دیده بان دولت در حال بررسی تعارض منافع درگیر مقامات SEC ، Crypto ، XRP ، دعوای Ripple – مقررات اخبار بیت کوین

[ad_1] نهاد نظارتی دولتی Empower Oversight از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اسناد داخلی در مورد ارزهای رمزنگاری شده درخواست کرده است که به طور بالقوه تضاد منافع را در کمیسیون مربوط به مقامات بلند پایه سابق نشان می دهد. این بر شکایت کمیسیون علیه آزمایشگاه های Ripple و مدیران آن تأثیر

کد خبر : 92228
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۳۰
دیده بان دولت در حال بررسی تعارض منافع درگیر مقامات SEC ، Crypto ، XRP ، دعوای Ripple – مقررات اخبار بیت کوین

[ad_1]

نهاد نظارتی دولتی Empower Oversight از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اسناد داخلی در مورد ارزهای رمزنگاری شده درخواست کرده است که به طور بالقوه تضاد منافع را در کمیسیون مربوط به مقامات بلند پایه سابق نشان می دهد. این بر شکایت کمیسیون علیه آزمایشگاه های Ripple و مدیران آن تأثیر می گذارد.

تضاد منافع SEC شامل بیت کوین ، اتر ، XRP ، ریپل

افشاگران و تحقیقات Empower Oversight (Empower Oversight) چهارشنبه اعلام کرد که درخواست مفصلی تحت قانون آزادی اطلاعات (FOIA) به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ارائه کرده است “در پی ارتباط بین مقامات SEC و کارفرمایان فعلی و سابق آنها است. ”

وب سایت آن توضیح می دهد که “Empower Oversight” یک سازمان آموزشی غیرانتفاعی و غیرحزبی است که به منظور افزایش نظارت مستقل بر تخلفات دولتی و شرکت ها اختصاص داده شده است. این سازمان “برای کمک به افراد داخلی برای ثبت و گزارش فساد به مقامات مناسب تلاش می کند و در عین حال به دنبال پاسخگویی مقامات برای انجام این گزارش ها است.”

جیسون فاستر ، بنیانگذار Empower Oversight ، در نامه خود به سرپرست اصلی FOIA ، Olivier Girod ، نوشت: “ما امروز در جستجوی اطلاعاتی در مورد بروز تعارض منافع توسط مقامات سابق سطح بالا در SEC در مورد ارزهای رمزنگاری شده هستیم.”

ناظر دولتی توضیح داد که از مه 2017 تا دسامبر 2020:

ویلیام هینمن ، مقام ارشد SEC در تنظیم SEC درباره ارزهای رمزنگاری شده شرکت کرد در حالی که میلیون ها دلار از کارفرمای سابق خود ، شرکت حقوقی سیمپسون تاچر دریافت کرد.

گروه توضیح داد که “Simpson Thacher بخشی از Enterprise Ethereum Alliance است ، یک سازمان صنعتی که هدف آن ایجاد استفاده از Enterprise Ethereum است.”

علاوه بر این ، Empower Oversight ادعا کرد که “هینمن در حالی که در SEC فعالیت می کرد ، اعلام کرد که ارز رمزنگاری شده اتریوم ، اتر ، یک اوراق بهادار نیست و باعث افزایش قابل توجه ارزش آن می شود.”

بعداً ، SEC از یکی از رقبای اتریوم ، Ripple ، شکایت کرد و اعلام کرد که ارز رمزنگاری شده خود ، XRP ، یک اوراق بهادار است. مدت کوتاهی پس از آن ، ارزش XRP 25 درصد کاهش یافت.

Empower Oversight با اشاره به اینکه پس از خروج هیمن از SEC در دسامبر 2020 ، به عنوان یک شریک به سیمپسون تاچر بازگشت ، افزود: “مارک برگر ، رهبر بخش SEC که شکایت XRP را مطرح کرده بود ، SEC را به مقصد سیمپسون تاچر ترک کرد.”

در این اطلاعیه همچنین رئیس سابق SEC ، جی کلایتون و نحوه برخورد او با مسائل مربوط به ارزهای رمزنگاری شده در زمان سرپرستی تنظیم کننده اوراق بهادار ذکر شده است. جزئیات آن:

همانطور که در مورد آقای Hinman و ether ، در زمان SEC ، آقای Clayton اعلام کرد که بیت کوین یک اوراق بهادار نیست و ارزش آن افزایش یافت.

ناظر دولتی تأکید کرد که شکایت SEC علیه ریپل و مدیران آن در رابطه با فروش XRP در پایان دوره کلیتون در این کمیسیون تنظیم شده است.

علاوه بر این ، پس از خروج از SEC ، کلیتون به One River Asset Management پیوست ، یک صندوق حمایت از ارزهای رمزنگاری شده که منحصراً بر روی بیت کوین و اتر متمرکز شده است ، Empower Oversight خاطرنشان کرد.

آیا فکر می کنید در مورد نحوه برخورد SEC با بیت کوین ، اتر و XRP و شکایت آن علیه ریپل تضاد منافع وجود داشته است؟ در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده آن به طور مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ناشی یا ادعا شده ناشی از یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ، مسئول نیستند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.