توئیت توله سگ جدید ایلان ماسک ، Shiba Floki Token را افزایش می دهد ، FLOKI بیش از 900 درصد در 24 ساعت جهش می کند – اخبار بیت کوین Altcoins

ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا ، تصویری از یک توله سگ شیبا اینو را به اشتراک گذاشت و گفت: “فلوکی رسیده است” به 59.8 میلیون دنبال کننده خود در توییتر. البته ، این توییت بر قیمت چند دارایی رمزنگاری شده مبتنی بر الگوهای رفتاری که از نام “Floki” استفاده می کنند ، تأثیر گذاشت. Shiba

کد خبر : 104021
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۳۰
توئیت توله سگ جدید ایلان ماسک ، Shiba Floki Token را افزایش می دهد ، FLOKI بیش از 900 درصد در 24 ساعت جهش می کند – اخبار بیت کوین Altcoins


ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا ، تصویری از یک توله سگ شیبا اینو را به اشتراک گذاشت و گفت: “فلوکی رسیده است” به 59.8 میلیون دنبال کننده خود در توییتر. البته ، این توییت بر قیمت چند دارایی رمزنگاری شده مبتنی بر الگوهای رفتاری که از نام “Floki” استفاده می کنند ، تأثیر گذاشت.

Shiba Floki Token پس از توئیت ایلون تصویری از توله سگ جدید خود افزایش می یابد

ایلان ماسک مدتی است که طرفدار dogecoin (DOGE) است و در چند مورد ، مدیرعامل شرکت تولید کننده خودروهای برقی تسلا در توییتی به سایر سکه های سگ مبتنی بر میم اشاره کرده است. ماسک در توئیتی به “بچه داژ” اشاره کرد و در ویدئویی که در توییتر به اشتراک گذاشته شد ، ماسک هنگام اسکورت به ماشینش گفت “بابا دوج”. در آن زمان ، بیش از 30 سکه شبیه دوج وجود داشت که یا نام “دوج” یا نوع سگ “شیبا اینو” را به اشتراک می گذاشتند.

روز یکشنبه ، 12 سپتامبر ، ایلان ماسک در مورد ورود یک توله سگ جدید توییت کرد و با خوشحالی توییت کرد: “فلوکی رسیده است”. البته اکنون ، درست مانند سکه بچه دوج او که در ماه ژوئیه در توییتر به اشتراک گذاشته شد و ویدئوی پدر دوج اشاره، این توییت از نظر دارایی های رمزنگاری شده بی معنی است. با این حال ، علیرغم اشتراک گذاری بی خطر یک عکس توله سگ زیبا شیبا اینو ، توییت ماسک بار دیگر بر قیمت حداقل دو دارایی خاص رمزنگاری تاثیر گذاشته است.

به عنوان مثال ، تنها در 24 ساعت گذشته ، ارزش رمز شیبا فلوکی (FLOKI) به میزان 969.5 درصد افزایش یافت. توکن FLOKI در زمان نگارش با هر واحد 0.000000006177 دلار عوض می شود. FLOKI یک ارز میم “متعلق به جامعه” محسوب می شود و وب سایت می گوید این توکن “بسیار تورم زا” است. داده های سکه نشان می دهد که یک کوادریلیون توکن FLOKI ضرب شده و توکن ها در 18،847 آدرس منتقل شده اند.

یک توکن دیگر با نام بسیار مشابه floki inu (FLOKI) طی 24 ساعت گذشته 83.9٪ جهش کرده و در حال حاضر به ازای هر واحد 0.00003431 دلار معامله می شود. آمارها نشان می دهد که 10 تریلیون سکه ضرب شده است.

هر دو ارز از یک پروژه نشأت می گیرند و یک وب سایت مشترک دارند ، اما سکه shiba floki (FLOKI) یک توکن Binance Smart Chain (BSC) است و floki inu (FLOKI) یک رمز ERC20 مبتنی بر اتریوم است.

سکه ERC20 FLOKI دارای ارزش بازار 343،100،000 دلار با قیمت های فعلی است. نسخه بایننس زنجیره هوشمند FLOKI دارای ارزش بازار در حدود 6.1 میلیون دلار با استفاده از نرخ ارز فعلی است.

نظر شما در مورد افزایش توکن های FLOKI بعد از توییت ایلان ماسک در روز یکشنبه چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

برچسب ها در این داستان

Altcoins، BSC، Doge، Doge Floki، dogecoin، Elon Musk، Elon Musk Floki، ERC20، Floki Arrived، floki inu (FLOKI)، Floki Token، Markets، Meme Coins، Musk Doge، Musk Floki، Musk Tweets، قیمتها، quadrillion FLOKI ، shiba floki (FLOKI)، آمار

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons ، Coingecko ، Twitter ،

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.