جدال غول‌های پرافتخار آسیا در ورزشگاه مورد علاقه فرهاد

[ad_1] سپهر ستاری: روز موعود سرانجام فرا رسید و استقلال در یکی از مهم‌ترین مسابقات یک سال اخیر خود باید به مصاف الهلال قدرتمند برود. دیداری که هواداران آبی‌های پایتخت از ماه‌ها قبل انتظارش را می‌کشیدند و حالا تیم‌شان باید با یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا بازی کند. این بازی امشب از ساعت ۲۱:۳۰ به

کد خبر : 103666
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 سپتامبر 2021 - 6:29
جدال غول‌های پرافتخار آسیا در ورزشگاه مورد علاقه فرهاد

[ad_1]

سپهر ستاری: روز موعود سرانجام فرا رسید و استقلال در یکی از مهم‌ترین مسابقات یک سال اخیر خود باید به مصاف الهلال قدرتمند برود. دیداری که هواداران آبی‌های پایتخت از ماه‌ها قبل انتظارش را می‌کشیدند و حالا تیم‌شان باید با یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا بازی کند. این بازی امشب از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه زعبیل دبی و به میزبانی استقلال برگزار خواهد شد. بدون شک حسرت بزرگ شاگردان فرهاد مجیدی عدم برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی و مقابل چشمان صدهزار هواداران این تیم است.

موضوعی که فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری پیش از بازی هم به آن اشاره کرد و گفت:« سوالات زیادی در ذهن ما وجود دارد که بدون جواب است. دوره مقدماتی بازی‌ها در عربستان برگزار شد و ما در گروه بسیار سختی حضور داشتیم. من در همان جا از فدراسیون فوتبال عربستان تشکر کردم. بازی‌ها به بهترین شکل ممکن انجام شد و ما با زحمت بازیکنان به عنوان تیم اول صعود کردیم و الان حق ما این است که در خانه خود بازی کنیم؟ چرا در ایران بازی نمی‌کنیم؟ من جواب این سوال را نمی دانم. ۱۰ روز قبل تیم ملی سوریه در ایران بازی کرده است. چه تفاوتی میان بازیکنان سوریه و الهلال است؟»

جدال غول‌های پرافتخار آسیا در ورزشگاه مورد علاقه فرهاد

استقلال در شرایطی به مصاف الهلال خواهد رفت که روزهای پرماجرایی را گذرانده و با تغییرات فرواوان نسبت به دور گروهی پا به این مسابقه خواهد گذاشت. رشید مظاهری، عارف غلامی، هروویه میلیچ، محمد نادری، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و داریوش شجاعیان نفراتی هستند که اخیرا از استقلال جدا شده‌اند تا فرهاد مجیدی برای بازی امشب تیمی متفاوت در اختیار داشته باشد. آن‌ها در فصل نقل و انتقالات علیرضا رضایی، عارف آقاسی، زبیر نیک‌نفس، ابوالفضل جلالی، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده، محمدرضا آزادی و امین قاسمی‌نژاد را به خدمت گرفته‌اند که از این جمع علیرضا رضایی به خاطر ابتلا به کرونا و ابوالفضل جلالی به خاطر مصدومیت در بازی امشب حاضر نخواهند بود. مهم‌ترین خرید استقلال اما نه در زمین که روی نیمکت این تیم حضور دارد. گابریل پین، مربی باسابقه ایتالیایی سرانجام به استقلال اضافه شد و در یک هفته اخیر به همراه فرهاد مجیدی و صالح مصطفوی تمرینات این تیم را زیر نظر داشت. هواداران استقلال روی این مربی که به عنوان دستیار چزاره پراندلی در تیم‌هایی چون فیورنتینا، تیم ملی ایتالیا، گالاتاسرای، والنسیا، النصر و جنوا حضور داشته حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

در سمت مقابل الهلال هم در فصل نقل و انتقالات فعالیت زیادی داشته و با چند خرید گران‌قیمت مقابل استقلال قرار خواهد گرفت. آن‌ها پس از نتایج نه‌چندان خوب در مرحله گروهی تصمیم به برکناری لوچسکیو گرفتند و به جای او لئوناردو ژاردیم را استخدام کردند. مربی که در فصل ۲۰۱۶-۱۷ با موناکو به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود و سابقه کار با ستارگانی چون کیلیان امباپه، برناردو سیلوا، فابینیو، توماس لمار و رادامل فالکائو را دارد. الهلال در نقل و انتقالات با هزینه نجومی ماتئوس پریرا را از وست برومویچ و موسی مارگا را از پورتو به خدمت گرفت تا این دو بازیکن در کنار بافتیمبی گومیس و سو جانگ هیون کره‌ای چهار بازیکن خارجی الهلال را تشکیل دهند. تیم عربستانی چند بازیکن داخلی خوب مثل یاسر الشهرانی، سالم الدوساری و صالح الشهری هم در اختیار دارد و در مجموع با تیمی قدرتمند به مصاف استقلال خواهد رفت.

جدال غول‌های پرافتخار آسیا در ورزشگاه مورد علاقه فرهاد

الهلال فصل جدید لیگ عربستان را هم با دو برد و یک تساوی آغاز کرده ولی زدن تنها سه گل در سه بازی ابتدایی باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

دیدار استقلال – الهلال یکی از تقابل‌های سنتی قاره آسیاست و دو تیم بارها به مصاف هم رفته‌اند. در شش بازی گذشته اما آمار به سود آبی‌های تهران است و آن‌ها ۴ بار حریف عربستانی را شکست داده‌اند و دو بار هم مقابل رقیب تن به شکست داده‌اند.

جدال غول‌های پرافتخار آسیا در ورزشگاه مورد علاقه فرهاد

بیشتر بخوانید:

بازیکنان لیگ برتری “وحشتناک” پول می‌گیرند!

قایدی در اردوی استقلال حاضر شد/عکس

طارمی در بطن یک حرکت جنجالی

۲۵۸ ۲۵۱

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.