تصاویر | کیاموتورز های هیجان انگیزی که امکان صادرات به ایران را دارند!

کیا سول: شاسی بلند جمع و جور شهری به نام کیا سول مدل ۲۰۲۲ است که طراحی متفاوتی نسبت به سایر محصولات این کمپانی دارد. در اصطلاح طراحی صنعتی به این شکل خودروها، جعبه‌ای گفته می‌شود که در نوع خود جالب توجه به نظر می‌رسند. به طور کلی این خودرو هم‌اندازه نیسان جوک متفاوت است

کد خبر : 256268
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۵۱
تصاویر | کیاموتورز های هیجان انگیزی که امکان صادرات به ایران را دارند!


کیا سول:

شاسی بلند جمع و جور شهری به نام کیا سول مدل ۲۰۲۲ است که طراحی متفاوتی نسبت به سایر محصولات این کمپانی دارد. در اصطلاح طراحی صنعتی به این شکل خودروها، جعبه‌ای گفته می‌شود که در نوع خود جالب توجه به نظر می‌رسند.

به طور کلی این خودرو هم‌اندازه نیسان جوک متفاوت است و نظر مشتریان خود خاص خود را جلب خواهد کرد. خودروی کراس اوور سول ۲۰۲۲ مجهز به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری است که می‌تواند حداکثر قدرت ۱۲۴ اسب بخار را تولید کند. قیمت این خودرو هم‌اکنون در کشور عمان حدودا ۱۸ هزار دلار است و با چنین قیمتی می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای ورود به بازار ایران باشد.

ریو 2022:

بازار داخلی ما نسبت به خودروهای شرکت کیا موتورز غریبه نیست و خودروهای نام‌آشنای زیادی وجود دارد که ما می‌شناسیم. یکی از این محصولات، کیا ریو ۲۰۲۲ است که نامی آشنا برای خریداران خواهد داشت. اولین نسل از این خودروی سدان توسط گروه خودروسازی سایپا و به صورت مونتاژی وارد بازار شد.

نسخه‌های کارکرده این خودرو هنوز هم که هنوز است در بازار ایران دیده می‌شود. در مقطع کنونی دو خودروی ریو هاچ بک و مدل سدان ۲۰۲۲ این محصول در بازار عمان با قیمتی نزدیک به ۱۳ تا ۱۶ هزار دلار به فروش می‌رسد. این خودروی جذاب مجهز به یک پیشرانه ۱.۴ لیتری است که می‌تواند نهایتا ۱۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این خودرو می‌تواند در بازار ایران تبدیل به یک محصول اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه و جایگزین مناسبی برای اغلب خودروهای اقتصادی بازار ایران باشد. امیدواریم که با واردات خودروهای خارجی، این محصول سدان هم با قیمت مناسب و در تیراژ بالا عرضه شود.

کیا سونت:

یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و مقرون به صرفه کمپانی کیا موتورز، کراس اووری جمع و جور به نام کیا سونت مدل ۲۰۲۲ است که اگر وارد بازار داخلی ما شود می‌تواند به عنوان یک محصول ارزان قیمت با استقبال زیادی مواجه شود. در حال حاضر این خودرو در بازار کشورهای در حال توسعه‌ای نظیر هندوستان، آفریقای جنوبی و آمریکای لاتین به فروش می‌رسد.

محدوده قیمتی که برای این کراس اوور در نظر گرفته شده، 16 تا 19 هزار دلار است و کراس اوور سایز کوچک شهری به حساب می‌آید. کیا سونت‌هایی که هم‌اکنون در بازار قطر پیدا می‌شوند، می‌توانند حداکثر قدرت 113 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتن‌متر را تولید کنند. سیستم انتقال قدرت در این خودرو یک گیربکس اتوماتیک CVT خواهد بود.

البته کیا موتورز قیمت سونت ۲۰۲۲ را در بازار کشوری نظیر هندوستان ارزان‌تر از قطر یا مکان‌های دیگر در نظر گرفته و قیمت پایه آن در این کشور از ۷ هزار دلار آغاز می‌شود. اگرچه این محصول نسخه‌های مجهزتر و گران قیمتی در بازار قطر دارد، اما همچنان نسخه‌های ارزان و اقتصادی آن در هندوستان پیدا می‌شود.

کیا سلتوس:  

کیا سلتوس به عنوان کراس اووری تازه‌وارد است که برای بازار داخلی ما هم شناخته شده نیست. علت ناشناخته بودن برخی از محصولات خارجی، تحریم ایران و ممنوعیت واردات به کشور است. سلتوس یک کراس اوور جمع و جور و مناسب خانواده است که ظاهر جذاب و مدرنی دارد و می‌تواند با اقبال مشتریان ایرانی مواجه شود.

کیا سلتوس ال ایکس مجهز به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری است که می‌تواند حداکثر قدرت ۱۲۱ اسب بخار و گشتاور ۱۵۱ نیوتن‌متر را تولید کند. در کشورهای همسایه ایران این خودرو با قیمت ۱۶ هزار دلاری به فروش می‌رسد. از جمله نقاط قوت و مزایای این خودرو می‌توان به استهلاک پایین، مصرف سوخت معمولی و ابعاد جمع و جور اشاره کرد. اگر این خودرو با قیمت معقول و مناسب وارد بازار شود، بی‌شک رقیب سرسختی برای خودروهای مونتاژی چینی خواهد بود.

سراتو 2022:

خودروی بعدی که شهرت زیادی در بازار ایران دارد، کیا سراتو است. این خودروی سدان جذاب و لوکس را هر روزه در خیابان‌های شهر مشاهده می‌کنیم؛ چرا که محصولی جذاب و به‌صرفه بوده است. سراتو در نسخه پایه اس ایکس خود مجهز به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی است که می‌تواند قدرت ۱۲۸ اسب بخار و گشتاور ۱۵۴ نیوتن‌متر را تولید کند.

همچنین کیا سراتو SX در بازار کشور عمان با قیمت 6300 ریال معادل 15500 دلار به فروش می‌رسد و اگر بار دیگر رنگ بازار داخلی کشورمان را ببیند، بعید است با استقبال روبه‌رو نشود.

K5

اگر از مشتریان ایرانی که پیگیر محصولات کمپانی کیا موتورز هستند بپرسید بهترین و به‌صرفه‌ترین خودروی زیر 20 هزار دلار برای بازار داخلی چیست، پاسخ خواهند داد کیا کی 5؛ زیرا این سدان مهیج و مدرن مولفه‌هایی دارد که هوش از سر مشتریان می‌برد. در واقع کیا K5 مدل 2022 نسخه ارتقا یافته اپتیما است که انصافاً در بین مشتریان ایرانی خودرویی خوشنام به حساب می‌آید.

این خودرو در بازار کشور عمان قیمتی نزدیک به ۱۸ هزار دلار دارد و اگرچه دو نسخه موجود در این کشور قیمت یکسانی دارند، اما مشخصات فنی آنها متفاوت است. کیا کی ۵ ای ایکس مجهز به یک پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر است که می‌تواند حداکثر قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۲۴۶ نیوتن‌متر را تولید کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.