داده های تورم در فوکوس پس از دقیقه FOMC، NFP

پیش بینی اساسی برای دلار آمریکا: خنثی در حالی که شاخص DXY + 0.07٪ افزایش یافت، بیشتر سودهای آن تا پایان هفته پس از گزارش مشاغل میانه در دسامبر در ایالات متحده بازگردانده شد. نه تنها در روزهای آتی چندین داده با رتبه “بالا” منتشر می شود، شهادت ها و سخنرانی هایی از سوی چندین

کد خبر : 153508
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
داده های تورم در فوکوس پس از دقیقه FOMC، NFP


پیش بینی اساسی برای دلار آمریکا: خنثی

  • در حالی که شاخص DXY + 0.07٪ افزایش یافت، بیشتر سودهای آن تا پایان هفته پس از گزارش مشاغل میانه در دسامبر در ایالات متحده بازگردانده شد.
  • نه تنها در روزهای آتی چندین داده با رتبه “بالا” منتشر می شود، شهادت ها و سخنرانی هایی از سوی چندین سیاست گذار فدرال رزرو وجود دارد که به نظر می رسد برای ایجاد نوسانات بیشتر در بازارهای مالی قرار دارد..
  • با توجه به تیاو شاخص احساسات مشتری IG، دلار آمریکا دارای یک مختلط جانبداری به سمت اواسط ژانویه

بررسی هفته دلار آمریکا

هفته اول سال برای دلار آمریکا ناامیدکننده بود. در حالی که شاخص DXY + 0.07٪ افزایش یافت، بیشتر سودهای آن تا پایان هفته پس از گزارش مشاغل میانه در دسامبر در ایالات متحده بازگردانده شد. نرخ‌های EUR/USD با کاهش -0.20% به پایان رسید، در حالی که نرخ USD/JPY +0.33% افزایش یافت. با محو شدن اشتهای ریسک، جفت‌های بتا بالا مانند AUD/USD و NZD/USD به ترتیب 1.24- و 1.07- درصد کاهش یافتند. نرخ GBP/USD روند را کاهش داد و 0.39% افزایش یافت.

تقویم اقتصادی ایالات متحده در کانون توجه

با رسمی شدن تعطیلات در آینه دید عقب، چرخش به هفته دوم ژانویه یک وضعیت اقتصادی فوق اشباع در ایالات متحده را به همراه دارد. نه تنها چندین انتشار داده‌های با رتبه بالا در روزهای آینده وجود دارد، شهادت‌ها و سخنرانی‌هایی از سوی چندین سیاست‌گذار فدرال رزرو وجود دارد که به نظر می‌رسد در پی صورتجلسه دسامبر فدرال رزرو نوسانات بیشتری را به بازارهای مالی وارد کند.

  • دوشنبه، 10 ژانویه، گزارش موجودی کالاهای عمده فروشی آمریکا در نوامبر منتشر می شود. بعد از ظهر حراج قبوض 3 ماهه و 6 ماهه است.
  • روز سه‌شنبه، 11 ژانویه، جورج، رئیس فدرال رزرو کانزاس سیتی، قبل از شهادت رئیس فدرال رزرو پاول در جلسه استماع نامزدی خود سخنرانی خواهد کرد. در بعد از ظهر، یک حراج 3 ساله و همچنین انتشار گزارش هفتگی API نفت خام ایالات متحده برگزار می شود.
  • در روز چهارشنبه، 12 ژانویه، ارقام هفتگی درخواست های وام مسکن MBA در ایالات متحده، و همچنین گزارش نرخ تورم دسامبر ایالات متحده (CPI) در صبح ارائه می شود. پس از باز شدن سهام نقدی ایالات متحده، گزارش هفتگی سهام انرژی EIA ایالات متحده منتشر خواهد شد. در بعد از ظهر، یک حراج 10 ساله اسکناس وجود دارد و صورت حساب ماهانه دسامبر ایالات متحده موعد مقرر است.
  • در روز پنجشنبه، 13 ژانویه، هارکر، رئیس فدرال رزرو فیلادلفیا، اظهاراتی را ارائه خواهد کرد و آمار هفتگی ادعاهای بیکاری ایالات متحده منتشر خواهد شد. برینارد نایب رئیس فدرال رزرو در جلسه استماع نامزدی خود شهادت خواهد داد. در بعدازظهر، حراج اسکناس های 4 و 8 هفته ای وجود دارد، ایوانز رئیس فدرال رزرو شیکاگو سخنرانی خواهد کرد و یک حراج اوراق قرضه 30 ساله برگزار خواهد شد.
  • روز جمعه، 14 ژانویه، گزارش خرده فروشی ایالات متحده در دسامبر، گزارش تولید صنعتی دسامبر ایالات متحده، و ارقام موجودی تجاری ایالات متحده در نوامبر قبل از باز شدن سهام نقدی ایالات متحده منتشر خواهد شد. بعداً در صبح، نظرسنجی اولیه احساسات مصرف کننده میشیگان ایالات متحده در ژانویه انجام می شود. در پایان روز، ویلیامز رئیس فدرال رزرو نیویورک اظهاراتی را ارائه خواهد کرد.

برآورد رشد تولید ناخالص داخلی فدرال رزرو آتلانتا در سه ماهه چهارم سال 2021 (6 ژانویه 2021) (نمودار 1)

پیش بینی هفتگی سهام ایالات متحده بنیادی: داده های تورم در کانون توجه پس از دقیقه FOMC، NFP

بر اساس داده های دریافتی تا کنون در مورد 4Q’21, GDPNow فدرال رزرو آتلانتا پیش‌بینی رشد در حال حاضر 6.7% سالانه است که از 7.4% در 4 ژانویه کاهش یافته است.انتشارات جدید از دفتر تحلیل اقتصادی ایالات متحده، اداره سرشماری ایالات متحده، و موسسه مدیریت عرضهبه دلیل افزایش نرخ ابتلا به ویروس کووید-19 از نوع Omicron در هفته های اخیر، انتظارات رشد ایالات متحده را کاهش داده اند.

به روز رسانی بعدی پیش بینی رشد GDPNow فدرال رزرو آتلانتا در سه ماهه چهارم سال 21 در روز دوشنبه، 10 ژانویه پس از انتشار داده های موجودی انبار عمده فروشی ایالات متحده در نوامبر انجام می شود.

برای کامل اقتصادی آمریکا پیش بینی داده ها، مشاهده تقویم اقتصادی DailyFX.

قیمت گذاری بازار برای فدرال رزرو تهاجمی تر

ما می‌توانیم با بررسی تفاوت هزینه‌های استقراض برای بانک‌های تجاری در یک افق زمانی خاص در آینده، اندازه‌گیری کنیم که آیا افزایش نرخ بهره فدرال رزرو با استفاده از قراردادهای یورو دلار قیمت گذاری می‌شود یا خیر. چارت سازمانی 2 در زیر تفاوت هزینه‌های وام‌گیری – اسپرد – را نشان می‌دهد ژانویه 2022 و قراردادهای دسامبر 2023، به منظور سنجش اینکه نرخ بهره تا دسامبر 2023 در کجا قرار دارد.

گسترش قراردادهای آتی یورو دلار (ژانویه 2022 تا دسامبر 2023) [BLUE]، پروانه ایالات متحده 2s5s10s [ORANGE]، شاخص DXY [RED]: نمودار روزانه (ژوئیه 2021 تا ژانویه 2022) (نمودار 2)

پیش بینی هفتگی سهام ایالات متحده بنیادی: داده های تورم در کانون توجه پس از دقیقه FOMC، NFP

با مقایسه شانس افزایش نرخ فدرال رزرو با پروانه 2s5s10s خزانه داری ایالات متحده، می توانیم بسنجیم که آیا بازار اوراق قرضه مطابق با آنچه در سال 2013/2014 رخ داد، زمانی که فدرال رزرو اعلام کرد قصد دارد برنامه QE خود را کاهش دهد، عمل می کند یا خیر. پروانه 2s5s10s تغییرات غیر موازی در منحنی بازده ایالات متحده را اندازه‌گیری می‌کند و اگر تاریخچه دقیق باشد، این بدان معناست که نرخ‌های متوسط ​​باید سریع‌تر از نرخ‌های کوتاه‌مدت یا بلند مدت افزایش پیدا کنند.

1 وجود دارد61.75افزایش نرخ -bps تا پایان سال 2023 کاهش یافته است در حالی که پروانه 2s5s10s فقط از آن خارج است گسترده ترین گسترش از زمان شروع بحث های کاهشی فدرال رزرو در ژوئن (و گسترده ترین گسترش آن در تمام سال 2021). پس از صورتجلسات جلسه دسامبر فدرال رزرو و گزارش NFP ایالات متحده در دسامبر، بازارهای نرخ عملاً با احتمال 100 درصدی شش افزایش نرخ بهره 25 واحدی در ثانیه و با احتمال 47 درصدی برای هفت افزایش 25 واحدی در ثانیه تا پایان سال آینده قیمت‌گذاری می‌کنند. نرخ‌های تهاجمی فدرال رزرو در طول همه‌گیری تا کنون دیده شده است.

منحنی بازده خزانه داری ایالات متحده (1 ساله تا 30 ساله) (ژانویه 2020 تا ژانویه 2022) (نمودار 3)

پیش بینی هفتگی سهام ایالات متحده بنیادی: داده های تورم در کانون توجه پس از دقیقه FOMC، NFP

از نظر تاریخی، تأثیر ترکیبی افزایش بازده خزانه داری ایالات متحده – به ویژه در شرایطی که نرخ های متوسط ​​از نرخ های کوتاه مدت و بلندمدت پیشی می گیرد – در کنار افزایش احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، فضای معاملاتی مطلوبی را برای دلار ایجاد کرده است.

CFTC COT موقعیت آتی دلار آمریکا (ژانویه 2020 تا ژانویه 2022) (نمودار 4)

پیش بینی هفتگی سهام ایالات متحده بنیادی: داده های تورم در کانون توجه پس از دقیقه FOMC، NFP

در نهایت، با توجه به موقعیت یابی، طبق COT CFTC برای هفته منتهی به 7 دسامبر دلالان موقعیت خالص دلار آمریکا را به 39057 درجه کاهش دادرشد می کند از 36775 قرارداد موقعیت خالص دلار آمریکا همچنان نزدیک به بالاترین سطح خود از اکتبر 2019، زمانی که شاخص DXY بالای 98.00 معامله می شد، حفظ می شود. ناکامی شاخص DXY در بالا بردن با وجود افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده و افزایش احتمال افزایش نرخ بهره بانک مرکزی ممکن است نشانه اشباع بیش از حد بازار آتی باشد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.