راه اندازی پروتکل آرکانیا لانچ پد چند زنجیره ای که IDO ها را برای همه در دسترس قرار می دهد – بیانیه مطبوعاتی بیت کوین نیوز

بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. پروتکل آرکانیا IDO Launchpad خود را با مکانیسم ضد نهنگ، KYC و امنیت قوی برای عموم اعلام کرده است. 12 ژانویه، سنت وینسنت و گرنادین — پلتفرم آرکانیا پروژه‌های نویدبخش جدید را با جامعه جهانی ارزهای دیجیتال مرتبط می‌کند و به توسعه‌دهندگان فرصتی می‌دهد تا استارت‌آپ‌های نوآورانه جدید را به افرادی

کد خبر : 154626
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
راه اندازی پروتکل آرکانیا لانچ پد چند زنجیره ای که IDO ها را برای همه در دسترس قرار می دهد – بیانیه مطبوعاتی بیت کوین نیوز


بیانیه مطبوعاتی. پروتکل آرکانیا IDO Launchpad خود را با مکانیسم ضد نهنگ، KYC و امنیت قوی برای عموم اعلام کرده است.

12 ژانویه، سنت وینسنت و گرنادین — پلتفرم آرکانیا پروژه‌های نویدبخش جدید را با جامعه جهانی ارزهای دیجیتال مرتبط می‌کند و به توسعه‌دهندگان فرصتی می‌دهد تا استارت‌آپ‌های نوآورانه جدید را به افرادی که پس از آن گزینه حمایت از آنها را از طبقه همکف دارند، به نمایش بگذارند. آرکانیا که بر روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده است، زنجیره های دیگر را در آینده ادغام خواهد کرد تا تجربه راه اندازی توکن را ارائه دهد.

دوستانه عمومی با مکانیسم ضد نهنگ

با برخی از پروژه‌های جدید که به دنبال تضمین فروش انبوه توکن خود هستند، ارائه فروش خصوصی به تعداد معینی از خریداران با حجم بالا، اغلب بدون محدودیت در تعداد توکن‌های موجود برای هر خریدار، به یک روش معمول تبدیل شده است. این فرمول حتی گاهی اوقات در فروش عمومی تکرار می‌شود و به «نهنگ‌ها» اجازه می‌دهد تا مقدار زیادی توکن بخرند و بعداً از قدرت دستکاری بازار برای منافع شخصی استفاده کنند.

تیم آرکانیا کاملاً از این موضوع آگاه است و برای مبارزه با این مشکل، مکانیزم ضد نهنگ را در پلت فرم خود قرار داده است. در ترکیب با الزامات KYC، به هر کاربر 1 بلیط اختصاص داده می شود که برابر با شانس برابر برای شرکت در IDO های راه اندازی شده در پلت فرم است.

ویژگی ها و امنیت

یکی دیگر از ویژگی‌های کاربرپسند، «مرحله خنک‌کننده» 10 روزه بین زمانی که یک شرکت‌کننده در یک IDO شرکت می‌کند و سپس برای دیگری درخواست می‌کند، است. این مکانیسم سطحی از انصاف را برای پلتفرم به ارمغان می آورد و به سایر کاربران اجازه می دهد برای راه اندازی پروژه بعدی درخواست دهند. آرکانیا تخصص راه حل های غیرمتمرکز KYC فراکتال را ادغام کرده است و به پشتیبان ها اجازه می دهد اطلاعات حساس خود را خصوصی نگه دارند، اما به آنها اجازه می دهد لیست سفید را در پلتفرم آرکانیا پاک کنند.

در حالی که این پلتفرم راه آسانی را برای علاقه مندان و حامیان ارائه می دهد تا در مراحل اولیه راه اندازی های آتی شرکت کنند، اما از کیفیت پروژه ها چشم پوشی نمی کند. هر پروژه به دقت در برابر پارامترهای مجموعه‌ای که شامل امکان‌سنجی پروژه، دوام طولانی مدت و ممیزی امنیتی است، آزمایش می‌شود. در طرف دیگر سکه ضرب المثل، به طور قابل توجهی هزینه لیست پروژه را کاهش می دهد، موانع و اصطکاک پروژه ها را برای ورود به پلت فرم کاهش می دهد.

ANIA: نشانه ای برای عموم

توکن بومی آرکانیا مطابق با BEP-20 ANIA به سرمایه گذاران و علاقه مندان طیف وسیعی از مزایا را در این پلتفرم ارائه می دهد که از تخفیف ها، دسترسی اولیه ویژه به راه اندازی، پاداش های شرط بندی و سکوی پرتابی با قدرت جامعه (تبدیل به DAO) را شامل می شود. توکن‌های پیش‌فروش بر اساس اولویت اول تخصیص داده می‌شوند.

توکن ANIA در حال حاضر فعال است و دور اول پیش فروش با موفقیت به پایان رسیده است. جدول زمانی دور دوم به شرح زیر است:

  • لیست سفید: از 8 ژانویه 2022 (1300 UTC) شروع شده و تا 20 ام ادامه خواهد داشت.
  • دور 2: از روز بعد، 21 ژانویه در ساعت 1300 UTC، و به مدت 48 ساعت اجرا می شود که در 23 ژانویه 2022 به پایان می رسد.
  • قیمت در دور 2: 0.04 دلار به ازای هر ANIA.
  • درپوش دور دوم: 1,450,000 دلار
  • تخصیص به ازای هر متقاضی: حداقل 500 دلار، حداکثر 5000 دلار (مکانیسم ضد نهنگ).
  • لیست تعویض پنکیک: 25 ژانویه 2022.

درباره آرکانیا

Arkania که برای رسیدگی به مشکلات مبرم جامعه ارزهای دیجیتال با آن مواجه است، یک پروژه نوآورانه است که توسط تیمی قوی با تجربه گسترده در توسعه رمزنگاری، امنیت سایبری و قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌شود.

پلتفرم آرکانیا برای تبدیل شدن به راه حلی برای خطرات امنیتی فزاینده ای که امروزه شرکت کنندگان در فروش توکن و IDO با آن مواجه هستند، اختصاص داده شده است. سهولت فهرست‌بندی این پلتفرم، پروژه‌های کریپتو را با بازاری از حامیان و علاقه‌مندان به آسانی در دسترس قرار می‌دهد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پلتفرم IDO می توانند به وب سایت آرکانیا مراجعه کنند.

Arkania Socials

توییتر | تلگرام | فیس بوک | یوتیوب | متوسط ​​| گیت بوک | اینستاگرام

اطلاعات تماس رسانه

نام تماس: Matyas Dousa

ایمیل تماس: [email protected]

پروتکل آرکانیا منبع این محتوا است. این بیانیه مطبوعاتی فقط برای مقاصد اطلاعاتی است. اطلاعات به منزله مشاوره سرمایه گذاری یا پیشنهاد سرمایه گذاری نیست.


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.