میری مدیر عامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو با حضور در این همایش و با اشاره به اهمیت خدمات امدادی و توسعه ناوگان امداد گفت: «موضوع خدمات و امداد به عنوان خط مقدم خدمات پس از فروش از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و نباید فراموش کرد تاثیر خدمات و امداد با کیفیت در تصویر ذهنی مشتریان بسیار زیاد است.»
وی در ادامه با ابراز امیدواری در محقق شدن اهداف و برنامهریزیهای انجام شده توسط تیم پشتیبان عملیات امداد کرمان موتور گفت: «همه همکاران تلاش خواهند کرد که همچون گذشته شاهد ارائه خدمات امدادی با کیفیت و سریع در طرح امداد نوروزی سال 1403 باشیم.»
همچنین در طول برگزاری این همایش، با حضور مدیر عامل و قائم مقام مدیر عامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، محمودی و مدیر امداد، نجفی به پاس قدردانی از تلاش های شبانه روزی امدادگران کرمان موتور، با اعطا لوح و هدایا از امدادگران برتر سال 1402 تقدیر شد.
گفتنی است با توجه به تحویل سری اول تاکسی های برقی شرکت کرمان موتور E50A ، همزمان با برگزاری این همایش، کارگاههای تخصصی تئوری – عملی آشنایی با خودرو برقی و نحوه امدادرسانی به آن توسط تیم واحد فنی و مهندسی شرکت خدمات و تجارت بم خودرو برگزار شد.
همچنین در پایان برگزاری این همایش کارگاههای بررسی اطلاعیهها و استانداردهای فنی و به روزرسانی دستگاههای عیب یاب نیز از سایر اقدامات جانبی همایش بود که مورد استقبال امدادگران قرار گرفت.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰