رشد اولیه تولید ناخالص داخلی منطقه یورو 2.2 درصد گزارش شد

در حالی که بازار عمدتا بر نشست آینده بانک مرکزی اروپا در روز پنجشنبه متمرکز است ، امروز شاهد انتشار داده های مهم اقتصاد کلان برای آلمان و کل منطقه یورو بودیم. بر اساس داده های اولیه تولید ناخالص داخلی منطقه یورو ، در سه ماهه دوم سال اقتصاد بیش از حد انتظار رشد کرد

کد خبر : 101434
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
رشد اولیه تولید ناخالص داخلی منطقه یورو 2.2 درصد گزارش شد



در حالی که بازار عمدتا بر نشست آینده بانک مرکزی اروپا در روز پنجشنبه متمرکز است ، امروز شاهد انتشار داده های مهم اقتصاد کلان برای آلمان و کل منطقه یورو بودیم.

بر اساس داده های اولیه تولید ناخالص داخلی منطقه یورو ، در سه ماهه دوم سال اقتصاد بیش از حد انتظار رشد کرد و تولید ناخالص داخلی 2.2 درصد افزایش یافت – در مقابل 2 درصد پیش بینی شده. رشد تولید ناخالص داخلی سالانه 14.3 درصد در مقابل 13.6 درصد پیش بینی شده بود.

در آلمان ، داده های تولید و اطمینان صنعتی توسط ZEW آلمان منتشر شده است. تنها داده های مثبت در گزارش مربوط به تولید صنعتی در ماه جولای است که در مقایسه با 0.9 expected مورد انتظار 1 درصد افزایش یافته است.

با وجود این ، داده هایی که بیشترین علاقه را به ما دارند و می توانند بیشترین تأثیر را در آینده داشته باشند ، داده های مربوط به اعتماد سرمایه گذاران است. برای چهارمین ماه متوالی ، اعتماد سرمایه گذاران آلمانی نه تنها پایین تر از رقم ماه قبل نیست ، بلکه بدتر از انتظار نظر تحلیلگران است.

منبع: investing.com

شاخص احساسات جاری ZEW نیز برای دومین ماه متوالی منفی بود. بنابراین ، گرچه روند کلی مثبت باقی می ماند ، همانطور که در تجزیه و تحلیلهای قبلی نشان دادیم ، اقتصاد آلمان نشانه هایی از کند شدن نشان می دهد.

منبع: investing.com

این داده ها بار دیگر نشان می دهد که اعتماد به آینده اقتصاد رو به وخامت است. اقتصاد در حال حاضر با اقدامات بانک های مرکزی حفظ می شود ، بنابراین شروع احتمالی نزولی در ایالات متحده یا اروپا می تواند برای بازارهای مالی مشکل ایجاد کرده و بهبودی را ایجاد کند. بنابراین ، ما باید بر نتیجه جلسه بانک مرکزی اروپا در روز پنجشنبه نظارت داشته باشیم ، اگرچه فعلا انتظار نمی رود که اقدامی انجام دهد و بار دیگر از رهبری فدرال رزرو پیروی کند.

اگر روی DAX30 آلمان تمرکز کنیم ، می بینیم که طی چند ماه گذشته ، روند صعودی روشنی را حفظ کرده است که باعث شده اوج اوج تاریخی جدیدی را در اواسط آگوست رقم بزند. این صعودها پس از غلبه بر قیمت حرکتی جانبی که از ماه ژوئن دنبال می شد ، پس از دو بار شکستن از خط روند صعودی تعیین شد ، همانطور که در مناطق مشخص شده توسط حلقه ها در نمودار روزانه زیر مشاهده می کنید.

نشان داده شده: Admirals MetaTrader 5 – نمودار روزانه DAX30. محدوده تاریخ: 28 جولای 2020 – 7 سپتامبر 2021. تاریخ ضبط: 7 سپتامبر 2021. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده نیست.

در حال حاضر ، ما می توانیم مشاهده کنیم که DAX30 در حال شکل گیری یکپارچه سازی مثلثی است-که در آن قیمت برای حفظ میانگین متحرک 18 جلسه ای خود با رنگ سفید و سطح حمایت/مقاومت آن با نوار نارنجی ، پس از از دست دادن روند صعودی بلند مدت خود ، مبارزه می کند. خط

از دست دادن قطعی این پشتیبان ها احتمالاً می تواند دریچه عقب نشینی بزرگتری را باز کند که می تواند پایین ترین محدوده جانبی در نوار قرمز را هدف قرار دهد – که در نمودار H4 زیر مشاهده می کنید.

متناوبا ، اگر قیمت نه تنها بتواند این ساپورت ها را نگه دارد ، بلکه این سازه مثلثی را به سمت بالا بشکند ، می توان شاهد یک جهش صعودی جدید بود که می تواند اوج های جدیدی را در تاریخ ثبت کند.

نشان داده شده: Admirals MetaTrader 5 – DAX30 H4 Chart. محدوده تاریخ: 26 آوریل 2021 – 7 سپتامبر 2021. تاریخ ضبط: 7 سپتامبر 2021. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده نیست.

سیر تحول پنج سال گذشته:

  • 2020: 3.6
  • 2019: 25.48
  • 2018: -18.26٪
  • 2017: 12.51
  • 2016: 6.87

با پرتال تجزیه و تحلیل برتر ما ، معامله گران می توانند آخرین اخبار بازار ، احساسات و بینش فنی را در یک مکان به راحتی در دسترس پیدا کنند!

علاوه بر این ، با یک حساب Trade.MT5 از Admirals ، می توانید Contracts for Difference (CFD) را در DAX30 ، IBEX35 ، SP500 و بسیاری از ابزارهای دیگر معامله کنید! CFD به معامله گران اجازه می دهد تا از افزایش و کاهش قیمت ها سود ببرند ، در حالی که از استفاده از اهرم نیز سود می برند. برای افتتاح حساب امروز روی بنر زیر کلیک کنید:

اطلاعات در مورد مواد تجزیه و تحلیل:

داده های داده شده اطلاعات اضافی در مورد تمام تجزیه و تحلیل ها ، برآورد ها ، پیش آگهی ها ، پیش بینی ها ، بررسی بازارها ، چشم اندازهای هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (که از این پس “تجزیه و تحلیل”) در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admiral Markets منتشر می شود ، ارائه می دهد که تحت علامت تجاری Admiral Markets فعالیت می کنند (از این پس “بازارهای دریاسالار”) قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  1. این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای اهداف اطلاع رسانی منتشر می شود و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی که برای ارتقاء استقلال تحقیقات سرمایه گذاری طراحی شده است ، تهیه نشده است و مشمول هیچ گونه ممنوعیتی در قبال انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نمی شود.
  2. هرگونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی گرفته می شود ، در حالی که Admiral Markets هیچگونه ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی را نخواهد داشت ، خواه بر اساس محتوا یا نه.
  3. با هدف حفاظت از منافع مشتریان و عینی بودن تجزیه و تحلیل ، Admiral Markets روشهای داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تعارض منافع ایجاد کرده است.
  4. تجزیه و تحلیل توسط روبرتو روخاس ، تحلیلگر مستقل ، مشارکت کننده مستقل (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی تهیه شده است.
  5. در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه همه اطلاعات تا حد امکان ، به شکلی قابل فهم ، به موقع ، دقیق و کامل انجام می شود ، Admiral Markets صحت یا کامل بودن هیچ یک را تضمین نمی کند. اطلاعات موجود در تجزیه و تحلیل
  6. هر نوع عملکرد گذشته یا مدل شده از ابزارهای مالی نشان داده شده در محتوا نباید به عنوان یک قول ، ضمانت یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admiral Markets برای هرگونه عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است هم افزایش و هم کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  7. محصولات دارای اهرم (شامل قراردادهای مابه التفاوت) ماهیتی سوداگرانه دارند و ممکن است منجر به ضرر یا سود شوند. قبل از شروع تجارت ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که خطرات احتمالی را کاملاً درک کرده اید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.