دولت کانادا به سرمایه گذاری در مشاغل و جوامع ادامه می دهد تا بتوانند از اثرات COVID-19 بازگردند.

[ad_1] بیش از 19 میلیون دلار حمایت برای ایجاد 758 شغل در شمال انتاریو 29 آوریل 2022 – سادبری، ON – آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای شمال انتاریو – FedNor دولت کانادا به انجام هر کاری که می تواند برای حمایت از کسانی که در این زمان های چالش برانگیز بیشترین نیاز را دارند، ادامه

کد خبر : 200320
تاریخ انتشار : شنبه 30 آوریل 2022 - 8:44
دولت کانادا به سرمایه گذاری در مشاغل و جوامع ادامه می دهد تا بتوانند از اثرات COVID-19 بازگردند.

[ad_1]

بیش از 19 میلیون دلار حمایت برای ایجاد 758 شغل در شمال انتاریو

29 آوریل 2022 – سادبری، ON – آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای شمال انتاریو – FedNor

دولت کانادا به انجام هر کاری که می تواند برای حمایت از کسانی که در این زمان های چالش برانگیز بیشترین نیاز را دارند، ادامه می دهد. FedNor به عنوان یکی از هفت آژانس توسعه منطقه ای کانادا، نقشی حیاتی در حصول اطمینان از اینکه مشاغل و جوامع شمالی انتاریو برای بهبود از اثرات همه گیر و آماده شدن برای راه بهبود و رشد آتی مجهز هستند، ایفا می کند.

FedNor بیش از 19 میلیون دلار در مشاغل، سازمان ها و جوامع شمالی انتاریو سرمایه گذاری می کند

امروز، محترم پتی هاجدو، وزیر خدمات بومی و وزیر مسئول FedNor، تأثیر سرمایه گذاری های FedNor انجام شده در سه ماهه گذشته را که انتظار می رود تا 758 شغل در شمال انتاریو ایجاد کند، برجسته کرد. طی دوره اول ژانویه تا 31 مارس 2022، فد نور بیش از 19 میلیون دلار در 55 طرح استراتژیک به رهبری مشاغل محلی، سازمان ها و جوامع در سراسر انتاریوی شمالی سرمایه گذاری کرد.

ارائه حمایت های حیاتی در پی همه گیری COVID-19

علاوه بر این، دولت کانادا نزدیک به 43 میلیون دلار کمک مالی برای حمایت از 140 پروژه در منطقه ارائه کرد. این سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک برای کمک به کسب‌وکارها و سازمان‌ها در تمام بخش‌هایی که تحت تأثیر این همه‌گیری قرار گرفته‌اند برای بازسازی انتاریوی شمالی قوی‌تر، فراگیرتر و رقابتی‌تر طراحی شده‌اند. از طریق برنامه‌های بهبود اقتصادی، مانند صندوق احیای جامعه کانادا، صندوق مشاغل و رشد، ابتکار حمل‌ونقل هوایی منطقه‌ای، ابتکار احیای منطقه‌ای هوافضا، برنامه کارآفرینی سیاه‌پوستان و صندوق امداد گردشگری، انتظار می‌رود این سرمایه‌گذاری‌ها تا 1509 شغل در سراسر انتاریوی شمالی ایجاد کند. .

این کمک مالی به دریافت‌کنندگانی مانند انجمن میراث آفریقایی سادبری کمک می‌کند. با بودجه 1.15 میلیون دلاری، برنامه توانمندسازی اقتصادی سیاه پوستان انتاریوی شمالی را در جوامع سراسر انتاریوی شمالی ایجاد می کند تا به برخی از چالش های دیرینه ای که مشاغل تحت رهبری سیاهان در راه اندازی و رشد مشاغل خود با آن مواجه هستند، رسیدگی کند. در همین حال، کمپ ایندین پوینت در منطقه کنورا یکی از بسیاری از مشاغل گردشگری است که به سختی آسیب دیده است که کمک های هدفمند دریافت می کند. سرمایه گذاری بیش از 87000 دلاری صندوق امداد گردشگری از طریق فدنور، این صندوق را قادر می سازد تا فعالیت های خود را برای افزایش درآمد ظرفیت و به حداکثر رساندن پتانسیل اقتصادی مارینا و پیشنهادات گردشگری خود متنوع و گسترش دهد. به همین ترتیب جوامع به لطف صندوق احیای جامعه کانادا، فضاهای عمومی را ارتقا می دهند. یکی از نمونه ها پارک کیوی در سادبری بزرگ است که در آن بیش از 444000 دلار کمک FedNor با نصب روشنایی خورشیدی در پارکینگ و در امتداد بخشی از مسیر چند منظوره آن، ایمنی را افزایش می دهد. این مثال‌ها نشان می‌دهد که چگونه کمک‌های مالی حیاتی به منطقه کمک می‌کند تا از این همه‌گیری بازگردد.

تامین مالی نوآوری را تقویت می کند، شغل ایجاد می کند و اقتصاد را رشد می دهد

FedNor از طریق برنامه ها و خدمات اصلی خود بیش از 19 میلیون دلار در 55 پروژه برای ایجاد 758 شغل پیش بینی شده سرمایه گذاری کرده است. تحت برنامه شاخص جامعه آتی، FedNor از شبکه 24 شرکت توسعه آتی جامعه شریک در سراسر انتاریو شمالی پشتیبانی می کند. NECO Community Futures Development Corporation یکی از سازمان‌های غیرانتفاعی مبتنی بر جامعه است که توسط FedNor تأمین مالی می‌شود. سرمایه‌گذاری 1.6 میلیون دلاری در بودجه عملیاتی مستمر، NECO را قادر می‌سازد تا از طرح‌های برنامه‌ریزی استراتژیک جامعه حمایت کند و به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​دسترسی به سرمایه و خدمات مشاوره تجاری ارائه دهد. در طول عمر پنج ساله این پروژه، NECO انتظار دارد تا 79 کسب و کار را پشتیبانی کند و در عین حال به ایجاد 150 شغل و حفظ 405 شغل دیگر در منطقه کمک کند.

در زیر چند نمونه از تلاش های FedNor برای حمایت مستقیم از کسب و کارها و سازمان ها در منطقه آورده شده است:

Muskoka North Good Food Co-operative Inc.
به لطف کمک 395,393 دلاری FedNor در بودجه برنامه توسعه شمال انتاریو، این تعاونی غیرانتفاعی غذایی جامعه در هانتسویل یک سیستم کشاورزی هیدروپونیک را برای رشد محصولات تازه در طول سال خریداری و نصب خواهد کرد. تجهیزات جدید به طور قابل توجهی از زمین و آب کمتری نسبت به روش های سنتی استفاده می کند و منبعی از محصولات تازه، مقرون به صرفه و محلی را برای منطقه فراهم می کند. تامین مالی همچنین به استخدام یک مدیر پروژه برای هماهنگی و پیاده سازی سیستم جدید، ارائه آموزش و انجام بازاریابی کمک می کند. این تعاونی توسط یک هیئت مدیره زن با نیروی کار متشکل از زنان اداره می شود. این پروژه به ناامنی غذایی در موسکوکا و بخش‌های شمالی منطقه رسیدگی می‌کند.

شرکت توسعه اقتصادی Sioux Lookout Friendship Accord (SLFA-EDC)
شهرداری Sioux Lookout مبلغ 336523 دلار در برنامه توسعه انتاریوی شمالی برای ایجاد یک شرکت انتفاعی با چهار شریک خود در اولین کشور دریافت خواهد کرد: Cat Lake First Nation، Lac Seul First Nation، Kitchenuhmaykoosib Inninuwug First Nation و Slate Falls First Nation. . هدف شرکت جدید ایجاد انواع جریان‌های درآمدی بلندمدت پایدار و ایجاد استقلال مالی برای جوامع عضو از طریق توسعه و مشارکت در فرصت‌های اقتصادی در سراسر منطقه خواهد بود.

نقشه ها
مشارکت قابل بازپرداخت 166248 دلاری FedNor، از طریق صندوق رشد اقتصادی منطقه ای از طریق صندوق نوآوری، به ژان پل دی روور، نوازنده Thunder Bay، این امکان را می دهد تا استودیوی اجرا/ضبط خود، Blueprints را به فضای تجاری بزرگتری در جامعه منتقل کند و قابلیت های تولید خود را گسترش دهد. فضای جدید به Blueprints اجازه می دهد تا کارهای تولیدی و قراردادهای بیشتری را در صنایع موسیقی، فیلم و تلویزیون انجام دهد، در حالی که همچنان به مشتریان فعلی خود خدمت می کند.

FedNor به تشویق شرکت‌های نوآور برای افزایش مقیاس، رقابت باقی ماندن و ایجاد مشاغل با درآمد خوب برای کانادایی‌های ساکن در شمال انتاریو ادامه می‌دهد. این ابتکارات به بازگرداندن کانادایی ها به کار کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که جوامع شمالی اونتاریو به طور کامل در بهبود اقتصادی کانادا مشارکت خواهند داشت. برای جزئیات بیشتر در مورد تمام پروژه های تامین شده توسط FedNor، لطفاً به پورتال دولت باز مراجعه کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.