جدیدترین پوند بریتانیا – پوند/دلار آمریکا ضعف دلار را افزایش می‌دهد

[ad_1] GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل قرائت نهایی تولید ناخالص داخلی انگلستان تنها داده واقعی قابل توجه است. ضعف ایالات متحده ممکن است باعث شود کابل به سمت بالاتر حرکت کند. شروع آهسته تجارت اروپا امروز با سرمایه گذاران هنوز تصمیم می گیرند که آیا افزایش ریسک در هفته گذشته با

کد خبر : 221902
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
جدیدترین پوند بریتانیا – پوند/دلار آمریکا ضعف دلار را افزایش می‌دهد

[ad_1]

GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • قرائت نهایی تولید ناخالص داخلی انگلستان تنها داده واقعی قابل توجه است.
  • ضعف ایالات متحده ممکن است باعث شود کابل به سمت بالاتر حرکت کند.

شروع آهسته تجارت اروپا امروز با سرمایه گذاران هنوز تصمیم می گیرند که آیا افزایش ریسک در هفته گذشته با تغییر عوامل بنیادی توجیه می شود یا صرفاً افزایش نزولی در بازار پس از ماه ها زیان سنگین. تغییر روایت به دور از نگرانی‌های تورمی و ترس از رکود، از طریق کاهش بازدهی خزانه‌داری آمریکا بر دلار آمریکا تأثیر می‌گذارد. در حالی که دلار برخی از قدرت های اساسی خود را حفظ خواهد کرد، با محدود کردن هر گونه نزولی، مشاهده افزایش محسوس دلار آمریکا، حتی در برابر ین ژاپن، سخت تر می شود. بازدهی اوراق خزانه ده ساله ایالات متحده در حال حاضر 3.17 درصد است و به نظر می رسد در حال حاضر در محدوده 3.00 تا 3.48 درصد باقی بماند.

جدیدترین پوند بریتانیا – پوند/دلار آمریکا ضعف دلار را افزایش می‌دهد

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

پوند انگلیس با وجود مشکلات سیاسی بیشتر برای بوریس جانسون، نخست وزیر مستعد گاف، نسبتاً بی حال باقی می ماند. علیرغم اینکه در آخر هفته گفت که می‌خواهد برای سه دوره نامزد شود، با وجود تعداد فزاینده‌ای از نمایندگان محافظه‌کار که از رفتار نخست‌وزیر خسته شده‌اند، نخست‌وزیر در تلاش است تا کلید شماره ۱۰ داونینگ استریت را حفظ کند. با این حال، در حالی که هنوز رقیب واقعی دیده نشده است، به نظر می رسد نخست وزیر حداقل در ماه های آینده قدرت را حفظ کند.

GBP/USD یا بالاتر از 1.2300 معامله می شود و به حرکت خود از پایین ترین سطح 14 ژوئن در 1.1934 ادامه می دهد. نمودار روزانه شمع غرق‌کننده 16 ژوئن -1.1990/1.2406 را نشان می‌دهد که شامل عملکرد قیمت فعلی است و احتمالاً در کوتاه‌مدت همینطور باقی خواهد ماند. کابل در هر دو میانگین متحرک ساده 20 و 50 روزه نزدیک است و ممکن است شکستن آنها با هر اعتقادی دشوار باشد.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 27 ژوئن 2022

جدیدترین پوند بریتانیا – پوند/دلار آمریکا ضعف دلار را افزایش می‌دهد

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 70.06 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 2.34 به 1 است. تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 0.23 درصد و نسبت به هفته گذشته 2.84 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش 0.52 درصد کمتر از دیروز و 25.04 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد سوگیری تجاری GBP/USD مختلط.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ را پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.