رابرت کیوساکی با شروع برنامه‌های نجات در مورد «سقوط پیش‌رو» هشدار داد – توصیه به خرید بیشتر بیت‌کوین – اخبار بیت‌کوین

[ad_1] نویسنده مشهور کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، توصیه خود به بیت کوین، طلا و نقره را تکرار کرده است. کیوساکی با تاکید بر اینکه کمک های مالی دولت پس از فروپاشی بانک سیلیکون ولی و بانک سیگنچر آغاز شده است، هشدار داد که فدرال رزرو “پول جعلی” بیشتری را به “اقتصاد

کد خبر : 333145
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
رابرت کیوساکی با شروع برنامه‌های نجات در مورد «سقوط پیش‌رو» هشدار داد – توصیه به خرید بیشتر بیت‌کوین – اخبار بیت‌کوین

[ad_1]

نویسنده مشهور کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، توصیه خود به بیت کوین، طلا و نقره را تکرار کرده است. کیوساکی با تاکید بر اینکه کمک های مالی دولت پس از فروپاشی بانک سیلیکون ولی و بانک سیگنچر آغاز شده است، هشدار داد که فدرال رزرو “پول جعلی” بیشتری را به “اقتصاد بیمار” تزریق خواهد کرد.

هشدار رابرت کیوساکی برای فرود تصادف

رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار، پدر فقیر، روز دوشنبه پس از تعطیلی دو بانک بزرگ توسط قانونگذاران در ایالات متحده، درباره یک «سقوط اقتصادی» در آینده هشدار داد. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از 32 میلیون نسخه از این کتاب به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی توییت کرد:

وثیقه شروع می شود. پول جعلی بیشتر برای حمله به اقتصاد بیمار. هنوز هم همان پاسخ را توصیه می کنم. بیشتر طلا، نقره، بیت کوین بخرید. مراقب باش. فرود تصادف در پیش است.

روز یکشنبه، وزارت خزانه داری ایالات متحده، هیئت مدیره فدرال رزرو و شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) بیانیه مشترکی صادر کردند که در آن بیان شد که سپرده گذاران بانک سیلیکون ولی و بانک امضاء به تمام پول خود دسترسی خواهند داشت و هیچ ضرر و زیان مربوطه نخواهد داشت. به عهده مالیات دهندگان است. هیئت فدرال رزرو همچنین اعلام کرد که بودجه بیشتری را در اختیار مؤسسات سپرده گذاری واجد شرایط قرار خواهد داد.

کیوساکی دلار آمریکا را “پول جعلی” می نامد، زیرا به جای اینکه به “پول واقعی” مانند طلا گره بخورد، توسط ایمان و اعتبار کامل دولت ایالات متحده پشتیبانی می شود.

این نویسنده مشهور مدت‌هاست که سرمایه‌گذاری در طلا، نقره و بیت‌کوین را توصیه کرده است، که اخیراً از آنها به عنوان «بهترین برای زمان‌های ناپایدار» یاد کرده است. در یک هشدار اخیر، او پیش بینی کرد که “همه چیز خراب خواهد شد.” در دسامبر سال گذشته، او پیشنهاد کرد که سرمایه گذاری در طلا، نقره و بیت کوین زمانی که فدرال رزرو تریلیون ها دلار را چرخش و چاپ کند، منجر به ثروت می شود.

اوایل این ماه، او هشدار داد که اقتصاد جهان در آستانه سقوط است، هشدار داد که بانک‌ها، پس‌اندازهای منجمد، و وثیقه‌ها در آستانه سقوط است. قبل از تعطیلی بانک امضا، او پیش بینی کرده بود که بانک دیگری در حال سقوط است. در ژانویه، او گفت که ما در یک رکود جهانی هستیم و نسبت به ورشکستگی های فزاینده، بیکاری و بی خانمانی هشدار داد.

نظر شما در مورد پیش بینی ها و توصیه های نویسنده پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.