دانشگاه توکیو دوره های مهندسی را در Metaverse ارائه می دهد – Metaverse Bitcoin News

دانشگاه توکیو مجموعه ای از دوره های مهندسی را با استفاده از فناوری متاورس ارائه می دهد. دوره‌هایی که قرار است اواخر امسال ارائه شوند، دانشجویان را با موضوعات مهندسی آشنا می‌کند و این دانش را با مهارت‌های مدیریت جهان‌های متاورمحور ترکیب می‌کند تا تحول دیجیتالی را که محیط‌های کاری و آموزشی در حال انجام

کد خبر : 234259
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
دانشگاه توکیو دوره های مهندسی را در Metaverse ارائه می دهد – Metaverse Bitcoin News


دانشگاه توکیو مجموعه ای از دوره های مهندسی را با استفاده از فناوری متاورس ارائه می دهد. دوره‌هایی که قرار است اواخر امسال ارائه شوند، دانشجویان را با موضوعات مهندسی آشنا می‌کند و این دانش را با مهارت‌های مدیریت جهان‌های متاورمحور ترکیب می‌کند تا تحول دیجیتالی را که محیط‌های کاری و آموزشی در حال انجام است، مدیریت کند.

دانشگاه توکیو در اواخر امسال دوره های مبتنی بر متاورس را معرفی می کند

مؤسسات آموزشی شروع به شناخت قدرت پلتفرم های متاورس به عنوان ابزاری برای اهرم در فرآیندهای آموزشی و آموزشی کرده اند. دانشگاه توکیو، یکی از معتبرترین مؤسسات آموزش عالی در ژاپن، اخیراً طرحی را برای ارائه دوره های مهندسی مبتنی بر متاورس اعلام کرده است.

در حالی که این دوره ها در متاورس مدرک اعطا نمی کنند، اما توسط دانشکده مهندسی دانشگاه راه اندازی می شوند و دو هدف خواهند داشت. اولین مورد این است که دانش آموزان دبیرستانی را با مسیرهای شغلی احتمالی که می توانند در دانشگاه توکیو در ارتباط با رشته های مهندسی و علوم اطلاعات طی کنند آشنا کند. هدف دوم، رفع کمبود پرسنل توانمند در کار با ابزارهای دیجیتال و فناوری های جدید در این محیط های دانشگاهی است.

دانشگاه پلتفرم متاورس مورد استفاده برای این وظایف را به تفصیل اعلام نکرده است. این پروژه جدید دوره هایی را در زمینه هایی مانند هوش مصنوعی، آموزش کارآفرینی و فناوری ارتباطات نسل بعدی ارائه می دهد. دانشجویانی که این دوره ها را می گذرانند گواهینامه دانشگاه توکیو را دریافت می کنند و همچنین امکان شرکت در کلاس های حضوری برای تکمیل فعالیت های آنلاین را خواهند داشت.

بر اساس گزارش ها، این دانشگاه با توجه به میزان مشارکت پایین جمعیتی در دوره های فنی مهندسی، برای جذب بانوان در این دوره ها تلاش خواهد کرد.


یادگیری مبتنی بر متاورس

با ظهور متاورس به عنوان یک پلتفرم که در آن بسیاری از فعالیت ها می توانند اتفاق بیفتند، شرکت ها و موسسات بیشتری فعالیت های خود را به این دنیای جایگزین می برند. یک نظرسنجی که در ماه می توسط شرکت نرم‌افزاری آرژانتینی گلوبانت انجام شد، نشان داد که 66 درصد بر این باورند که یادگیری مجازی یکی از اپلیکیشن‌های متاورزی خواهد بود که زندگی مردم را در ده سال آینده تغییر خواهد داد. این نوع محیط یادگیری همچنین می تواند مقدمه ای برای کار از راه دور باشد، روند دیگری که برخی شرکت ها از دوره همه گیر کووید-19 اتخاذ کرده اند.

با این حال، طبق مطالعه‌ای که توسط محققان دانشگاه کوبورگ، دانشگاه کمبریج، دانشگاه پریمورسکا و تحقیقات مایکروسافت انجام شد، ممکن است فناوری متاورس فعلی هنوز برای این نوع کاربرد مناسب نباشد.

نظر شما در مورد ارائه دوره های مهندسی مبتنی بر متاورس توسط دانشگاه توکیو چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تاثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.