بیت کوین در نبرد علیه تغییرات اقلیمی «در حال عقب افتادن» است – اخبار بیت کوین نیوز

[ad_1] صلح سبز، سازمان غیردولتی بین المللی و آگاه به محیط زیست (NGO)، از عدم اقدام گروه های مرتبط با بیت کوین در نبرد با تغییرات آب و هوایی انتقاد کرده است. رولف اسکار، از Greenpeace ایالات متحده، اظهار داشت که بیت کوین در این موضوع «قطع می‌افتد» و توضیح داد که اکثر گروه‌های مرتبط

کد خبر : 284205
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
بیت کوین در نبرد علیه تغییرات اقلیمی «در حال عقب افتادن» است – اخبار بیت کوین نیوز

[ad_1]

صلح سبز، سازمان غیردولتی بین المللی و آگاه به محیط زیست (NGO)، از عدم اقدام گروه های مرتبط با بیت کوین در نبرد با تغییرات آب و هوایی انتقاد کرده است. رولف اسکار، از Greenpeace ایالات متحده، اظهار داشت که بیت کوین در این موضوع «قطع می‌افتد» و توضیح داد که اکثر گروه‌های مرتبط با بیت کوین حتی نمی‌توانند مشکل ظاهری را تصدیق کنند.

صلح سبز از عدم اقدام بیت کوین انتقاد می کند

سازمان صلح سبز، سازمان محیط زیست شناخته شده، از موضع بسیاری از شرکت ها و سازمان های مرتبط با بیت کوین در مورد پدیده موسوم به “تغییر آب و هوا” انتقاد می کند. طبق آخرین بیانیه مطبوعاتی آن، اکثر بازیگران کلیدی در محیط بیت کوین به هیچ وجه از تصدیق این مشکل خودداری می کنند.

رولف اسکار، مدیر پروژه های ویژه در Greenpeace ایالات متحده، اظهار داشت:

بیت کوین حتی بیشتر از این عقب می افتد زیرا سایرین در صنعت کریپتو برای مقابله با بحران آب و هوا تلاش می کنند. در حالی که سایر فناوری‌های ارز دیجیتال در حال ایجاد تغییراتی برای کارآمدتر شدن هستند و رویکردهایی برای مقابله با آلودگی تاریخی آب و هوا ارائه می‌کنند، استخراج بیت‌کوین در سال‌های اخیر با زغال‌سنگ به عنوان منبع اصلی برق کثیف‌تر شده است.

این سازمان از تغییر در نحوه عملکرد بیت‌کوین حمایت می‌کند و از مکانیسم اجماع اثبات کار فعلی به اجماع اثبات سهام با انرژی کمتری پیشنهاد می‌کند. این فشار به عنوان کمپین “تغییر کد، نه آب و هوا” شناخته می شود که از حمایت مجمع جهانی اقتصاد (WEF) نیز برخوردار است. این دقیقاً همان تغییری است که اتریوم در 15 سپتامبر در رویدادی به نام «ادغام» ایجاد کرد.

محور اتریوم

در مقابل، پس از پیوت فوق الذکر، اتریوم اکنون به عنوان یک پلتفرم سازگارتر با محیط زیست دیده می شود. اسکار از پلتفرم اتریوم که اخیراً راه اندازی شده است به عنوان “نمونه ای از پلتفرم های رمزنگاری که ابتکار عمل برای کاهش بحران آب و هوا را دارند” یاد کرد.

پلتفرم آب و هوای اتریوم ائتلافی از شرکت‌های Web3 است که در زمانی که اتریوم از اجماع اثبات کار استفاده می‌کرد، به اثرات زیست‌محیطی فعالیت‌های اتریوم می‌پردازد. این گروه شامل شرکت‌هایی مانند مایکروسافت، Huobi، Polygon، Consensys و Allinfra است و تمرکز خود را بر سرمایه‌گذاری در چندین طرح است که به دنبال استفاده از فناوری فعلی برای دستیابی به کربن‌زدایی هستند.

از جمله این طرح‌ها می‌توان به هیدروژن سبز، فرصت‌های انرژی بدون کربن، گرمایش، سرمایش و سایر خدمات و پروژه‌های حذف کربن اشاره کرد.

به عنوان بخشی از رد فعالیت شبکه بیت کوین، Greenpeace در ماه می 2021 پذیرش اهدای بیت کوین را متوقف کرد و این عملکرد را در سال 2014 اجرا کرد. این سیاست دیگر قابل دوام نبود.»

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، انتشار کربن، مکانیسم اجماع، کربن زدایی، انرژی بر، اتریوم، پلتفرم آب و هوای اتریوم، صلح سبز، اثبات کار، اثبات سهام، رولف اسکار

نظر شما در مورد صلح سبز و انتقاد آن از بیت کوین چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، راب ویلسون / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.