تصاویر پشت صحنه سریال The Last of Us محیطی آخرالزمانی را نشان می‌دهند

[ad_1] یکی از کاربران فروم Reddit چندی پیش تصاویر پشت صحنه سریال The Last of Us را منتشر کرد که محیطی آخرالزمانی را نشان می‌دهند. پلی استیشن مانند رقبای خود تمرکز ویژه‌ای روی ساخت و عرضه بازی‌های انحصاری برای کنسول‌هایش دارد. یکی از نتایج سرمایه‌گذاری، The Last of Us است که در سال ۲۰۱۳ میلادی

کد خبر : 115726
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
تصاویر پشت صحنه سریال The Last of Us محیطی آخرالزمانی را نشان می‌دهند

[ad_1]

یکی از کاربران فروم Reddit چندی پیش تصاویر پشت صحنه سریال The Last of Us را منتشر کرد که محیطی آخرالزمانی را نشان می‌دهند.

پلی استیشن مانند رقبای خود تمرکز ویژه‌ای روی ساخت و عرضه بازی‌های انحصاری برای کنسول‌هایش دارد. یکی از نتایج سرمایه‌گذاری، The Last of Us است که در سال ۲۰۱۳ میلادی برای پلی استیشن 3 عرضه شد و طی مدت زمان کوتاهی توانست در مرکز توجه‌ها قرار گیرد. محصول ناتی داگ روایتگر یک داستان احساسی در جهانی آخرالزمانی بوده که حول محور یک مرد میانسال به نام جول و یک دختر نونهال به نام الی می‌چرخد. الی برخلاف دیگر انسان‌ها در برابر ویروس مرگبار مصونیت داشته و جول می‌خواهد او را به یک مرکز درمانی ببرد. او امیدوار است الی کلید بشریت برای یافتن درمان باشند. اقتباس سینمایی این بازی چندین سال در دست ساخت بود اما نهایتا تصمیم گرفته شد سریال تلویزیونی‌اش جلوی دوربین برود.

نیل دراکمن (Neil Druckmann) نویسنده و یکی از دو کارگردان The Last of Us بود. به همین دلیل، خالق فرنچای آخرین ما به شمار می‌رود. او در ساخت سریال اقتباسی مشارکت مستقیم دارد. به بیان دقیق‌تر، یکی از شورانرها بوده و در روند آماده‌سازی فیلمنامه‌ها حضور داشته است. شورانر دوم هم کریگ مازن (Craig Mazin) بوده که با ساخت مینی سریال Chernobyl به نامی شناخته‌شده تبدیل شد. در ضمن، فصل اول که از ۱۳ قسمت تشکیل شده، در جولای سال جاری میلادی در استان آلبرتا کانادا جلوی دوربین رفته و فیلمبرداری همچنان ادامه دارد. طبق گزارش‌های غیررسمی، فاز تولید احتمالا سال آینده به انتها خواهد رسید.

یکی از کاربران فروم Reddit که با نام Sith_Reaper28 فعالیت می‌کند، چندی پیش تصاویر پشت صحنه سریال The Last of Us را با دیگران به اشتراک گذاشت. Sith_Reaper28 که در آلبرتا سکونت دارد، به محل فیلمبرداری رفت و تصاویری را از خیابان‌ها ثبت کرد. اگرچه خبری از بازیگران و دوربین‌های فیلمبرداری نیست، جزئیات خودنمایی می‌کنند. شبکه HBO و استودیو پلی استیشن پروداکشنز به دلایل مسائل مالی از جمله مالیات تصمیم گرفتند استان آلبرتا کانادا را برای فیلمبرداری انتخاب کنند، در حالی که اتفاقات قسمت اول در بخش‌های مختلف ایالات متحده آمریکا رخ می‌دهد. با توجه به جزئیاتی که به خیابان اضافه شده، می‌توان گفت این صحنه برای شبیه‌سازی ماساچوست آماده شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.