایتنینگ هیجان‌زده هستیم و امیدواریم که این دستاورد الهام بخش جوامع دیگر باشد تا بیت کوین را به عنوان وسیله مبادله استفاده کنند و چه کسی می‌داند، شاید حتی از رکورد ما نیز فراتر رود.»

تیم پریا بیت کوین قصد دارد تلاش جدیدی را برای شکستن رکورد خود در اواخر امسال انجام دهد، اما این بار با حضور تیم رکوردهای کتاب گینس، تا آن را به یک رکورد رسمی تبدیل کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.