راهنمای سفر: یادآوری – اقدامات مرزی برای مسافرانی که وارد کانادا می شوند یا به کانادا برمی گردند ، همچنان برقرار است

[ad_1] 14 اکتبر 2021اتاوا ، انتاریو در 12 اکتبر 2021 ، ایالات متحده اعلام کرد که در ماه نوامبر ، به مسافران کاملاً واکسینه شده از کانادا اجازه می دهد تا به دلایل اختیاری (دلایل غیر ضروری) مانند گردشگری وارد ایالات متحده در نقاط ورود زمینی و کشتی شوند. آژانس خدمات مرزی کانادا مایل است

کد خبر : 117085
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
راهنمای سفر: یادآوری – اقدامات مرزی برای مسافرانی که وارد کانادا می شوند یا به کانادا برمی گردند ، همچنان برقرار است

[ad_1]

14 اکتبر 2021
اتاوا ، انتاریو

در 12 اکتبر 2021 ، ایالات متحده اعلام کرد که در ماه نوامبر ، به مسافران کاملاً واکسینه شده از کانادا اجازه می دهد تا به دلایل اختیاری (دلایل غیر ضروری) مانند گردشگری وارد ایالات متحده در نقاط ورود زمینی و کشتی شوند.

آژانس خدمات مرزی کانادا مایل است به مسافران یادآوری کند که اقدامات مرزی برای مسافرانی که وارد کانادا می شوند یا به کانادا باز می گردند همچنان برقرار است و آنها باید هنگام برنامه ریزی سفر خود مطلع شوند و تعهدات خود را درک کنند.

مسافران باید قبل از عزیمت به مرز ، بررسی کنند که آیا واجد شرایط ورود به کانادا هستند و از شرایط لازم برای ورود برخوردارند.

مسافرانی که کاملاً واکسینه شده اند و به کانادا می آیند باید آزمایش مولکولی کووید -19 قبل از ورود را تکمیل کرده و اطلاعات اجباری خود از جمله مدرک دیجیتالی واکسیناسیون خود را به زبان انگلیسی یا فرانسوی با استفاده از ArriveCAN (برنامه یا وب سایت) رایگان ظرف 72 ساعت قبل از ورود به کانادا ارسال کنند. آزمایش های آنتی ژن ، اغلب “آزمایش سریع” نامیده می شوند نه پذیرفته شده. مسافرانی که کاملاً واکسینه شده اند و واجد شرایط ورود به کانادا هستند ، هنگام ورود همچنان تحت آزمایش اجباری تصادفی قرار می گیرند.

برای سفرهای کوتاه ، کمتر از 72 ساعت ، شهروندان کانادایی ، افرادی که تحت این قانون ثبت نام کرده اند قانون هند، اقامت دائم و افراد محافظت شده که به ایالات متحده سفر می کنند ، مجازند قبل از خروج از کانادا ، آزمایش مولکولی قبل از ورود خود را انجام دهند. اگر زمان ورود مجدد کانادا به 72 ساعت بیشتر باشد ، باید از آنها آزمایش مولکولی قبل از ورود در ایالات متحده را دریافت کنید.

مسافران واکسینه نشده یا تا حدی واکسینه شده که واجد شرایط ورود به کانادا هستند باید شرایط پیش از ورود ، ورود و آزمایش مولکولی COVID-19 روز 8 و روز قرنطینه را به مدت 14 روز دنبال کنند.

جزئیات کامل اقدامات کنونی برای مسافرانی که وارد کانادا می شوند یا به کانادا باز می گردند به صورت آنلاین در دسترس است: COVID-19: سفر ، آزمایش ، قرنطینه و مرزها.

همه س questionsالات مربوط به ورود و شرایط بهداشتی ایالات متحده باید به گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده ارسال شود.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.