خلاصه داستان Matrix 4 نکته عجیبی را در خود جای داده است!

استودیو وارنر ساعاتی قبل خلاصه داستان Matrix 4 را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که یک نکته عجیب و غیرمنتظره را در خود جای داده است. پس از سال‌ها انتشار شایعه‌های مختلف، وارنر در آگوست ۲۰۱۹ میلادی از ساخت قسمت جدید مجموعه ماتریکس خبر داد و اعلام کرد لانا واچوفسکی (Lana Wachowski) بازگشته و

کد خبر : 102709
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
خلاصه داستان Matrix 4 نکته عجیبی را در خود جای داده است!


استودیو وارنر ساعاتی قبل خلاصه داستان Matrix 4 را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که یک نکته عجیب و غیرمنتظره را در خود جای داده است.

پس از سال‌ها انتشار شایعه‌های مختلف، وارنر در آگوست ۲۰۱۹ میلادی از ساخت قسمت جدید مجموعه ماتریکس خبر داد و اعلام کرد لانا واچوفسکی (Lana Wachowski) بازگشته و نه تنها در نوشتن فیلمنامه مشارکت دارد، بلکه پروژه را جلوی دوربین می‌برد. استودیو آمریکایی همچنین تاکید داشت کیانو ریوز (Keanu Reeves) و کری-ان ماس (Carrie-Anne Moss) بار دیگر نقش‌های نئو و ترینینی را بر عهده گرفته‌اند. وارنر جزئیات دیگری را به اشتراک نگذاشت اما کارشناسان و طرفداران از همان ابتدا گمان می‌کردند با یک دنباله برای سه‌گانه مواجه هستند؛ گمانه‌زنی‌هایی که با لو رفتن نام کامل فیلم عملا تایید شده بود.

وارنر به وعده خود عمل کرد و روز گذشته اولین تریلر The Matrix: Resurrections را به اشتراک گذاشت. مخاطب در صحنه‌ای از تریلر ماشین‌ها را می‌بیند که مشغول ترمیم کردن بدن نئو در دنیای واقعی هستند. با در نظر گرفتن صحنه مزبور، گروهی از کاربران به این نتیجه رسیدند که ماشین‌ها پای حرف خود نایستاده و ماتریکس را دوباره فعال کرده‌اند. آن‌ها همچنین بنا به دلایلی مجبور شدند نئو را به زندگی بازگردانده و او را وارد ماتریکس کنند. اینطور که به نظر می‌رسد، گمانه‌زنی‌ها درباره صحنه مزبور به هیچ وجه درست نبوده است.

خلاصه داستان Matrix 4 ساعاتی قبل به فضای مجازی آمد و نکته عجیبی را در خود جای داده است. طبق متنی که وارنر به اشترام گذاشته، اثر مزبور دو فیلم The Matrix Reloaded و The Matrix Revolutions را به صورت کامل نادیده گرفته و دنباله‌ای مستقیم برای The Matrix است. در ادامه می‌توانید متن رسمی را مشاهده کنید:

The Matrix Resurrections ادامه داستانی است که در فیلم The Matrix روایت شد. این اثر شامل کیانو ریوز و کری-ان ماس شده که به عنوان شخصیت‌های نمادین نئو و ترینیتی به ماتریکس بازگشته و اینبار به عمق بیشتری از لونه خرگوش می‌روند.

Matrix 4 یک ماجراجویی جدید، پیچیده و اکشن بوده که در مقیاسی حماسی ساخته شده و در دنیایی آشنا و البته فریبنده‌تر از قبل روایت می‌شود؛ دنیایی که در آن واقعیت بر پایه فردیت استوار شده و برای دیدن ماهیت واقعی همه چیز باید ذهن خود را آزاد کرد.

با گذشت ۲۰ سال از قسمت اول، فرنچایزی که فرهنگ عامه را در آغاز قرن بیست و یک میلادی بازتعریف کرد بازگشته تا داستان قسمت اول را ادامه داده و آن را گسترش دهد. ماتریکس همان فرنچایزی است که نگاه ما را به سینما و حقیقتِ جهان پیرامونمان تغییر داد. ماتریکس همچنین با جلوه‌های تصویری و اکشن نوآورانه‌اش مسیر را برای دیگر فیلم‌ها هموار کرد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.