رونالدو فقط خواست نام خودش را مطرح کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد بعد از 12 سال، مهم ترین خبری بود که در روزهای پایانی نقل و انتقالات فوتبال مخابره شد تا لنز دوربین ها به سمت تئاتر رویاها و انتخاب هیجان انگیز ستاره پرتغالی بچرخد. این در حالی است که تا آخرین لحظات، همه شواهد خبر از

کد خبر : 100856
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۱۷
رونالدو فقط خواست نام خودش را مطرح کند



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد بعد از 12 سال، مهم ترین خبری بود که در روزهای پایانی نقل و انتقالات فوتبال مخابره شد تا لنز دوربین ها به سمت تئاتر رویاها و انتخاب هیجان انگیز ستاره پرتغالی بچرخد. این در حالی است که تا آخرین لحظات، همه شواهد خبر از حضور کریس در منچستر سیتی می داد اما چرخش یکباره او باعث شد خاطرات دلچسب شیاطین سرخ با رونالدو زنده شود و خیلی ها او را کلید بازگشت یونایتد به دوران خوبی بدانند که از زمان رفتن فرگوسن، از این باشگاه رخت بسته. 

در بین دیدگاه های مخالف و موافق نسبت به بازگشت رونالدو به اولدترافورد، استیون جرارد اسطوره لیورپول، در اظهار نظری جالب به بررسی این خرید منچستر یونایتد پرداخته. 

او معتقد است که بازگشت رونالدو به یونایتد برای رقابت با لیونل مسی و حضور او در پاری‌سن‌ژرمن بوده؛ چرا که لئو امسال با قهرمانی در کوپا آمریکا و طلسم شکنی، موفق شد نگاه های زیادی را به خود جلب و کند و پس از آن با پیوستن به پاریس تمام اخبار را به خود معطوف کرد و رونالدو برای اینکه در سایه قرار نگیرد یووه را ترک کرد.

وبسایت آل اسکور انگلیس به نقل از جرارد نوشته: رونالدو در موقعیتی قرار گرفت که مجبور بود به لیگ برتر انگلیس برگردد تا از این طریق، نام خود را دوباره در رسانه ها مطرح کند و دلیل آن هم چیزی نبود جز قهرمانی مسی در کوپا و کوچ او به پاریس.

جرارد ادامه داده: فکر می کنم کریستیانو رونالدو نمی تواند همچون گذشته تاثیری روی لیگ جزیره بگذارد. او فقط می خواست از یوونتوس و جدا شود و از این طریق رسانه های بین المللی تیتر خود را به او اختصاص دهند چون تا قبل از آن، همه نگاه ها به سمت مسی بود.

جرارد همچنین افزود: در محافل ورزشی، پس از قهرمانی مسی در کوپا آمریکا و سپس خروجش از بارسلونا، نام مسی بر سر زبان ها بود. رونالدو با این کار، یک استراتژی بازاریابی برای خود و مدیر برنامه اش بود. او به خوبی می‌دانست که از رسانه ها دور شده و راه بازگشت به رسانه، ترک یوونتوس و بازگشت به منچستریونایتد بود. تصور می‌ کنم ستاره پرتغالی برای درخشش شانس دارد اما تاثیرش در یونایتد در حد و اندازه دوره قبلی حضورش نخواهد بود.

CR7 مرد بازگشت های دوباره است. او که بارها در رئال مادرید و یوونتوس تحت شدیدترین انتقادها قرار گرفته و حتی هو شده، همیشه با بازگشت دوباره و به رخ کشیدن کیفیت خود نشان داده انتقاد از او راه به جایی نمی برد و باید دید در بازگشت دوباره اش به تئاتر رویاها می تواند روزهای خوش گذشته را تکرار کند؟

254 251

 



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.