جسی پاول از کراکن فهرست‌های اثبات‌کننده ذخیره‌شده جدید را هدف قرار می‌دهد، حسابرسی POR «نیاز به اثبات رمزنگاری دارد» – اخبار بیت‌کوین

روز سه‌شنبه، در میان مکالمات فراوان در مورد اثبات ذخیره ارزهای دیجیتال، جسی پاول، مدیر اجرایی Kraken، تصویری از داشبورد اثبات ذخیره‌سازی (POR) تازه راه‌اندازی شده coinmarketcap.com را به اشتراک گذاشت. پاول گفت که برنامه ریزی کرده است “در رفع مشکلات قاطعانه تر عمل کند” و او تاکید کرد که ممیزی POR “نیاز به اثبات

کد خبر : 284863
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۴:۰۰
جسی پاول از کراکن فهرست‌های اثبات‌کننده ذخیره‌شده جدید را هدف قرار می‌دهد، حسابرسی POR «نیاز به اثبات رمزنگاری دارد» – اخبار بیت‌کوین


روز سه‌شنبه، در میان مکالمات فراوان در مورد اثبات ذخیره ارزهای دیجیتال، جسی پاول، مدیر اجرایی Kraken، تصویری از داشبورد اثبات ذخیره‌سازی (POR) تازه راه‌اندازی شده coinmarketcap.com را به اشتراک گذاشت. پاول گفت که برنامه ریزی کرده است “در رفع مشکلات قاطعانه تر عمل کند” و او تاکید کرد که ممیزی POR “نیاز به اثبات رمزنگاری موجودی مشتری و کنترل کیف پول دارد.”

جسی پاول تاکید می‌کند که «اثبات ذخایر حسابرسی به اثبات رمزنگاری موجودی مشتری و کنترل کیف پول نیاز دارد».

جسی پاول از کراکن در مورد سقوط اخیر FTX حرف های زیادی برای گفتن داشته است، زیرا مدیر صرافی اخیراً گفته است که پیامدهای پلت فرم معاملاتی “یک شکست بزرگ” بوده است. پاول همچنین در چند وقت اخیر در مورد موضوع اثبات ذخایر (POR) صحبت کرده است زیرا کراکن برای مدتی طولانی عضو لیست اثبات ذخیره نیک کارتر یا “دیوار مشاهیر” بوده است. کراکن دارای “POR کامل” است و به عنوان “تأیید اعتبار کاربر به کمک حسابرس با رویکرد Merkle، در زمان” توصیف شده است.

اخیراً وب‌سایت تجمیع قیمت سکه‌های دیجیتال coinmarketcap.com (CMC) اعلام کرد راه اندازی داشبورد اثبات ذخیره، و مدیر عامل بایننس Changpeng Zhao (CZ) توییت کرد در مورد داشبورد CMC POR. CZ در 22 نوامبر گفت: «@Coinmarketcap یک ویژگی جدید داشبورد ذخیره مبادله ای را منتشر کرد.» در همان روز، جسی پاول، مدیر اجرایی Kraken در مورد ویژگی جدید CMC توییت کرد.

“من گفتم که در بیان مشکلات قاطعانه تر عمل خواهم کرد. این یکی از آنهاست.» پاول گفت. “ذخایر” = دارایی ها منهای بدهی ها. مدیر اجرایی Kraken توضیح داد: “Reserves” != لیست کیف پول ها. پاول اضافه:

Proof of Reserves AUDIT به اثبات رمزنگاری موجودی مشتری و کنترل کیف پول نیاز دارد. ممیزی #مجوزهای اثبات شده باید دارای: 1. مجموع بدهی های مشتری (حسابرس باید مانده منفی را حذف کند). 2. اثبات رمزنگاری قابل تأیید توسط کاربر مبنی بر اینکه هر حساب در مجموع گنجانده شده است. 3. امضاهایی که ثابت می کند نگهبان کنترل کیف پول ها را در اختیار دارد.

مقاله نشان می دهد POR کامل به راحتی قابل دستیابی است، اما آیا روسای صرافی های رمزنگاری به وعده های حسابرسی اثبات مرکل خود عمل خواهند کرد؟

موضوع POR در زمانی مطرح می‌شود که جامعه ارزهای دیجیتال در حال پیشرفت است و صرافی‌ها قول داده‌اند ممیزی‌های POR را با پروف Merkle به اشتراک بگذارند. تعداد معدودی از صرافی ها لیستی از آدرس ها را به اشتراک گذاشته اند و شرکت تحلیلی Nansen نیز داشبوردی از کیف پول های صرافی منتشر کرده است. هنگامی که پاول احساسات خود را در توییتر به اشتراک گذاشت، همچنین پیوند archive.org را به مقاله ای به نام «اثبات ذخایر بیت کوین شما» به اشتراک گذاشت.

این مقاله نحوه دستیابی به فهرست های ثابت حساب ها / مانده ها، رویکرد مرکل برای اثبات بدهی ها، و “اثبات دارایی ها” را مورد بحث قرار می دهد. این مقاله توضیح می‌دهد که «اثبات کنترل دارایی‌ها» «راه‌حل شهودی و ساده امضای بیانیه مالکیت با تمام کلیدهای خصوصی مرتبط است».

در حالی که مقاله و جسی پاول توضیح می دهند که POR کامل از طریق رویکرد Merkle و اثبات مالکیت کلیدهای خصوصی به راحتی قابل دستیابی است، تعدادی از روسای صرافی قول داده اند که نه تنها آدرس های کیف پول سرد و گرم را به اشتراک بگذارند، بلکه ممیزی های مبتنی بر رویکرد Merkle را نیز به اشتراک بگذارند. . تنها چیزی که باقی می ماند این است که جامعه کریپتو چنین وعده هایی را به خاطر بسپارد و مدیران عامل صرافی را به آنها نگه دارد.

برچسب ها در این داستان

بایننس، ذخایر بیت کوین، CMC، Coinmarketcap.com، کیف پول سرد، امضای رمزنگاری، داشبورد، داشبورد کیف پول های صرافی، سقوط FTX، سقوط FTX، کیف پول داغ، جسی پاول، کراکن، مدیر عامل کراکن، اجرایی کراکن، مرکل پروف، نیک کارتر، PoR، مفهوم POR، اثبات کنترل دارایی ها، اثبات ذخایر بیت کوین شما، امضاها، رویکرد Merkle، بحث توییتر، کیف پول

نظر شما در مورد اینکه جسی پاول از کراکن در مورد چیزهایی مانند اثبات رزرو بیشتر قاطعانه تر می شود چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.