خدمات بومی کانادا به‌روزرسانی COVID-19 – هفته 13 ژانویه 2022

13 ژانویه 2022 — اتاوا، قلمرو Algonquin سنتی واگذار نشده، انتاریو — خدمات بومی کانادا در پاسخ به خطرات و عدم قطعیت های قابل توجهی که با گسترش نوع Omicron در کانادا ارائه می شود، خدمات بومی کانادا (ISC) به حمایت از جوامع بومی در پاسخ به COVID-19 ادامه می دهد. واکسیناسیون ها واکسیناسیون یکی

کد خبر : 155357
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۰:۴۱
خدمات بومی کانادا به‌روزرسانی COVID-19 – هفته 13 ژانویه 2022


13 ژانویه 2022 — اتاوا، قلمرو Algonquin سنتی واگذار نشده، انتاریو — خدمات بومی کانادا

در پاسخ به خطرات و عدم قطعیت های قابل توجهی که با گسترش نوع Omicron در کانادا ارائه می شود، خدمات بومی کانادا (ISC) به حمایت از جوامع بومی در پاسخ به COVID-19 ادامه می دهد.

واکسیناسیون ها

واکسیناسیون یکی از مؤثرترین راه‌ها برای پیشگیری از عفونت شدید COVID-19 است. مناطق ISC و جوامع بومی در سراسر کشور با هم کار می کنند تا واکسیناسیون COVID-19 را برای مردم بومی ترویج و اجرا کنند.

از 11 ژانویه 2022، بیش از 84 درصد از افراد بالای 12 سال در اولین کشور، اینویت و جوامع سرزمینی دوز دوم واکسن تایید شده COVID-19 را دریافت کرده اند. با تایید اخیر واکسن های کودکان، بیش از 35 درصد از افراد 5 تا 11 ساله حداقل یک دوز دریافت کرده اند.

این وزارتخانه از همه می‌خواهد که در اسرع وقت واکسینه شوند. در صورتی که افراد First Nations و Inuit برای رسیدن به قرار ملاقات واکسیناسیون خود نیاز به سفر به خارج از جامعه خود داشته باشند، این سفر تحت پوشش مزایای سلامتی غیر بیمه شده قرار خواهد گرفت.

موارد کووید

از 12 ژانویه 2022، موارد زیر از جوامع ملل اول گزارش شده است:

  • 60703 موارد مثبت COVID-19 را تایید کرد که از این تعداد 1236 کیس ها نوع Omicron هستند
  • 5,160 موارد فعال
  • 2,514 بستری شدن در بیمارستان
  • 54,968 موارد بهبود یافته
  • 575 فوتشدگان

تعداد موارد فعال نسبت به یک هفته قبل 52 درصد افزایش یافته است.

تست های سریع

از مارس 2020، بیش از 602890 آزمایش سریع برای جوامع بومی و مراکز خدماتی ارائه شده است تا یک لایه دفاعی اضافی در برابر ویروس فراهم کنند. این وزارتخانه در حال تامین 2.5 میلیون آزمایش آنتی ژن سریع اضافی است و آنها را برای حمایت از جوامع و مراکز خدماتی توزیع می کند.

پشتیبانی های اخیر

در انتاریو، خدمات بومی کانادا (ISC) از نزدیک با رهبری ملت اول دریاچه Bearskin، شورای قبیله ای اولین ملل ویندیگو، سازمان بهداشت و درمان Sioux Lookout First Nations (SLFNHA)، استان انتاریو و واحد بهداشت عمومی محلی، و ادارات فدرال همکاری می کند. از جمله نیروهای مسلح کانادا و ایمنی عمومی کانادا، برای اطمینان از حمایت مستمر از جامعه در واکنش به شیوع کووید-19 خود. تکاوران کانادایی توسط نیروهای مسلح کانادا مجوز اعزام به Bearskin Lake First Nation را دریافت کرده اند. این علاوه بر حمایت ISC از PPE و سایر لوازم پیشگیری است. حمل و نقل؛ دستمزد کارگران جامعه محور؛ فرودگاه، جاده زمستانی و پرسنل امنیتی محیطی جامعه و هزینه های مربوطه؛ امنیت جامعه؛ و برای حمل و نقل ایمن از طریق هوایی داوطلبان و ارائه دهندگان خدمات پولی. برنامه دسترسی به حمایت از سلامت روانی کشور Nishnawbe Aski با بودجه ISC (NAN Hope) برای اعضای جامعه Bearskin Lake First Nation در دسترس است. این مرکز حمایت جامعه محور، فرهنگی مناسب و به موقع از سلامت روان و اعتیاد به اعضای جامعه 49 کشور اول در قلمرو ملت نیشناوبه اسکی ارائه می کند.

علاوه بر این، در پاسخ به وضعیت های اضطراری مبتنی بر Omicron اعلام شده در سه جامعه – Aroland First Nation، Bearskin Lake First Nation و Ginoogaming First Nation – ISC مجموعا بیش از 1.3 میلیون دلار بودجه مبتنی بر نیاز را از اول دسامبر 2021 تصویب کرده است. ISC همچنین به همکاری با رهبری Attawapiskat First Nation در همکاری با شرکای فدرال، استانی و بهداشتی برای حمایت از نیازهای جامعه ادامه می دهد.

در دسامبر، ISC بودجه 1.128 میلیون دلاری را به شورای قبیله ای ساسکاتون برای حمایت از پزشکان سلامت روان و پشتیبانی هماهنگی بالینی، PPE، حمل و نقل، امنیت غذایی و تحویل غذا برای اطمینان از دسترسی مردم بومی به پناهگاه ایمن در ساسکاتون در طول این بیماری همه گیر تایید کرد. STC با مشارکت شهر ساسکاتون و سایر شرکای استانی و غیردولتی برای ایجاد یک ابتکار موقت مرکز سلامتی اضطراری در پاسخ به افزایش بی‌خانمان‌ها همراه با کووید-19 و هوای سرد کار می‌کند.

در آلبرتا، ISC در صورت درخواست، به عنوان بخشی از پاسخ نوع Omicron، از جمله برای آزمایش و ردیابی تماس و ایمن سازی، به ارائه پشتیبانی افزایشی به First Nations ادامه می دهد.

اینها تنها نمونه‌هایی از تلاش‌های ISC برای حمایت از جوامع بومی است که با موفقیت استراتژی‌های خود را برای ایمن نگه‌داشتن جوامع خود توسعه داده و تطبیق داده‌اند، از جمله بستن مرزها، ارائه ظرفیت انزوا و آزمایش، و همچنین ایمنی محیطی برای کاهش تا حد زیادی گسترش کووید. -19.

پشتیبانی در حال حاضر موجود است

در سراسر کشور دفاتر منطقه ای ISC و افسران پزشکی منطقه ای بهداشت برای کمک به کشورهای اول، اینویت و متیس جوامع و سازمان ها باید به کمک فوری برای شیوع بیماری یا پشتیبانی هایی مانند زیرساخت های موقت، آزمایش سریع یا PPE نیاز داشته باشند.

جوامع و سازمان های بومی نیز می توانند به درخواست بودجه مبتنی بر نیاز از صندوق حمایت از جامعه بومی ادامه دهند. این صندوق به رهبری و سازمان‌های بومی انعطاف‌پذیری لازم را برای طراحی و اجرای راه‌حل‌های مبتنی بر جامعه برای جلوگیری، آماده‌سازی و واکنش به گسترش COVID-19 در جوامع خود ارائه می‌دهد.

این وجوه را می توان برای اقداماتی از جمله، اما نه محدود به موارد زیر استفاده کرد:

  • حمایت از بزرگان و اعضای آسیب پذیر جامعه
  • اقداماتی برای رفع ناامنی غذایی، مانند حمایت از خرید، حمل و نقل و توزیع مواد غذایی؛ و غذاهای سنتی مانند شکار و ماهیگیری
  • حمایت آموزشی و سایر حمایت ها برای کودکان
  • خدمات کمک به سلامت روان و پاسخ اضطراری
  • اقدامات آمادگی برای جلوگیری از انتشار COVID-19.

علاوه بر این، از این ماه، دولت کانادا بودجه بیشتری را برای کمک به افراد و خانواده‌هایی که به کمک درآمد متکی هستند برای پوشش هزینه‌های زندگی ضروری خود و همچنین افزایش حمایت اداری از جوامع، ارائه می‌کند. افرادی که مایل به درخواست هستند می توانند برای جزئیات بیشتر با دفتر گروه موسیقی جوامع خود یا دفتر منطقه ای یوکان تماس بگیرند.

ISC به همکاری با جوامع بومی برای همکاری، به اشتراک گذاری اطلاعات و توسعه مشترک ارتباطات بومی، مبتنی بر تمایز و رویکردهای پاسخ بهداشتی با شرکای بومی ادامه می دهد و به توصیه ها و راهنمایی های آنها گوش می دهد.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.