دولت کانادا با حمایت از Patlin Textiles و Multi-Modèles در بهبود اقتصادی سرمایه گذاری می کند

سن پائولین، کبک، 16 مه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) حمایت از اتوماسیون تجاری به توسعه اقتصادی در مناطق کبک کمک می کند. به همین دلیل است که محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، امروز کمک های قابل بازپرداخت را به مبلغ 387600 دلار برای Patlin Textiles

کد خبر : 205648
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
دولت کانادا با حمایت از Patlin Textiles و Multi-Modèles در بهبود اقتصادی سرمایه گذاری می کند


سن پائولین، کبک، 16 مه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

حمایت از اتوماسیون تجاری به توسعه اقتصادی در مناطق کبک کمک می کند. به همین دلیل است که محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، امروز کمک های قابل بازپرداخت را به مبلغ 387600 دلار برای Patlin Textiles و Multi-Modèles Martin Gaudet، که بهتر به عنوان Multi-Modèles شناخته می شوند، اعلام کرد. این پشتیبانی CED این مشاغل را قادر می سازد تا بهره وری خود را افزایش دهند و ظرفیت تولید خود را با خرید و نصب تجهیزات بهبود بخشند.

از سال 1991، Patlin Textiles در ساخت پنجره‌ها و روکش‌های تخت برای صنایع مهمان‌نوازی، سازمانی و مسکونی تخصص داشت. این کسب و کار خانوادگی محصولات سفارشی و باکیفیت را مطابق با بالاترین استانداردهای تولیدی طراحی و تولید می کند. این به دلیل چاپ سابلیمیشن روی پارچه با استفاده از چاپگر پیشرفته شناخته شده است. این تکنیک به کسب و کار این امکان را داده است که از رقبا متمایز شده و موقعیت مطلوبی را برای خود در صنعت مهمان نوازی ایجاد کند. با کمک مالی 297600 دلاری CED، شرکت SME Saint-Paulin قادر خواهد بود بهره وری عملیاتی را بهبود بخشد و ظرفیت تولید را در کارخانه خود افزایش دهد، که این امکان را به آن می دهد تا بازارهای جدیدی را توسعه دهد.

Multi-Modèles که در سال 1986 تأسیس شد، مبلمان تجاری، سازمانی و معماری تولید می کند. کسب و کار Saint-Ambroise-de-Kildare کابینت های سفارشی استاندارد و سازگار با محیط زیست را برای نصب در فروشگاه های خرده فروشی تولید می کند. برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده در میان مشتریان خود، قصد دارد ناوگان تجهیزات خود را با خرید یک edgebander خودکار ایجاد کند. همچنین قصد دارد با خرید و پیاده‌سازی نرم‌افزار لجستیک تولید، روش پردازش داده‌های تولیدی خود را سبک‌تر کند. با کمک 90000 دلاری CED، کسب‌وکار می‌تواند رشد مداوم و سودآوری قوی‌تر را تضمین کند.

دولت کانادا کسب‌وکارها و سازمان‌هایی را می‌شناسد و از آنها حمایت می‌کند که در جوامع خود مایه افتخار هستند. بهبود اقتصادی کبک به سازمان هایی متکی است که ریشه های قوی در اقتصاد منطقه ای دارند. آنها سهم عمده‌ای در رشد و همچنین دارایی‌های کلیدی در بازسازی اقتصادی قوی‌تر، انعطاف‌پذیرتر، سبزتر و عادلانه‌تر برای همه دارند.

نقل قول ها

صنعت تولید نقش کلیدی در اقتصاد کبک و کانادا دارد. با حمایت از Patlin Textiles و Multi-Modèles، دولت ما دو کسب‌وکار تولیدی را تشویق می‌کند تا فرآیندهای خود را برای افزایش ظرفیت تولید خودکار کنند و در نتیجه تقاضای مشتریان مربوطه را بهتر برآورده کنند. سهم آنها در نشاط اقتصادی منطقه غیرقابل انکار است! بدون شک، موفقیت و دستاوردهای پروژه های آنها برای دستیابی به تجهیزات در هر یک از مناطق آنها احساس خواهد شد.

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

ما بسیار خوشحالیم که سطح مهارت خود را از طریق خریدهای جدیدمان افزایش می دهیم. ما قادر خواهیم بود بهره وری خود را افزایش دهیم و در عین حال تعداد کارمندان یکسانی را در تیم خود نگه داریم. در مواقعی که استخدام پرسنل دشوار است، این یک فرصت فوق العاده برای ما است.»

پاتریس شوالیه، رئیس، پارچه پتلین

با تشکر از CED، پروژه ما بسیار سریعتر از برنامه ریزی شده اجرا شده است. edgebander خودکار ما در حال حاضر عملیاتی است و به ما امکان می دهد ظرفیت تولید خود را افزایش دهیم و به کارمندان خود وظایف ارزش افزوده بدهیم. ما اکنون در حال نصب نرم افزار لجستیک هستیم و مطمئن هستیم که این امر دستاوردهای قابل توجهی در کارایی به همراه خواهد داشت. این دو سرمایه گذاری Multi-Modèles را قادر می سازد تا در سال های آینده رشد خود را دنبال کند.

Yannick Tellier، رئیس، Multi-Modèles

حقایق فوری

  • این بودجه تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای CED از طریق نوآوری اعطا شده است. این برنامه کارآفرینانی را هدف قرار می‌دهد که از نوآوری برای رشد کسب‌وکار خود و افزایش رقابت‌پذیری خود استفاده می‌کنند، و همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه‌ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه، در همه مناطق کمک می‌کنند.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.