جزییات تازه در پرونده قتلِ شوهر خواهر

ایران: مرد جنایتکار که شوهر خواهرش را به قتل رسانده بود، در تازه‌ترین اعترافات خود مدعی شد مقابل چشمان خواهرش مرتکب قتل شده است. حدود سه هفته قبل زنی با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن همسرش خبر داد. وی گفت: با همسرم اختلاف داشتم و به همین خاطر او از من خواست مدتی جدا

کد خبر : 546
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
جزییات تازه در پرونده قتلِ شوهر خواهر


ایران: مرد جنایتکار که شوهر خواهرش را به قتل رسانده بود، در تازه‌ترین اعترافات خود مدعی شد مقابل چشمان خواهرش مرتکب قتل شده است.

حدود سه هفته قبل زنی با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن همسرش خبر داد. وی گفت: با همسرم اختلاف داشتم و به همین خاطر او از من خواست مدتی جدا از هم زندگی کنیم. اما وقتی بعد از دو هفته به خانه برگشتم، از شوهرم خبری نبود.

خانواده‌اش نیز خبری از او نداشتند. با شکایت زن جوان به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات برای یافتن هومن آغاز شد. در نخستین گام تیم تحقیق به سراغ بیمارستان‌ها، کلانتری‌ها و دوستان و آشنایان هومن رفتند اما از مرد جوان خبری نبود.

با توجه به اینکه زن و شوهر با هم اختلاف داشتند، این فرضیه مطرح شد که همسر هومن به نام شراره در ماجرای ناپدید شدن شوهرش نقش داشته باشد و سناریوی دوری دو هفته‌ای نیز ساختگی باشد. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که برادر ناتنی شراره در شب حادثه در نزدیکی خانه آنها دیده شده است.

با این احتمال که مرد جوان در این ماجرا نقش داشته باشد، به دستور بازپرس حبیب الله صادقی، برادر ناتنی شراره بازداشت شد. مرد جوان ابتدا مدعی بود که از سرنوشت دامادشان بی خبر است اما زمانی که در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت، به جنایت اعتراف کرد: شوهر خواهرم مدام شراره را اذیت می‌کرد و من از این ماجرا بسیار ناراحت بودم. شب حادثه به خانه خواهرم رفتم که دوباره بین آنها دعوا شروع شد و ناگهان هومن با قمه به سمت خواهرم حمله کرد.

من به دفاع از خواهرم با او درگیر شدم و در این درگیری با شالی که داشتم، او را خفه کردم. ناگهان به خودم آمدم و متوجه شدم که هومن نفس نمی‌کشد، ترسیده بودم و جسد را داخل ملحفه‌ای گذاشته و در صندوق عقب ماشین قرار دادم و از جنت آباد که خانه خواهرم بود به سمت سلطان آباد رفتم و جسد را در بیابانی در همان حوالی رها کردم. با اعترافات برادر ناتنی شراره، مأموران پلیس آگاهی پایتخت به دستور بازپرس جنایی به تحقیقات ادامه دادند. در استعلام از پلیس غرب استان تهران، مشخص شد که همزمان با ناپدید شدن هومن، جسد مردی با مشخصات او در سلطان آباد پیدا شده است.

با احتمال اینکه جسد کشف شده متعلق به هومن باشد، تحقیقات ادامه یافت و مشخص شد جسد متعلق به مرد 35 ساله است. درحالی که برادر ناتنی شراره مدعی است که در درگیری با هومن و برای دفاع او را به قتل رسانده است، اما نبود آثار کبودی و درگیری روی بدن مقتول، این احتمال را مطرح می‌کند که هومن در خواب به قتل رسیده و غافلگیر شده است. تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه اصلی این جنایت ادامه دارد.



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.