تکذیب انتقال رونالدو به تیم آلمانی

بعد از مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو علیه منچستریونایتد بازار شایعات و گمانه‌زنی درباره مقصدهای احتمالی او داغ شده است. رسانه‌های انگلیسی ساعاتی پیش مدعی شدند رونالدو و مدیر برنامه‌هایش هفته گذشته مذاکراتی با مدیران بایرن مونیخ داشته‌اند و هدف اصلی‌شان برای فرصت نقل و انتقالات ماه ژانویه را این باشگاه آلمانی تعیین کرده‌اند. بر اساس

کد خبر : 281108
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
تکذیب انتقال رونالدو به تیم آلمانی


بعد از مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو علیه منچستریونایتد بازار شایعات و گمانه‌زنی درباره مقصدهای احتمالی او داغ شده است.

رسانه‌های انگلیسی ساعاتی پیش مدعی شدند رونالدو و مدیر برنامه‌هایش هفته گذشته مذاکراتی با مدیران بایرن مونیخ داشته‌اند و هدف اصلی‌شان برای فرصت نقل و انتقالات ماه ژانویه را این باشگاه آلمانی تعیین کرده‌اند. بر اساس این شایعات، بایرنی‌ها که بعد از مصدومیت سادیو مانه نسبت به آمادگی او در نیم فصل دوم دچار شک و تردید شده‌اند حالا بر خلاف موضع قبلی‌شان بی‌میل به جذب ستاره پرتغالی نیستند.

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل ادعا کرد هفته گذشته نمایندگانی از باشگاه بایرن مونیخ به انگلیس سفر کرده و مذاکراتی رو در رو با ژرژ مندس و کریستیانو رونالدو داشته‌اند. مندس، تابستان امسال هم کریستیانو را به بایرن مونیخ و چند باشگاه دیگر از جمله چلسی و اسپورتینگ و ناپولی پیشنهاد داده بود ولی موفق نشد ترتیبی بدهد که او با جدایی از یونایتد راهی یکی از این تیم‌ها بشود.

بعد از انتشار این شایعات در رسانه‌های انگلیسی اما فلوریان پلاتن‌برگ، روزنامه‌نگار ارشد روزنامه اسکای اسپورتس آلمان، که به عنوان یکی از ژورنالیست‌های نزدیک به بایرن شناخته می‌شود این ادعاها را تکذیب کرد.

پلاتن‌برگ در یک توییت نوشت:” هیچ ملاقاتی درباره انتقال رونالدو با بایرن مونیخ انجام نشده است. باز هم تاکید می‌کنم انتقالی در زمستان نخواهد بود. دلایل زیادی وجود دارد که مهمترین آنها همچنان، مثل تابستان، سن بالای رونالدو و برنامه‌های دیگری است که بایرن مونیخ برای تیمش دارد”.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.