حمایت محمد صلاح از کارلوس کی‌روش

تیم ملی فوتبال مصر در نخستین دیدار خود از رقابت های جام ملت های آفریقا، فردا به مصاف نیجریه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی می رود. محمد صلاح، کاپیتان تیم ملی مصر معتقد است که تیمش اصلی ترین نامزد برای قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا در کامرون نیست، اما او قول داد که او و

کد خبر : 153989
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳
حمایت محمد صلاح از کارلوس کی‌روش



تیم ملی فوتبال مصر در نخستین دیدار خود از رقابت های جام ملت های آفریقا، فردا به مصاف نیجریه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی می رود. محمد صلاح، کاپیتان تیم ملی مصر معتقد است که تیمش اصلی ترین نامزد برای قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا در کامرون نیست، اما او قول داد که او و هم تیمی هایش تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی انجام خواهند داد.

مصر که 7 بار رکورددار کسب عنوان قهرمانی این پیکارها است، آخرین بار در سال 2010 بود که توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. صلاح امروز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت: “ما اصلی ترین نامزد برای کسب عنوان قهرمانی نیستیم، اما تمام تلاش خود را می کنیم تا جام را به مصر برگردانیم. من با کشورم قهرمانی بزرگی کسب نکرده ام و دوست دارم این کار را انجام دهم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی افزود: ما با فشار زیادی از سوی مردم مصر برای قهرمانی مواجه هستیم زیرا از نظر کسب عنوان، جزو بهترین های این قاره هستیم. در طی 11 سال گذشته با تیم ملی و به همراه گروه های متفاوتی از بازیکنان 2 بار به جام ملت‌ها رفتیم و تلاش زیادی برای قهرمانی داشتیم و این دوره نیز برای قهرمانی تلاش می کنیم.

محمد صلاح اولین بازی ملی خود را برای مصر در سال 2011 انجام داد و تاکنون در 73 بازی بین المللی شرکت کرده است. پس از قهرمانی فراعنه در سال 2010، آنها در جام ملت های آفریقا 2012، 2013 و 2015 غایب بودند و در دو دوره گذشته در سالهای 2017 و 2019 موفق به قهرمانی نشدند.

محمد صلاح بهترین بازیکن لیورپول طی سالهای اخیر و بهترین گلزن فعلی لیگ جزیره در مورد کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی مصر نیز گفت: مربی خوب کار می کند و ما به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی رسیده ایم. اکنون در کنار تیم مصر است و من به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنم و همه در آنجا از من حمایت می کنند و از من می خواهند که به قهرمانی برسم.

تیم ملی فوتبال مصر در گروه D رقابت های جام ملت های آفریقا، با نیجریه، گینه بیسائو و سودان همگروه است. آنها فردا از ساعت 19:30 به وقت تهران به مصاف نیجریه می روند.

بیشتر بخوانید:

امیدواری وزیر ورزش به حضور پرسپولیس و استقلال در آسیا

بابک مرادی: دلم را شکستند، حق من این نبود

درخواست فولاد از استقلال؛ مظاهری را بدون معاوضه می‌خواهیم

258 41



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.