در حالی که به نظر می رسد فدرال رزرو سیاست های خود را تشدید می کند ، دلار به داده های تورم آمریکا نگاه می کند

© رویترز. عکس فایل: اسکناس های صد دلاری ایالات متحده در این تصویر مشاهده می شود که در سئول در 7 فوریه 2011 گرفته شده است. REUTERS/Lee Jae-Won/عکس فایل نویسنده: Hideyuki Sano توکیو (رویترز) – دلار در برابر سایر ارزهای اصلی روز سه شنبه تغییر چندانی نداشت زیرا سرمایه گذاران در اواخر جلسه به اطلاعات

کد خبر : 104302
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
در حالی که به نظر می رسد فدرال رزرو سیاست های خود را تشدید می کند ، دلار به داده های تورم آمریکا نگاه می کند



© رویترز. عکس فایل: اسکناس های صد دلاری ایالات متحده در این تصویر مشاهده می شود که در سئول در 7 فوریه 2011 گرفته شده است. REUTERS/Lee Jae-Won/عکس فایل

نویسنده: Hideyuki Sano

توکیو (رویترز) – دلار در برابر سایر ارزهای اصلی روز سه شنبه تغییر چندانی نداشت زیرا سرمایه گذاران در اواخر جلسه به اطلاعات تورم ایالات متحده برای یافتن سرنخ هایی درباره زمان تنگ شدن سیاست های فدرال رزرو نگاه کردند.

پس از عقب نشینی از بالاترین سطح دو هفته گذشته خود از 92.887 در روز دوشنبه ، ارزش یورو در 1.1815 دلار تغییر کرد و از پایین ترین سطح 1.17705 دلار روز دوشنبه ، که پایین ترین سطح از 27 اوت است ، برگشت.

در آستانه بررسی سیاست های بعدی فدرال رزرو در تاریخ 21 تا 22 سپتامبر ، سرمایه گذاران از نزدیک در حال بررسی داده های قیمت مصرف کننده ایالات متحده در ساعت 1230 GMT هستند.

اقتصاددانان پیش بینی می کنند که شاخص CPI اصلی ، شاخصی که از نوسانات انرژی و مواد غذایی می کاهد ، در ماه اوت نسبت به ماه ژوئیه 0.3 درصد افزایش یابد. تورم سالانه آن از 4.3 درصد در ماه جولای تا 4.2 درصد کاهش یافته است.

به طور کلی انتظار می رود تورم قیمت مصرف کننده از 5.4 درصد در ماه جولای اندکی به 5.3 درصد کاهش یابد.

یوکیو ایشیزوکی می گوید: “با توجه به اینکه CPI اصلی هنوز بالای 4 درصد است ، تورم در سطح بسیار غیرعادی قرار دارد. پاول می گوید تورم از ماه مارس گذرا خواهد بود اما فدرال رزرو احتمالاً باید در بیانیه سیاست بعدی متن خود را تنظیم کند.” استراتژیست ارشد در Daiwa Securities.

وال استریت ژورنال روز جمعه گزارش داد که مقامات فدرال رزرو به دنبال توافق برای آغاز خرید اوراق قرضه در ماه نوامبر هستند.

توشینوبو چیبا ، رئیس این بانک می گوید: “اگر فدرال رزرو در ماه نوامبر شروع به کاهش کند و آن را در ماه سپتامبر اعلام کند ، این کمی زودتر از تصور بسیاری از سرمایه گذاران خواهد بود و می تواند به دارایی های خطرناک آسیب برساند. نشست سپتامبر فدرال رزرو می تواند نقطه عطفی برای بازارها باشد.” مدیر نمونه کارها با درآمد ثابت در مدیریت دارایی Nissay.

در چنین شرایط بازار ، تصور می شود که دلار از وجوه فرار از دارایی های خطرناک سود می برد. اما چیبا گفت واکنش آن ممکن است ظریف تر باشد.

وی گفت: “در برابر یورو ، دلار می تواند به دلیل مازاد حساب جاری منطقه یورو و کسری شدید آمریکا تضعیف شود. اقتصاد منطقه یورو نیز قوی تر از انتظار می رود.”

ین در برابر 110.05 ین در برابر دلار قرار داشت و در چند هفته گذشته در حدود 110 در قلمرو آشنا خود باقی ماند.

حرکت محدود در جفت ارز باعث شد تا معامله گران انتظارات خود را برای نوسانات بازار کاهش دهند.

نوسانات ضمنی گزینه های دلار/ین با نوسان شش ماهه کاهش یافته است سقوط به 5.405 درصد ، کمترین میزان از فوریه سال گذشته درست قبل از همه گیری.

پس از آنکه فیلیپ لو ، رئیس بانک مرکزی این کشور ، تاکید کرد که انتظار نمی رود نرخ بهره از پایین ترین سطح تا سال 2024 افزایش یابد ، استرلینگ در 1.3842 دلار ثابت بود در حالی که دلار استرالیا 0.2٪ به 0.7353 دلار کاهش یافت.

در حالی که بازارهای سهام جهان روز دوشنبه پس از سقوط هفته گذشته با حمایت از احساسات ریسک کرد ، برخی از تحلیلگران همچنین نسبت به افزایش احساسات خطرناک هشدار دادند.

آلن روسکین ، استراتژیست کلان در بانک دویچه (DE 🙂 در نیویورک.

وی افزود: “مناقشه تجاری ایالات متحده و چین هیچگونه راه حلی پیدا نکرده است. برعکس ، نیروهای بازار بر اهداف کمی غالب هستند و افزایش موازنه های دوجانبه دوباره منشأ تنش خواهد شد.”

بسیاری از سرمایه گذاران همچنین تحولات چین را زیر نظر داشتند ، جایی که Evergrande توسعه دهنده املاک دارای نقدینگی سخت تلاش می کرد نگرانی های مربوط به پرداخت بدهی را کنار بگذارد در حالی که موج بی وقفه ای از اقدامات نظارتی توسط پکن به شرکت های بزرگ فناوری وارد شد.

عفونت های جدید محلی COVID-19 در چین پس از آرامش نسبی در چند هفته گذشته بیش از دو برابر شد.

یوان با قیمت 6.4446 در هر دلار اندکی حرکت کرد.

در بازار ارزهای دیجیتال ، قیمت 43،400 دلار کاهش یافت که پایین ترین قیمت در یک هفته اخیر بود و آخرین قیمت آن 45،191 دلار بود ، در حالی که اتر در 3295 دلار تغییر قیمت داد.

نمودار: تورم ایالات متحده = https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/mkt/egpbkyynmvq/Pasted٪20image٪201631601618640.png





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.