توکن های 7.4 میلیارد دلاری از چرخه خارج شدند – اخبار بیت کوین آلت کوین

طی 11 روز گذشته، بیش از 7 میلیارد استیبل کوین USDC از گردش خارج شده است، که بیشتر بازخریدها پس از رویداد depegging USDC در 11 مارس 2023 رخ داده است. علاوه بر این، از 6 مارس، در مجموع 439.48 میلیون دلار استیبل کوین BUSD ثبت شده است. بازخرید شده است. رویداد Depegging استیبل کوین

کد خبر : 334830
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
توکن های 7.4 میلیارد دلاری از چرخه خارج شدند – اخبار بیت کوین آلت کوین


طی 11 روز گذشته، بیش از 7 میلیارد استیبل کوین USDC از گردش خارج شده است، که بیشتر بازخریدها پس از رویداد depegging USDC در 11 مارس 2023 رخ داده است. علاوه بر این، از 6 مارس، در مجموع 439.48 میلیون دلار استیبل کوین BUSD ثبت شده است. بازخرید شده است.

رویداد Depegging استیبل کوین باعث ایجاد میلیاردها بازخرید می شود

چشم انداز استیبل کوین در این ماه پس از وقوع یک رویداد استیبل کوین در 11 مارس، دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است. در این مدت، USDC به 0.877 دلار به ازای هر سکه کاهش یافت و نیم دوجین استیبل کوین دیگر نیز از ارزش دلار آمریکا جدا شدند. روز با این حال، USDC و سایر استیبل کوین‌ها از آن زمان مجدداً تثبیت شده‌اند، و استیبل کوین Circle در روز جمعه در پلتفرم‌های مختلف معاملاتی متمرکز با قیمت ۱ دلار معامله می‌شود. در 6 مارس، تقریباً 43.89 میلیارد دلار آمریکا در گردش بود و تا 11 روز بعد، 7,089,389,744 USDC بازخرید شده است.

از 17 مارس 2023، معیارها نشان می دهد که در 30 روز گذشته، تعداد USDC در گردش 10.2٪ کاهش یافته است. بر اساس داده های بازار استیبل کوین coingecko.com، در حال حاضر تقریباً 36.80 میلیارد دلار استیبل کوین در گردش است. در طول رویداد depegging، USDC دو برابر حجم ثبت شده امروز بود که در 24 ساعت گذشته 6,328,716,602 دلار در حجم تجارت جهانی USDC بود. در روز گذشته، حجم تجارت 24 ساعته BUSD از USDC پیشی گرفت که سومین حجم تجارت استیبل کوین را دارد.

بعد از ظهر جمعه (ET)، داده ها نشان داد که BUSD حجم تجارت جهانی 24 ساعته 8,289,546,285 دلاری در صرافی های مختلف داشته است. یک عکس فوری از archive.org مربوط به 11 روز پیش، در 6 مارس، نشان می دهد که 439,484,014 BUSD بازخرید شده است. در آن زمان، تقریباً 8,689,408,012 BUSD در گردش بود، در حالی که امروز این رقم به 8,249,923,998 کاهش یافته است. بر اساس داده‌های اثبات ذخیره نانسن، بایننس 7.42 میلیارد دلار در اختیار دارد. داده های بازار استیبل کوین Coingecko.com نشان می دهد که در 30 روز گذشته، تعداد BUSD در گردش 46.3٪ کاهش یافته است.

در حالی که 7.528 میلیارد USDC و BUSD از اقتصاد استیبل کوین حذف شده است، تتر (USDT)، بزرگترین استیبل کوین از نظر ارزش بازار، 8.7 درصد افزایش در تعداد سکه های در گردش داشته است. تتر اکنون دارای ارزش کلی بازار تقریباً 75.29 میلیارد دلار است که 75.17 میلیارد USDT در گردش است. علاوه بر این، روز جمعه، 80.38 میلیارد دلار حجم تجارت جهانی تتر از هر سکه دیگری در کل اقتصاد کریپتو از نظر معاملات تسویه شده 24 ساعته پیشی گرفت. BUSD و USDC به ترتیب دومین و سومین حجم استیبل کوین را در اختیار دارند.

برچسب ها در این داستان

معاملات تسویه شده 24 ساعته، Binance، Binance USD، BUSD، معاملات متمرکز، گردش، coingecko.com، اقتصاد رمزنگاری، چشم انداز رمزنگاری، ارز رمزنگاری شده، تقاضا، depegging، مبادلات، تجارت جهانی، سرمایه گذاران، سرمایه گذاری بازار، ارزش گذاری بازار، معیارها، نانسن ، ثابت، اثبات ذخیره، بازخریدها، استیبل کوین ها، عرضه، تتر، پلتفرم های معاملاتی، سکه دلار آمریکا، USDC، USDT، ارزش، حجم، برداشت ها

فکر می کنید آینده پس از رویداد depegging اخیر برای استیبل کوین ها چه خواهد بود؟ آیا آنها ثبات خود را به دست خواهند آورد یا ارزش آنها همچنان در نوسان است؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Neirfy / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.