رونمایی از ترجمه کامل «نبرد مخفی علیه ایران» و نقدی به قلم عباس سلیمی‌ نمین

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی انتشارات دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، مراسم رونمایی از اثر « نیم قرن تا ناکامی» امروز صبح چهارشنبه اول تیرماه ۱۴۰۱ با حضور و سخنرانی علی لاریجانی، حسین صفارهرندی و سید عباس صالحی برگزار خواهد شد. انتشارات دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گامی نو در

کد خبر : 219784
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۴۵
رونمایی از ترجمه کامل «نبرد مخفی علیه ایران» و نقدی به قلم عباس سلیمی‌ نمین



به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی انتشارات دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، مراسم رونمایی از اثر « نیم قرن تا ناکامی» امروز صبح چهارشنبه اول تیرماه ۱۴۰۱ با حضور و سخنرانی علی لاریجانی، حسین صفارهرندی و سید عباس صالحی برگزار خواهد شد.

انتشارات دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گامی نو در حوزه نشر و پژوهش برداشت و ترجمه کامل کتاب «نبرد مخفی علیه ایران» نوشته رونن برگمن را به همراه نقد آن با عنوان «نیم قرن تا ناکامی» در یک کتاب در 850 صفحه به چاپ رساند.

برگمن، نویسنده صهیونیست، عمده اقدامات ضد ایرانی اشغالگران فلسطین را از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، در این اثر به رشته تحریر در آورده و برای توجیه‌پذیر ساختن این ضدیت‌ها اتهامات ناروایی را به ملت ایران نسبت داده است. به گزارش این انتشارات، «هر چند اطلاع از خصومت‌هایی که از روز 23 بهمن 1357 آغاز شد برای همه علاقه‌مندان به این آب و خاک جذاب است، اما غرض‌ورزی‌ها و تلاش برای قرار دادن ایرانیان در موضع اتهام بدون پاسخ مستند قابل عرضه نبوده است.»

از این‌رو برای اولین بار در حوزه نشر کشور دو اثر در یک کتاب عرضه می‌شود(ترجمه کامل «نبرد مخفی علیه ایران» توسط دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران و نقد آن در تألیفی تحت عنوان «نیم قرن تا ناکامی» نوشته عباس سلیمی نمین). این نوآوری موجب می‌شود اهل نظر و دوستدار تاریخ هم از اطلاعات عرضه شده در کتاب «نبرد مخفی علیه ایران» بی‌بهره نمانند و هم به صورت مستند از رویکردهای صهیونیست‌ها در تاریخ‌سازی اطلاع یابند. برگمن برای اولین بار اطلاعات قابل توجه و ارزشمندی در مورد موضوعاتی همچون تخاصم شدید و البته پنهانی آمریکا و اسرائیل در جریان «ایران گیت» که منجر به قتل نماینده صهیونیست‌ها (آمیرام نیر) شد، ترور شخصیت‌های ایرانی حتی امام موسی صدر، سبوعیتی که بر دیپلمات‌های ایرانی رفته است، وحشت شدید صهیونیست‌ها از افشای روز افزون ماهیت نژادپرستانه افراطی آن‌ها و… در این اثر ارائه می‌کند.

مراسم رونمایی از این اثر، امروز چهارشنبه اول تیرماه ۱۴۰۱ ساعت ۳۰: ۱۰ صبح در سالن حکمت کتابخانه ملی برگزار خواهد شد. در این مراسم علاوه بر تجلیل از مشارکت کنندگان در تولید این اثر، شمه‌ای از مزیت‌های این روش پژوهشی برای محققان، بازگو می‌شود.

/6262



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.