حمله تند پیشکسوت سرخابی به عوامل حذف از آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ماجرای حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا باعث حواشی بسیاری شده و عصبانیت شدید اعضای دو تیم سرخابی پایتخت و پیشکسوتان آن‌ها را دنبال داشته است. بهزاد داداش‌زاده در گفت و گویی  شدیدا از دخالت سیاسیون و نمایندگان مجلس در مدیریت استقلال و پرسپولیس انتقاد کرد و گفت: این افراد

کد خبر : 153727
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۸:۵۶
حمله تند پیشکسوت سرخابی به عوامل حذف از آسیا



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ماجرای حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا باعث حواشی بسیاری شده و عصبانیت شدید اعضای دو تیم سرخابی پایتخت و پیشکسوتان آن‌ها را دنبال داشته است. بهزاد داداش‌زاده در گفت و گویی  شدیدا از دخالت سیاسیون و نمایندگان مجلس در مدیریت استقلال و پرسپولیس انتقاد کرد و گفت: این افراد به دنبال معروف شدن هستند و با حضور در برنامه‌های تلویزیونی و صحبت درباره فوتبال خودشان را مطرح می‌کنند تا دیده شوند.

او در خصوص اظهارات تند داریوش مصطفوی روی آنتن زنده گفت: آقای مصطفوی بعداز این همه سال الان چون خودش متهم اصلی این اتفاقات پرسپولیس استقلال بوده، تازه حرف دل همه ما را می‌زند و اینکه این نماینده در حد و اندازه فوتبال نبوده که حرف بزند درست گفته است ولی همین آقای مصطفوی آن موقع که خودش رییس بود و سمت داشت، به خیلی‌ها که در حد و اندازه فوتبال نبودند بها داد و اجازه مداخله و تصمیم‌گیری در امر فوتبال را داد. همین نمایندگان مجلس در کار او هم دخالت می کردند و اصلا چرا زمان خودش خصوصی‌سازی را انجام نداد؟ این فرد یک روز در جایگاهی قرار داشت که پرسپولیس را یک تنه نابود کرد و محرومیت از بالا تا پایین برای پرسپولیس رقم خورد! آن زمان هواداران وبازیکنان پرسپولیس روزهای تلخی را سپری کردند. حالا همان آدم می گوید که چرا دولت در فوتبال دخالت کرد! این آقا به خودش می‌گوید مدیرو از ۵۰ سال سابقه خودش در فوتبال صحبت می کند. او الان باید بیاید و جواب بدهد.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس از دیگر مدیران دو باشگاه هم انتقاد کرد: همه مدیران عامل این دو تا تیم و رییس فدراسیون و وزیر های قبلی در سال‌های گذشته دست‌شان در یک کاسه بوده و چون منافع خوبی داشتند، دوست نداشتند این دو تا تیم خصوصی شوند. باید همه آنهایی که در گذشته دست‌شان باهم در این کاسه بوده مثل مفاسدین اقتصادی محاکمه شوند. البته مشکلات دیگری هم بود ولی می‌توانستند بهتر مدیریت  کنند تا این تیم‌ها به چنین روزی دچار نشوند ولی الان دیگر همه دارند نقش بازی می‌کنند. بهتر است بروید از الان تکلیف این دو تیم  را روشن کنید تا در سال‌های آینده این اتفاقات رخ ندهد.

بیشتر بخوانید:

مربی سابق پرسپولیس آلزایمر گرفت

حسرتی که بر دل پورحیدری و مظلومی ماند!

ماجرای چاقوکشی در دیدار دو تیم خوزستانی چه بود؟

258 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.