بیت کوین یک نام تجاری است که بدان معناست

همانطور که مارک اپل از نظر فناوری ، مک دونالد برای همبرگر ، نایک برای کفش های کتانی و کوکا از کولا استفاده می کند ، نام تجاری بیت کوین نیز برای ارزهای رمزنگاری شده است. “وای … تلفن را نگه دار!” تو بگو. “بیت کوین یک نام تجاری نیست. این یک ارز است. ارزها

کد خبر : 100707
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 سپتامبر 2021 - 3:00
بیت کوین یک نام تجاری است که بدان معناست



همانطور که مارک اپل از نظر فناوری ، مک دونالد برای همبرگر ، نایک برای کفش های کتانی و کوکا از کولا استفاده می کند ، نام تجاری بیت کوین نیز برای ارزهای رمزنگاری شده است.

“وای … تلفن را نگه دار!” تو بگو. “بیت کوین یک نام تجاری نیست. این یک ارز است. ارزها مارک نیستند! ”

خوب ، این یک روش سنتی برای نگاه کردن به آن است. و بیت کوین هر چیزی جز سنتی نیست.

اینطور فکر کنید: بلاک چین یک فناوری است. سکه یک دارایی در بلاک چین است. بیت کوین برندی است که پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود را به بلاک چین ارائه می دهد.

به طور واضح ، بیت کوین یک نام تجاری معمولی نیست. این چیزی است که من آن را نام تجاری ایجاد شده توسط کاربر (UGB) می نامم. از آنجا که بیت کوین فاقد یک صاحب نام تجاری متمرکز یا مدیر ارشد بازاریابی است ، توسط اکوسیستم بزرگی از اعضای بنیاد ، فناوران ، سرمایه گذاران ، معدنچیان ، مفسران ، رهبران فکری ، مبتکران ، روزنامه نگاران و غیره شکل می گیرد. با این وجود ، به عنوان یک UGB ، اثر تجمعی آن است دارایی های نام تجاری برای چیزی ایستادن

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.