تصویر حیرت انگیزی که ناسا منتشر کرد + عکس

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از دیجیاتو، فضاپیمای بدون سرنشین ناسا بالاخره پس از ماه‌ها انتظار پرتاب شد تا سفری به دور ماه داشته باشد. حالا کپسول اوریون که با کمک راکت سامانه پرتاب فضایی (SLS) به فضا رفته، تصویری را از کره زمین منتشر کرده است که بسیار زیبا به نظر می‌رسد. اوریون

کد خبر : 283606
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۵:۵۷
تصویر حیرت انگیزی که ناسا منتشر کرد + عکس


به گزارش هوشمند نیوز به نقل از دیجیاتو، فضاپیمای بدون سرنشین ناسا بالاخره پس از ماه‌ها انتظار پرتاب شد تا سفری به دور ماه داشته باشد. حالا کپسول اوریون که با کمک راکت سامانه پرتاب فضایی (SLS) به فضا رفته، تصویری را از کره زمین منتشر کرده است که بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

اوریون این تصویر را با استفاده از یکی از دوربین‌های ناوبری خود ثبت کرده است. این تصویر باکیفیت‌ترین و خوش‌رنگ‌ترین عکس موجود از زمین نیست و شاید در نگاه اول چندان هم جذاب به‌نظر نرسد، اما زیبایی‌های متفاوتی را دربردارد. تصویر اوریون از زمین به‌نحوی متفاوت جایگاه ما در جهان را یادآوری می‌کند.

تصویر آرتمیس 1 از سیاره زمین

دایره‌ای از خشکی و آب که با گستره‌ای از ابرهای سفید پوشیده شده و البته به‌خاطر سایه‌ای که در سمت چپ پایین آن قرار گرفته است، تمام بخش‌هایش به‌طور کامل دیده نمی‌شود. سیاره زمین در این تصویر بر پهنه تاریک و سیاه‌رنگ کیهان خودنمایی می‌کند و همین فقدان رنگ باعث شده تا حس‌وحال کاملاً متفاوتی داشته باشد.

هنوز هیچ‌کس نتوانسته ثابت کند که ما در جهان تنها نیستیم. تنها راه پیداکردن پاسخ این پرسش، سفر کردن به اعماق جهان است. آغاز دوره مأموریت‌های آرتمیس نویدبخش شروع زمانه‌ای نه فقط برای جستجو در ماه، بلکه برای آغاز ماجراجویی‌های بشر در خارج از کره زمین خواهد بود.

اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، انسان پس از حضور در ماه به‌سراغ مریخ خواهد رفت و به ساخت کلونی روی سیاره سرخ مشغول خواهد شد. با وجود اینکه احتمالاً هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به چنین مرحله‌ای باقی مانده است، بشر دیر یا زود از موجودی زمینی که حتی وجودش در این تصویر قابل مشاهده نیست، به موجودی فراسیاره‌ای تبدیل خواهد شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.