ترامپ برای جمهوری‌خواهان خط و نشان کشید

به گزارش پایگاه خبری پولیتیکو، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا ممکن است از سناتورهای جمهوریخواهی که به استیضاح او و محکوم شدنش در سنا رای مثبت بدهند، انتقام بگیرد. این پیام از طرف “براین جک”، مدیر سیاسی سابق ترامپ در کاخ سفید منتقل شد و نشان میدهد سناتورهای جمهوریخواهی که بر محکومیت او در

کد خبر : 11610
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
ترامپ برای جمهوری‌خواهان خط و نشان کشید



به گزارش پایگاه خبری پولیتیکو، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا ممکن است از سناتورهای جمهوریخواهی که به استیضاح او و محکوم شدنش در سنا رای مثبت بدهند، انتقام بگیرد.

این پیام از طرف “براین جک”، مدیر سیاسی سابق ترامپ در کاخ سفید منتقل شد و نشان میدهد سناتورهای جمهوریخواهی که بر محکومیت او در استیضاح تاکید کنند، این کار را با علم بر این میکنند که ترامپ ممکن است در انتخابات میان دوره آتی در ۲۰۲۲ علیه آنها اقدام کند.

براین جک در صحبت‌هایش به استیضاح اشاره‌ای نداشت اما میخواست به این سناتورها تاکید کند که ترامپ همچنان یک جمهوریخواه است و از دید بسیاری، هنوز رهبر حزبش به شمار می‌رود.

سناتور کوین کرمر، جمهوریخواه اهل داکوتای شمالی گفت: این رئیس جمهور میخواست که من و شمار دیگری از سناتورها بدانند که او یک جمهوریخواه است و نمیخواهد که یک حزب سوم تاسیس کند و هر آنچه او در آینده در فضای سیاسی انجام دهد به عنوان یک جمهوریخواه است و اینکه حزب جمهوریخواه هنوز به اتفاق آراء حامی این رئیس جمهور است.

از عصر دوشنبه، جمهوریخواهان سنا علنا درباره دومین دادگاه استیضاح ترامپ بحث و رایزنی میکنند که چطور باید از این رئیس جمهور سابق دفاع کرد و آیا اصلا باید چنین کاری انجام شود یا خیر.

دادگاه سنا همچنین مشخص میکند که سناتورهای جمهوریخواه پس از پایان کار ترامپ تا چه حد به او وفادار می‌مانند و اینکه میزان نفوذ او در میان جمهوریخواهان چقدر است. در حالیکه انتظار می‌رود اکثر سناتورهای جمهوریخواه به محکومیت او رای مثبت ندهند، تقریبا هیچکس از سخنرانی جنجالی او در ششم ژانویه که به حمله مرگبار به کنگره و مرگ پنج تن منجر شد، دفاع نکرده است.

23311



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.