دلار پایین ، اکنون بر تصمیمات سیاست بانک مرکزی توسط Investing.com تمرکز کنید

© رویترز. نویسنده: جینا لی Investing.com – دلار صبح سه شنبه در آسیا کاهش یافت و در پایین ترین سطح خود باقی ماند. در حال حاضر سرمایه گذاران و سایر تصمیمات بانک مرکزی در سرتاسر هفته منتظر هرگونه سرنخ در مورد کاهش دارایی خود هستند. این ارز دیجیتال در برابر سبدی از ارزهای دیگر تا

کد خبر : 101616
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۰۹
دلار پایین ، اکنون بر تصمیمات سیاست بانک مرکزی توسط Investing.com تمرکز کنید



© رویترز.

نویسنده: جینا لی

Investing.com – دلار صبح سه شنبه در آسیا کاهش یافت و در پایین ترین سطح خود باقی ماند. در حال حاضر سرمایه گذاران و سایر تصمیمات بانک مرکزی در سرتاسر هفته منتظر هرگونه سرنخ در مورد کاهش دارایی خود هستند.

این ارز دیجیتال در برابر سبدی از ارزهای دیگر تا ساعت 10:33 بعد از ظهر (2:33 بامداد به وقت گرینویچ) 0.11 درصد کاهش یافت و به 92.112 رسید.

این جفت ارز 0.03 درصد کاهش یافت و به 109.80 رسید.

لبه جفت 0.12٪ رشد کرد و به 0.7448 رسید و جفت با 0.06٪ افزایش به 0.7141 رسید.

این جفت ارز 0.03٪ رشد کرد و به 6.4559 رسید و این جفت ارز 0.12٪ تا 1.3851 افزایش یافت.

با توجه به اینکه فدرال رزرو ایالات متحده شروع به کاهش دارایی ها را پس از آخرین گزارش مشاغل آمریکا به تأخیر می اندازد ، اکنون تمرکز بر تصمیمات سیاست گذاری خارج از ایالات متحده است.

وصیت نامه ابتدا اجرا می شود و تصمیم خود را در همان روز اعلام می کند.

اگر RBA برنامه های کاهش دارایی های خود را متوقف کند ، سرمایه گذاران به احتمال زیاد دلار استرالیا را می فروشند و احتمالاً آن را به سطح حمایت خود در حدود 0.7420 دلار می رسانند. به گفته کیل رودا ، تحلیلگر IG Markets ، یک بانک مرکزی سختگیرانه ارز را بالاتر می فرستد.

مورد بعدی است که تصمیم سیاست خود را در روز چهارشنبه اعلام می کند. دلار کانادا در بالاترین سطح خود در حدود سه هفته باقی می ماند و همچنین از میانگین متحرک 200 روزه خود با 1.2525 دلار کانادا برای هر دلار بالاتر است.

پنجشنبه هفته به پایان می رسد.

گزارش ایالات متحده ، که در هفته گذشته منتشر شد ، نشان داد که پایین تر از حد انتظار بوده و بر اساس انتظارات فدرال رزرو مبنی بر کاهش دارایی های خود در ماه سپتامبر است.

جان بریگز ، استراتژیست NatWest ، در یادداشتی گفت که اما این تاخیر تا چه زمانی می تواند مشخص شود.

این یادداشت اضافه می کند: “لزوماً زمان بندی فعلی ما برای اعلام نوامبر برای شروع ماه دسامبر از خط خارج نمی شود. گزارش حقوق و دستمزد بعدی در 8 اکتبر اکنون به عنوان رویداد اصلی در نظر گرفتن زمان کاهش دارایی ها بسیار بزرگ است.”

در آسیا و اقیانوسیه ، داده های تجاری چین ، از جمله و ، بعداً در روز منتشر می شود. اطلاعات بیشتر ، از جمله شاخص های قیمت و ، پنجشنبه منتشر می شود.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند و بنابراین ممکن است قیمت ها دقیق نباشند و با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.