دانشکده مالی دانشگاه بنتلی اکنون پرداخت‌های ارز دیجیتال را برای شهریه می‌پذیرد – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] دانشگاه بنتلی، دانشگاه خصوصی واقع در والتام، ماساچوست، فاش کرده است که اکنون ارزهای دیجیتال را برای پرداخت شهریه می پذیرد. رئیس دانشگاه بنتلی توضیح داد که این مدرسه “در خط مقدم آماده سازی رهبران تجاری” بوده است و همچنین خاطرنشان کرد که دانشکده “مفتخر است که از همان فناوری که دانشجویان امروزی آن

کد خبر : 202352
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
دانشکده مالی دانشگاه بنتلی اکنون پرداخت‌های ارز دیجیتال را برای شهریه می‌پذیرد – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

دانشگاه بنتلی، دانشگاه خصوصی واقع در والتام، ماساچوست، فاش کرده است که اکنون ارزهای دیجیتال را برای پرداخت شهریه می پذیرد. رئیس دانشگاه بنتلی توضیح داد که این مدرسه “در خط مقدم آماده سازی رهبران تجاری” بوده است و همچنین خاطرنشان کرد که دانشکده “مفتخر است که از همان فناوری که دانشجویان امروزی آن را یاد می گیرند استقبال می کند.”

دانشگاه بنتلی با Coinbase برای پذیرش 3 ارز دیجیتال شریک می شود

طبق اعلامیه‌ای که از اتاق خبر بنتلی منتشر شده است، دانشکده حسابداری و مالی با Coinbase همکاری کرده است تا به دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان امکان پرداخت شهریه با رمزارز را بدهد.

بنتلی سه دارایی کریپتو شامل بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سکه دلار آمریکا (USDC) را می پذیرد. E. LaBrent Chrite، رئیس بنتلی توضیح داد که مدرسه ای که 105 سال پیش تأسیس شد، از فناوری استفاده می کند که ممکن است چشم انداز مالی سنتی را به کلی تغییر دهد.

رئیس دانشگاه در بیانیه ای گفت: «دانشگاه بنتلی در آماده سازی رهبران تجاری با مهارت ها و دانش برای موفقیت در اقتصاد در حال تغییر جهان پیشتاز است. ما مفتخریم که از این فناوری که دانش‌آموزانمان در حال یادگیری آن هستند استقبال می‌کنیم، که به زودی چشم‌انداز کسب‌وکار جهانی را که قرار است وارد شوند تغییر خواهد داد.

محقق بنتلی می‌گوید دانش‌آموزان علاقه واقعی به دانستن بیشتر در مورد بلاک چین دارند.

دانشگاه‌های سراسر جهان ارزهای رمزنگاری شده را می‌پذیرند، از جمله دانشگاه کامبریا در کارلایل، انگلستان، مدرسه تجارت مالی در پاریس، فرانسه، و مدرسه کسب‌وکار نوآوری و کارآفرینی در اسپانیا. علاوه بر این، دانشگاه علوم کاربردی لوسرن، سوئیس، رمزنگاری را می پذیرد.

علاوه بر دانشگاه بنتلی در ماساچوست، در کالج کینگ در ویلکس-بار، پنسیلوانیا، بیت کوین را نیز می پذیرد و دانشگاه پنسیلوانیا نیز ارزهای دیجیتال را می پذیرد. علاوه بر این، دانشگاه کالیفرنیا، برکلی (UC Berkeley) پرداخت دارایی های رمزنگاری شده را می پذیرد. در بیانیه بنتلی، دانش آموزی به نام الکس کیم که انجمن بلاک چین بنتلی را راه اندازی کرد، برجسته تر شد.

کیم در بیانیه مطبوعاتی گفت: “دانشجویان علاقه واقعی به دانستن بیشتر در مورد بلاک چین، امور مالی غیرمتمرکز و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال دارند.” دانشجوی بنتلی افزود: «این فناوری‌ها بر صنایعی که در آن کار خواهند کرد، تأثیر می‌گذارند.

برچسب ها در این داستان

الکس کیم، انجمن بلاک چین بنتلی، دانشجوی بنتلی، دانشجویان بنتلی، دانشگاه بنتلی، بیت کوین، بیت کوین، تجارت و امور مالی، کوین بیس، کریپتو، پرداخت های رمزنگاری، E. LaBrent Chrite، ETH، اتریوم، دانشکده مالی، آموزش عالی، پرداخت شهریه، دلار آمریکا سکه، USDC

نظر شما در مورد پذیرش پرداخت با ارزهای دیجیتال توسط دانشکده مالی دانشگاه بنتلی چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.