تغییر شبکه رادیویی میزبان به‏ صورت آنلاین برای مشترکین سیم‌ کارت‌های شاتل ‏موبایل ممکن شد

به گزارش روابط عمومی شاتل‏ موبایل، در راستای تسهیل دسترسی مشترکین سیم ‏کارت ‏های شاتل‏ موبایل به سرویس نوآورانه «انتخاب دستی شبکه رادیویی»، این قابلیت که پیش ‌تر از طریق کد دستوری #۸*۱* در دسترس مشترکین قرار گرفته بود، به پنل مدیریت اینترنتی حساب شاتل‏ موبایل نیز اضافه شد. از این پس، مشترکین سیم‏ کارت‏

کد خبر : 198694
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
تغییر شبکه رادیویی میزبان به‏ صورت آنلاین برای مشترکین سیم‌ کارت‌های شاتل ‏موبایل ممکن شد



به گزارش روابط عمومی شاتل‏ موبایل، در راستای تسهیل دسترسی مشترکین سیم ‏کارت ‏های شاتل‏ موبایل به سرویس نوآورانه «انتخاب دستی شبکه رادیویی»، این قابلیت که پیش ‌تر از طریق کد دستوری #۸*۱* در دسترس مشترکین قرار گرفته بود، به پنل مدیریت اینترنتی حساب شاتل‏ موبایل نیز اضافه شد. از این پس، مشترکین سیم‏ کارت‏ های هوشمند شاتل ‏موبایل می ‏توانند به ‏صورت آنلاین از طریق پنل مدیریت اینترنتی حساب خود، ضمن استعلام نام شبکه رادیویی میزبان، به‏ صورت دستی این شبکه را در لحظه تغییر داده و یا قابلیت انتخاب هوشمند را از همین طریق مجددا فعال کنند.

شبکه تلفن همراه شاتل ‏موبایل سال گذشته و برای نخستین ‏بار در ایران، در جهت توسعه قابلیت ‏های سیم ‏کارت‏ هوشمند خود، از راهکار نوآورانه «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان» بر بستر کددستوری #۸*۱* رونمایی کرد و اکنون این امکان را فراهم کرده تا مشترکین شاتل‏ موبایل بتوانند با مراجعه به پنل مدیریت اینترنتی حساب شاتل ‏موبایل به‏ صورت آنلاین نیز به این سرویس دسترسی داشته باشند.

این خدمت جدید، با توجه به نیازسنجی انجام شده از مشترکین سیم ‏کارت‏ های هوشمند شاتل ‏موبایل و به‏ ویژه مشترکینی که از مودم برای اتصال به شبکه استفاده می‌کنند، طراحی و پیاده‏ سازی شده است.

شاتل‏ موبایل تنها اپراتور تلفن همراه ایران است که امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم‌ کارت ‏های خود فراهم کرده و با تحلیل مداوم شبکه‏ های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت ‌ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به ‏صورت کاملا هوشمند انتخاب می ‌کند.

علاقه ‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سیم‏ کارت ‏های هوشمند شاتل‏‌ موبایل با پوشش سراسری 4G/LTE و پیش ‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می ‌توانند به وب ‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل‌ موبایل در ارتباط باشند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.