ترامپ وسط مصاحبه به سیم آخر زد و گوشی را قطع کرد!

ترامپ در مصاحبه تلفنی با شبکه «اِن‌پی‌آر» بار دیگر ادعاهای خود درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته آمریکا و دزدیدن انتخابات از وی را تکرار کرد اما هنگامی که از او درباره اسناد و شواهد در این‌باره سوال شد پاسخ درستی نداد. رئیس جمهور سابق آمریکا در این مصاحبه جنجالی با اظهارات مقامات

کد خبر : 154934
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰:۴۹
ترامپ وسط مصاحبه به سیم آخر زد و گوشی را قطع کرد!



ترامپ در مصاحبه تلفنی با شبکه «اِن‌پی‌آر» بار دیگر ادعاهای خود درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته آمریکا و دزدیدن انتخابات از وی را تکرار کرد اما هنگامی که از او درباره اسناد و شواهد در این‌باره سوال شد پاسخ درستی نداد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در این مصاحبه جنجالی با اظهارات مقامات مختلف جمهوری‌خواه از جمله قضات منصوب شخص وی مواجه شد که مجری با قرائت آن‌ها گفت، همگی نتیجه انتخابات به نفع «جو بایدن» را تأیید کرده‌اند.

ترامپ در جواب با عصبانیت این افراد را «فقط به اسم جمهوری‌خواه» توصیف کرد و «میچ مک‌کانل» رهبر اقلیت این حزب در سنای آمریکا را «بازنده» خطاب کرد.

مجری این شبکه در اولین مصاحبه با ترامپ از سال ۲۰۱۵ پرسید: «آیا حمایت شما از نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات کنگره در سال ۲۰۲۲ نیازمند این است که بر مواضع شما در انتخابات قبلی تأکید کنند؟»

رئیس جمهور سابق آمریکا با عصبانیت پاسخ داد: «آن‌ها هر کاری که خودشان بخواهند انجام خواهند داد، هرکاری که باید انجام دهند. اما آن‌هایی که باهوش و مطلع هستند، به آن (ادعای تقلب در انتخابات) نظری خواهند داشت».

او با لحنی تند در ادامه گفت: «مردم نمی‌دانند این مسئله (تقلب) چقدر بزرگ است و آن‌ها (جمهوری‌خواهان هوادار ترامپ) نمی‌خواهند این اتفاق تکرار شود. نباید اجازه داده شود این اتفاق تکرار شود و آن‌ها نمی‌خواهد این اتفاق تکرار شود».

ترامپ با قطع کردن حرف مجری گفت: «و تنها راهی که این اتفاق تکرار نشود این است که باید مشکل انتخابات متقلبانه ۲۰۲۰ را حل کنید. پس استیو خیلی ممنونم».

مجری برنامه با عجله گفت: «واو واو واو! یک سوال دیگر هم دارم! می‌خواهم درباره جلسه استماع دادگاه روز گذشته درباره حوادث ششم ژانویه سوالی بپرسم…. او قطع کرده… بسیار خب».

۳۱۱۳۱۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.