تاریخ انتشار نخستین تریلر سریال هاکای رسما اعلام شد

ترین تران (Trinh Tran) از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Hawkeye است. او در یکی از مصاحبه‌های خود جزئیاتی از فیلمنامه را فاش کرد. تران، کلینت بارتون را مرد خانواده توصیف کرد که باید با دختری جوان و سرشار از انرژی کنار بیاید که گاهی اوقات رفتارهای آزاردهنده‌ای دارد. هایلی استاینفیلد که در کنار تران حضور داشت،

کد خبر : 103821
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
تاریخ انتشار نخستین تریلر سریال هاکای رسما اعلام شد


ترین تران (Trinh Tran) از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Hawkeye است. او در یکی از مصاحبه‌های خود جزئیاتی از فیلمنامه را فاش کرد. تران، کلینت بارتون را مرد خانواده توصیف کرد که باید با دختری جوان و سرشار از انرژی کنار بیاید که گاهی اوقات رفتارهای آزاردهنده‌ای دارد. هایلی استاینفیلد که در کنار تران حضور داشت، جزئیات بیشتری را به اشتراک گذاشت. او فاش کرد کلینت در جریان سریال کیت بیشاپ را زیر بال و پر خود گرفته، راه و رسم مبارزه را یادش داده و سپس به او آزادی عمل می‌دهد تا کارها را آنطور که می‌خواهد پیش ببرد.

اگر سریال‌های لایو اکشن فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را دیده باشید، باید متوجه یک نکته شده باشید: تمامی سریال‌ها دارای یک رابطه دونفره بوده‌اند. مخاطب در WandaVision با واندا ماکسیموف و ویژن، در The Falcon and the Winter Soldier با فالکن و سرباز زمستان و در Loki با لوکی و سیلوی مواجه می‌شود. با در نظر گرفتن این موارد، نباید از تمرکز روی رابطه استاد-شاگردی کلینت بارتون و کیت بیشاپ در Hawkeye غافلگیر شد.

همان‌طور که در پاراگراف‌های پیشین اشاره شد، مارول در قبال سریال هاکای خساست زیادی به خرج داده و نگذاشته موارد چندانی (اطلاعات از فیلمنامه یا تصویر) فاش شود. شرایط موجود با از راه رسیدن اولین تریلر قطعا تغییر کرده و در ادامه شاهد به اشتراک گذاری خلاصه داستان و دیگر آیتم‌های تبلیغاتی خواهیم بود.

Hawkeye یک مینی سریال بوده و نباید انتظار داشت فصل دومش ساخته شود. البته شخصیت‌های آن قطعا در دیگر آثار MCU بازمی‌گردند. در انتها، لازم به ذکر است اولین قسمت سریال هاکای در تاریخ ۳ آذر سال ۱۴۰۰ (مصادف با ۲۴ نوامبر) منتشر خواهد شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.