دردسر عجیب بارسلونا – خبرآنلاین

به گزارش Relevo، پس از شکایت لالیگا و خاویر تباس از بارسلونا به دلیل ثبت قرارداد غیرقانونی گاوی در تیم اصلی بلوگرانا، دادگاه ورزشی اسپانیا حکم ابطال قرارداد این هافبک جوان در تیم اصلی بارسلونا را داد. علت این حکم این است که بارسلونا یک روز دیر مدارک مربوط به این قرارداد را ارسال نموده

کد خبر : 333092
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۵۶
دردسر عجیب بارسلونا – خبرآنلاین



به گزارش Relevo، پس از شکایت لالیگا و خاویر تباس از بارسلونا به دلیل ثبت قرارداد غیرقانونی گاوی در تیم اصلی بلوگرانا، دادگاه ورزشی اسپانیا حکم ابطال قرارداد این هافبک جوان در تیم اصلی بارسلونا را داد. علت این حکم این است که بارسلونا یک روز دیر مدارک مربوط به این قرارداد را ارسال نموده است. در نتیجه اکنون گاوی دیگر بازیکن تیم اصلی بارسلونا نیست و تلاش های بلوگرانا نیز فایده ای نخواهد داشت. گاوی می تواند به بازی برای تیم اصلی بارسلونا ادامه دهد اما این امر تحت قرارداد سابق این بازیکن به عنوان بازیکن تیم بارسا ب صورت خواهد گرفت. در نتیجه گاوی در ادامه فصل مجدداً با پیراهن شماره 30 برای بارسلونا به میدان خواهد رفت و فعلاً نمی تواند پیراهن شماره 6 را بر تن کند.

بدین ترتیب بارسلونا باید در پایان فصل جاری، مجدداً برای ثبت قرارداد گاوی اقدام کند. این مسئله مشکلی بزرگ برای بارسلونا خواهد بود زیرا ثبت قرارداد و دستمزد جدید گاوی تحت شرایط فصل آینده و سقف دستمزدهای فصل 24-2023 برای بلوگرانا سخت خواهد بود. در واقع این مشکل ناشی از قانون جدیدی است که لالیگا در نوامبر 2022 و بلافاصله پس از این که بارسلونا تمدید قرارداد گاوی را بدون ثبت کردن آن در لالیگا اعلام کرد، وضع نمود. طبق این قانون، برای ثبت قراردادهای جدید باشگاه ها باید سقف دستمزدهای خود را نه تنها برای فصل جاری، بلکه برای دو فصل آینده نیز تعدیل کنند. قرارداد گاوی تحت قوانین سابق با بارسلونا تمدید شد اما لالیگا این قوانین را تغییر داد و همین مسئله برای باشگاه کاتالان مشکل ساز شده است.

بیشتر بخوانید:

257 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.