حسینی باید گلر اول تیم ملی باشد

ایمان گودرزی؛ روزشمار برای شروع جام جهانی روشن شده و تیم ملی مجبور است تا آبان ماه خودش را برای ماراتن بزرگ آماده کند، ماراتنی که پیش‌بینی نتایجش برای هر فوتبالدوستی تا حدود زیادی مشخص است. در خصوص بازی‌های تدارکاتی تیم ملی، خط خوردن چند بازیکن استقلالی تیم ملی و همچنین شرایط استقلال در شش

کد خبر : 260872
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱:۵۷
حسینی باید گلر اول تیم ملی باشد



ایمان گودرزی؛ روزشمار برای شروع جام جهانی روشن شده و تیم ملی مجبور است تا آبان ماه خودش را برای ماراتن بزرگ آماده کند، ماراتنی که پیش‌بینی نتایجش برای هر فوتبالدوستی تا حدود زیادی مشخص است. در خصوص بازی‌های تدارکاتی تیم ملی، خط خوردن چند بازیکن استقلالی تیم ملی و همچنین شرایط استقلال در شش بازی که گذشت با مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت استقلال همکلام شدیم.

شش هفته از بازی‌های لیگ برتر گذشت، انتقادات زیادی از استقلال شد و اینکه ساپینتو هنوز شناختی از بازیکنان خودش در طول این مدت به دست نیاورده! نظر شما در خصوص عملکرد ساپینتو و استقلال در چند هفته گذشته چیست؟
به نظر من استقلال منهای دو مساوی که گرفت – البته مساوی که مقابل پیکان گرفت به‌دلیل این بود که تیم پیکان اتوبوسی دفاع کرد و اجازه نداد استقلال برنامه خود را در زمین مسابقه پیاده کند – در بازی‌های دیگر خصوصاً بازی با نساجی عملکرد بدی نداشت.

اما خیلی‌ها بر این باور هستند که ساپینتو هنوز به شناخت از بازیکنان خود نرسیده است و بزرگترین ایرادی که از او می‌گیرند به خاطر نحوه استفاده‌اش از یامگا است!
من هم اعتقاد دارم جای یامگا دفاع راست نیست. این بازیکن عملاً در زمین بیکار شده و خودش هم انگار میل و رغبتی برای بازی در این نقطه زمین ندارد. اگر حردانی مصدوم نبود، قطعاً ساپینتو از او در دفاع راست استفاده می‌کرد و در نهایت یامگا می‌توانست یک خط جلوتر بازی کند. امیدوارم اما در فرصتی که پیش آمده ساپینتو بتواند با شناخت از بازیکنان خود، هفته‌های بهتری را پیش رو داشته باشد.

بعد از تعطیلات دو بازی مهم و حساس(بازی با گل‌گهر و فولاد) پیش روی استقلال است، نظرتان در خصوص این دو بازی چیست؟
بازی‌های حساسی است و هر دو تیم مقابل استقلال قدرتمند هستند، اما استقلال نشان داده که مقابل تیم‌های قدرتمند بهتر بازی می‌کند خصوصاً مقابل تیم گل‌گهر سیرجان، چون تیم‌های امیر قلعه‌نویی فوتبال قشنگی را به معرض نمایش می‌گذارند و همین مسأله باعث می‌شود که تیم استقلال بازی خوبی انجام دهد و امیدوارم نتایج هم به نفع استقلال باشد.

کی‌روش به تیم ملی بازگشت، نظرتان در این خصوص چیست؟
با آمدن او دوباره تمام فوتبال دستش افتاد و برای همه چیز تصمیم می‌گیرد و مسئولان فدراسیون هم نشان دادند که به تمام دستورات او فقط می‌گویند: «چشم.» با نظر او هم دوباره لیگ تعطیل شد.

فکر می‌کنید با کی‌روش ما از گروهمان صعود می‌کنیم؟
اصلاً این‌طور نیست. فقط دفاع اتوبوسی می‌چیند تا شکست سنگین نخوریم.

چند بازیکن استقلال توسط او از لیست تیم ملی کنار گذاشته شدند. نظرتان درباره تصمیم او چیست؟
مهدی قایدی آماده نبود و می‌توان گفت که خط خوردن این بازیکن به حق بود. مهدی نباید به امارات می‌رفت چون در این کشور از فوتبال عقب افتاد و حالا نتیجه این رفتن هم در اردوی تیم ملی مشخص شد.

در مورد محبی چطور؟
نه، محبی باید در لیست تیم ملی می‌ماند و کنار گذاشتن او اشتباه بود. محبی یکی از بهترین بازیکنان ایران است.

حسینی عملکرد بسیار خوبی در بازی مقابل سنگال داشت.
اتفاقاً می‌خواستم در مورد سید حسین حرف بزنم. حسینی بهترین گلر ایران است و باید گلر اول تیم ملی باشد و در جام جهانی از او استفاده کنند. اما نمی‌دانم چرا از او استفاده نمی‌شود و به همین راحتی حق او را ضایع می‌کنند؟

بیشتر بخوانید:

257 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.