بیت کوین آمریکا در حال کار برای حل مشکل جنسیتی در صنعت کریپتو است – اخبار بیت کوین حمایت شده

حمایت شده است صرافی پیشرو ارز مجازی، بیت کوین آمریکا، بازگشت خود را به BTC 2022 در میامی اعلام کرد. این شرکت سال گذشته به دلیل ارتقای زنان در صنعت مسلط مردانه تیتر اول شد. یک بار دیگر، بیت کوین آمریکا در BTC 2022 با تیم کاملاً زن خود سروصدا کرد. بیت کوین آمریکا تعدادی

کد خبر : 220801
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲:۰۰
بیت کوین آمریکا در حال کار برای حل مشکل جنسیتی در صنعت کریپتو است – اخبار بیت کوین حمایت شده


صرافی پیشرو ارز مجازی، بیت کوین آمریکا، بازگشت خود را به BTC 2022 در میامی اعلام کرد. این شرکت سال گذشته به دلیل ارتقای زنان در صنعت مسلط مردانه تیتر اول شد. یک بار دیگر، بیت کوین آمریکا در BTC 2022 با تیم کاملاً زن خود سروصدا کرد. بیت کوین آمریکا تعدادی از مدیران زن ارشد خود را به این کنفرانس فرستاد. بیت‌کوین آمریکا حمایت خود را از ایجاد ارز دیجیتال برای زنان و جذب زنان بیشتر به این صنعت نشان داده است.

تیم زن بیت کوین آمریکا همچنین با شهردار میامی در مورد راه هایی که آنها می توانند تغییر ایجاد کنند صحبت کردند. شهردار فرانسیس سوارز از تیم تمام زنان بیت کوین آمریکا استقبال کرد.

بیت کوین آمریکا به عنوان اپراتور پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال برای ارائه تراکنش های سریع و بدون دردسر به مشتریان خود و در عین حال ارائه خدمات پشتیبانی از مشتریان برتر شناخته می شود. این شرکت در حال حاضر 2500 محل خودپرداز بیت کوین را در سراسر ایالات متحده اداره می کند و دائما در حال گسترش است.

تیم بیت‌کوین آمریکا کلاه‌ها و تی‌شرت‌هایی با لوگوی شرکت و گلدوزی‌های «زنان در کریپتو» منتشر کردند. بیت کوین آمریکا برای شرکت در کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و غیره، تیم اجرایی زن خود را می‌فرستد. آنها همچنین فاش کردند که بیشتر پست های رده بالای آنها در اختیار زنان است. مدیر عملیات بیت کوین آمریکا، مدیر عملیات، مدیر بازاریابی و مدیر توسعه کسب و کار همه توسط زنان قدرتمند اداره می شوند.

بیت کوین آمریکا نیز در سال 2021 تیم کاملاً زن خود را فرستاد. آلیس گورودتسکی، مدیر توسعه تجارت، نظرات خود را در مورد این صنعت به اشتراک گذاشت. گورودتسکی توضیح داد: «حضور مردان در بخش فناوری و فضای کریپتو بسیار زیاد است. من هیجان زده هستم که بخشی از یک شرکت فراگیر مانند بیت کوین آمریکا هستم که زنان را تشویق به موفقیت در صنعت مسلط مردانه می کند.

بیت کوین آمریکا در حال حاضر استخدام می کند و به دنبال گسترش تیم زنان خود است. آنها به دنبال ارتقای زنان در صنعت ارزهای دیجیتال و کمک به ارائه صدای آنها هستند. جنا پولینسکی، مدیر بازاریابی، در مورد تجربیات خود از کار در یک صنعت غالب مردان صحبت کرد. پولینسکی گفت: “من خوش شانس هستم که عضوی از تیمی هستم که برای نظرات همه ارزش قائل است. من تجربه مثبتی در کار برای بیت کوین آمریکا داشته ام و امیدوارم از نفوذ خود برای تشویق زنان دیگر برای پیوستن به این صنعت استفاده کنم.


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.