راز لو رفته درباره مهریه مجری معروف زن + عکس

هوشمند نیوز – سولماز محمدی؛ ژیلا صادقی، مجری معروف زن ایرانی در سال سن ۴۲ سالگی ازدواج کرد و تصمیمی عجیب را درباره میزان مهریه اش گرفت. تعداد سکه های مهریه مجری معروف زن ژیلا صادقی درباره مهریه اش گفته است: من ۱۴ سکه تعیین کردم. همسر من یک تعدادی را به سکه ها اضافه کرد. من بلافاصله

کد خبر : 335180
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
راز لو رفته درباره مهریه مجری معروف زن + عکس


هوشمند نیوز – سولماز محمدی؛ ژیلا صادقی، مجری معروف زن ایرانی در سال سن ۴۲ سالگی ازدواج کرد و تصمیمی عجیب را درباره میزان مهریه اش گرفت.

تعداد سکه های مهریه مجری معروف زن

ژیلا صادقی درباره مهریه اش گفته است: من ۱۴ سکه تعیین کردم. همسر من یک تعدادی را به سکه ها اضافه کرد. من بلافاصله قسمتی را به روح پدرشان، بخشی را به خانواده شان و تعدادی را هم به خود ایشان هدیه دادم که در آخر همان ۱۴ سکه شد.

این مجری معروف زن درباره همسرش گفته است: من همیشه می گفتم برای ازدواج باید یک فردی مردتر از خودم پیدا شود و همین اتفاق برایم افتاد. من و همسرم دقیقا در سنی ازدواج کردیم که به همدم واقعی نیاز داشتیم.

همسر ژیلا صادقی کیست؟

ژیلا صادقی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۲ در تهران، مجری تلویزیون است او در دوم خرداد ۱۳۹۵ وقتی ۴۲ ساله بود با محسن رجبی ازدواج کرد. رجبی همسایه ژیلا صادقی و خانواده اش بود. او در حال حاضر رستوران دار است. ژیلا صادقی درباره آغاز زندگی مشترک نیز بیان کرد: شروع ساده‌ای داشتیم و خواسته‌های پیچیده‌ای نداشتیم. به حق قرآن این زندگی ادامه داشته باشد. ما الگوی جوانان هستیم و چقدر خوب است که دقیق تر، اصولی‌تر و قانونمندتر بتوانیم خانواده‌ای تشکیل دهیم که الگو‌های مناسبی در جامعه باشیم.

وی درباره تاثیرات ازدواج اظهار کرد: ازدواج قطعا بدون تاثیر که نمی‌تواند باشد. در همه زمینه‌ها تاثیر همسرم احساس می‌شود و من خدا را بابت این موضوع شکر می‌کنم.

صادقی در پاسخ به اینکه چطور شد ازدواج کرد، توضیح داد: اصلا در فکر ازدواج نبودم و فکر می‌کردم نتوانم انتخاب خوبی داشته باشم. آنقدر درگیر کار و دغدغه‌های زندگی شخصی ام بودم که این مقوله را فراموش کرده بودم. پدر و مادر و اطرافیان زیاد می‌گفتند که ازدواج سفارش دین و سنت است. ما با محسن رجبی همسایه بودیم که او درخواست ازدواج را مطرح کرد، آن موقع من در ایران نبودم و با هم در فضای مجازی در ارتباط بودیم و زیاد موضوع را جدی نگرفتم، اما سال گذشته فرصت شد بیشتر هم را بشناسیم و سرانجام تصمیم به ازدواج گرفتیم



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.