رادیو رژیم صهیونیستی مطرح کرد: اگر اسرائیل به ایران حمله کند چه پاسخی خواهد گرفت؟

 اتحادیه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی دیروز در گفت‌ وگو با با “روعی قایتس” کارشناس و تحلیلگر خود در مسایل جهان عرب به صراحت اعلام کرد که در صورت حمله تل آویو به ایران، حزب الله در حمله به اسرائیل درنگ نخواهد کرد. رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در وبسایت خود با تأیید این مطلب که

کد خبر : 154777
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
رادیو رژیم صهیونیستی مطرح کرد: اگر اسرائیل به ایران حمله کند چه پاسخی خواهد گرفت؟



 اتحادیه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی دیروز در گفت‌ وگو با با “روعی قایتس” کارشناس و تحلیلگر خود در مسایل جهان عرب به صراحت اعلام کرد که در صورت حمله تل آویو به ایران، حزب الله در حمله به اسرائیل درنگ نخواهد کرد.

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در وبسایت خود با تأیید این مطلب که در صورت حمله تل آویو به ایران، جبهه شمالی اسرائیل با لبنان و سوریه مجددا درگیر جنگ خواهد شد، افزود: حزب الله لبنان به عنوان اولین سلاح ایرانی در مقابل این حملات سکوت نخواهد کرد.

رادیو و تلویزیون اسرائیل مدعی شد که ارتش (این رژیم) برای هر سناریویی در جبهه شمالی آمادگی کامل دارد، زیرا این انتظار را دارد که در صورت وقوع هرگونه جنگ احتمالی میان اسرائیل با ایران، حزب‌الله در مناطق شمالی اسرائیل حملاتی را انجام دهد.

مهمترین مسئله‌ای که این روزها از زبان رسانه‌های رژیم صهیونیستی به آن پرداخته شده است، توانمندی‌های حزب‌الله لبنان در صورت وقوع یک درگیری با رژیم صهیونیستی و هراس‌هایی است که این رژیم از حزب الله دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از قدرت حزب الله و مقاومت اسلامی طی ماه‌های اخیر رزمایش های گوناگونی را انجام داده و جنگ روانی رسانه‌ای کاملی را در این زمینه به راه انداخته است.

 پیروزی‌های چند سال گذشته حزب الله در جبهه های مختلف به ویژه علیه رژیم صهیونیستی و تقویت قدرت نظامی و موشکی این جنبش، در کنار تقویت قدرت موشکی مقاومت فلسطین، به کابوسی برای سران این رژیم تبدیل شده است.

یکی از مسایلی که موجب افزایش نگرانی صهیونیست ها شده، برخورد حدود ۹۰ درصد از راکت ها و موشک های مقاومت فلسطین در جنگ ۱۲ روزه به مراکز نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی بود که در ۳۱ اردیبهشت سال جاری (۱۴۰۰) پایان یافت.

310 310



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.