تست قیمت بیت کوین (BTC/USD) پشتیبانی بسیار مهم

چشم انداز فنی BTC/USD BTC/USD منطقه مهم 40k را آزمایش می کند یک رد شدید به زودی می‌تواند وضعیت صعودی را ایجاد کند شکست زیر حمایت ممکن است عواقب قابل توجهی داشته باشد از زمانی که قیمت بیت کوین/دلار در ماه نوامبر با قیمتی بیش از 69 هزار دلار به فروش می رسد، دست به

کد خبر : 152617
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
تست قیمت بیت کوین (BTC/USD) پشتیبانی بسیار مهم


چشم انداز فنی BTC/USD

  • BTC/USD منطقه مهم 40k را آزمایش می کند
  • یک رد شدید به زودی می‌تواند وضعیت صعودی را ایجاد کند
  • شکست زیر حمایت ممکن است عواقب قابل توجهی داشته باشد

از زمانی که قیمت بیت کوین/دلار در ماه نوامبر با قیمتی بیش از 69 هزار دلار به فروش می رسد، دست به دست هم داده است. این تا حدودی بر گاوهای نر بلندمدت فشار وارد کرده است، اما برای تغییر ذهنیت کلی «خرید فرورفتن» کمک چندانی نکرده است. روزی این ذهنیت واقعاً به چالش کشیده خواهد شد، زیرا خریداران از خود راضی می شوند، اما آیا ما به این نقطه نزدیک هستیم؟

شاید شایدم نه. اولاً، با توجه به شک و تردید به روند صعودی و حمایت حدود 40 هزار دلار، به نقطه‌ای نزدیک می‌شویم که ممکن است به زودی ریسک/ورودی خوبی را برای کسانی که به دنبال پیوستن به روند یا اضافه کردن به موقعیت‌های موجود هستند که به نفع احیای مجدد روند هستند، ایجاد کند. تجارت سودآور.

آستانه 40k فقط یک سطح روانی نیست، یک چیز واقعی است که در ژانویه سال گذشته به اوج خود می رسد. یک خط روند از سال 2020 وجود دارد که در تلاقی حرکت می کند. علاوه بر این، کاهش سطح پایین سقوط فلاش از 4 دسامبر به عنوان یک رویداد بالقوه صعودی تلقی می شود. چیزی که امروز شاهدش هستیم

یک جهش جزئی از این پایین در کمتر از 42 هزار به حمایت بلندمدت عمده می‌تواند به زودی BTC/USD را برای اجرای جدیدی آماده کند. ممکن است شروع به کار کمی طول بکشد، اما حمایت بزرگ اولین آزمون و موفقیت بزرگ خواهد بود.

از طرف دیگر، اگر بیت کوین/دلار آمریکا از طریق پشتیبانی کاهش یابد، می‌توانیم شاهد یک تغییر مادی در احساسات باشیم که منجر به قیمت‌های بسیار پایین‌تر می‌شود. عدم حفظ حمایت در یک روند صعودی نشان‌دهنده این است که خریداران کاهش قیمت ممکن است حداقل قبل از دریافت پاداش، درد بیشتری را متحمل شوند، یا بدتر از آن، روند کلی در حال تغییر به سمت بازار نزولی گسترده است.

اما قبل از وارد شدن بیش از حد به سناریوی بازار نزولی، ابتدا به دنبال پشتیبانی برای نگه داشتن و برداشتن آن از آنجا خواهم بود.

نمودار روزانه BTC/USD

نمودار BTC/USD توسط TradingView

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما منابع متعددی برای کمک به شما داریم. نشانگر برای ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و به طور خاص برای کسانی که هستند جدید در فارکس.

— نوشته شده توسط پل رابینسون، تحلیلگر بازار

می توانید پل را در توییتر دنبال کنید @PaulRobinsonFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.