بیش از 65 درصد از دارندگان رمزارز عمان فارغ التحصیل دانشگاه هستند – مطالعه – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] مطالعه جدیدی توسط Souq Analyst نشان می دهد که تقریباً 65000 نفر از ساکنان عمان دارندگان رمزارز هستند و اکثریت آنها فارغ التحصیل دبیرستان یا کالج هستند. بر اساس یافته های این مطالعه، اکثریت قریب به اتفاق (90 درصد) دارندگان رمزارز عمان بین 18 تا 44 سال سن دارند. آگاهی رمزنگاری در عمان بر

کد خبر : 306328
تاریخ انتشار : جمعه 13 ژانویه 2023 - 19:30
بیش از 65 درصد از دارندگان رمزارز عمان فارغ التحصیل دانشگاه هستند – مطالعه – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

مطالعه جدیدی توسط Souq Analyst نشان می دهد که تقریباً 65000 نفر از ساکنان عمان دارندگان رمزارز هستند و اکثریت آنها فارغ التحصیل دبیرستان یا کالج هستند. بر اساس یافته های این مطالعه، اکثریت قریب به اتفاق (90 درصد) دارندگان رمزارز عمان بین 18 تا 44 سال سن دارند.

آگاهی رمزنگاری در عمان

بر اساس یافته های یک مطالعه جدید توسط Souq Analyst، تقریباً 65000 ساکن عمان یا 1.9 درصد از جمعیت بزرگسال این کشور صاحب ارز دیجیتال هستند. با این حال، علیرغم نسبت به ظاهر پایین دارندگان کریپتو نسبت به جمعیت آن، یافته‌ها نشان می‌دهد که آگاهی از کریپتو در عمان به میزان قابل توجهی بالا است. در این گزارش توضیح داده شده است:

97.9 درصد از بزرگسالان عمانی در مورد ارز دیجیتال شنیده اند که نشان دهنده افزایش سطح آگاهی است.

این مطالعه همچنین نشان داد که اکثریت قریب به اتفاق (90٪) ساکنان عمان دارای رمزارز بین 18 تا 44 سال سن دارند.

دارندگان رمزنگاری با تحصیلات عالی در عمان

همچنین، در مطالعه ای که بیش از 200 نفر در آن شرکت کردند، Souq Analyst دریافت که حدود 66 درصد از دارندگان رمزارز عمان دارای مدرک لیسانس یا مدارک بالاتر هستند. علاوه بر این، این مطالعه نشان داد که تقریباً 25٪ از پاسخ دهندگان از دبیرستان فارغ التحصیل شده اند.

از نظر ترکیب دارایی های رمزنگاری شده نگهداری شده، یافته های مطالعه نشان می دهد که بیش از 55 درصد از صاحبان رمزارز عمان دارندگان بیت کوین هستند. این یافته ها همچنین نشان می دهد که کمتر از 50 درصد از پاسخ دهندگان دارای اتریوم هستند در حالی که حدود 25 درصد دارندگان تتر استیبل کوین هستند.

در رابطه با ارزش دارایی‌های رمزنگاری شده، بیش از 12 درصد از پاسخ‌دهندگان اظهار داشتند که ارزش پرتفوی مربوطه آنها از 25900 دلار یا 10000 ریال عمان فراتر رفته است. با این حال، بخش بزرگ‌تری از پاسخ‌دهندگان (بیش از 35٪) دارایی‌های کریپتو با ارزش دلار آمریکا زیر 259 دلار دارند.

در همین حال، محمد التمامی، بنیانگذار Souq Analyst، در اظهاراتی که در وبلاگ Laraontheblock منتشر شد، یافته‌های مطالعه را که «به طور کلی برای همه مفید است» تحسین کرد.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.