بیت‌جت با مجموعه‌ای از ویژگی‌های تجارت اجتماعی کریپتو به سرمایه‌گذاران برتری می‌دهد – اخبار بیت‌کوین حمایت شده

حمایت شده است برای اکثر سرمایه گذاران خرد، تجارت به طور سنتی یک تمرین انفرادی بوده است و مانع ورود را نسبتاً زیاد می کند. اطلاعات مربوط به ابزارهای معاملاتی و شرایط بازار اغلب به سختی بدست می آید یا در مواقع دیگر برای مبتدیان بسیار پیچیده است. در اینجا در Bitget، سازمان مصمم است

کد خبر : 285081
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
بیت‌جت با مجموعه‌ای از ویژگی‌های تجارت اجتماعی کریپتو به سرمایه‌گذاران برتری می‌دهد – اخبار بیت‌کوین حمایت شده


برای اکثر سرمایه گذاران خرد، تجارت به طور سنتی یک تمرین انفرادی بوده است و مانع ورود را نسبتاً زیاد می کند. اطلاعات مربوط به ابزارهای معاملاتی و شرایط بازار اغلب به سختی بدست می آید یا در مواقع دیگر برای مبتدیان بسیار پیچیده است. در اینجا در Bitget، سازمان مصمم است که این مانع را با تبدیل تجارت به یک فعالیت اجتماعی و مشارکتی که سرمایه گذاران می توانند با هم در آن شرکت کنند، از بین ببرد.

برای افزایش بیشتر تجربه تجارت اجتماعی، تیم Bitget اخیراً دو سرویس جدید راه اندازی کرده است: Bitget Insights و Bitget Strategy Plaza. هر دوی این پلتفرم‌ها به معامله‌گران اجازه می‌دهند تا دانش و نظرات خود را در مورد شرایط و روند بازار آسان‌تر به اشتراک بگذارند و به کاربران فضا و فرصتی برای مشارکت سازنده می‌دهند. همراه با سایر محصولات تجارت اجتماعی مانند تجارت با یک کلیک، Bitget با مجموعه ای از ویژگی های تجارت اجتماعی کریپتو به سرمایه گذاران برتری می دهد.

تجارت اجتماعی چیست؟

تجارت اجتماعی بر گرد هم آوردن سرمایه گذاران و معامله گران با ترکیب ارتباط متقابل پلت فرم های رسانه های اجتماعی با دنیای امور مالی و تجارت تمرکز می کند. از طریق پلتفرم‌هایی که به طور خاص برای این صنعت ساخته شده‌اند، کاربران می‌توانند ایده‌ها و استراتژی‌های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند، به طوری که مبتدیان می‌توانند بهتر بفهمند متخصصان چه کار می‌کنند، و متخصصان با تجربه می‌توانند دنبال‌کنندگان سالمی به دست آورند که در Bitget می‌توانند به منبع جایگزین تبدیل شوند. از درآمد

این سیستم اجازه می دهد تا تلاش های مشترک شکوفا شود و به طور موثر مانع ورود به دنیای ارزهای دیجیتال را کاهش دهد و در عین حال اعتماد بیشتری را برای کاربران ایجاد کند زیرا آنها تصمیمات مالی آگاهانه تری می گیرند. طبق پیش بینی بازار توسط The Insight Partners، ارزش بازار جهانی تجارت اجتماعی در حال حاضر 2.23 میلیارد دلار است و انتظار می رود تا سال 2028 به 3.77 میلیارد دلار افزایش یابد. با انتظار CAGR 7.8٪، تجارت اجتماعی به سرعت به چهره جدید تبدیل می شود. از امور مالی، و هیچ زمانی بهتر از الان برای پیوستن به این روند وجود ندارد.

بدانید که چگونه حرفه ای ها با Bitget Insights معامله می کنند

در حالی که سرویس تجارت کپی با یک کلیک ما زندگی را تا حد ممکن برای کاربران راحت می کند تا از موفقیت حرفه ای های با تجربه تر استفاده کنند، سیستم دقیقاً نمی تواند ارتباطات عمیق تری را نسبت به اکثر پلتفرم های رسانه های اجتماعی تبلیغ کند. اینجاست که Bitget Insights وارد می‌شود. اساساً، آخرین ایجاد یک فید خبری است که در آن معامله‌گران خبره می‌توانند نظرات و نظرات خود را در مورد شرایط و روندهای بازار به اشتراک بگذارند، و با جزئیات بیشتر به دنبال‌کنندگان خود توضیح دهند نه اینکه چه موقعیت‌هایی را باز یا بسته خواهند کرد. و همچنین دلیل تصمیمات آنها. حساب‌های ثبت‌شده می‌توانند تجزیه و تحلیل‌هایی را همراه با نمودارها و تصاویر برای توضیح حرکات مختلف ارزهای دیجیتال و پیش‌بینی‌هایی که ممکن است برای آینده داشته باشند، ارسال کنند. از طریق این انجمن، معامله‌گران مبتدی و آماتور می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد معاملات ارزهای دیجیتال بیاموزند، در حالی که متخصصان می‌توانند برای خود دنبال‌کنندگانی ایجاد کنند که سپس می‌توانند استراتژی‌های خود را برای کپی‌کنندگان یا مشترکین بیشتری ترجمه کنند و منبع درآمد جایگزین آنها را تقویت کنند. و اکنون که استراتژی ها ذکر شده است، بیایید به نسخه جدید دیگر Bitget بپردازیم: Strategy Plaza.

با Bitget Strategy Plaza از تخصص حرفه ای بهره مند شوید

Bitget Strategy Plaza بر موفقیت تجارت کپی با یک کلیک استوار است و هنگام معامله با مشاوره متخصص انعطاف بیشتری را ارائه می دهد. در حالی که گزینه دوم به کاربران اجازه می‌دهد تا معامله‌گران حرفه‌ای را کشف کنند و مستقیماً موقعیت‌های آنها را کپی کنند (البته با پارامترهای ریسک خودشان)، Strategy Plaza در عوض به سرمایه‌گذاران خرد اجازه می‌دهد تا از هر استراتژی که کارشناسان ایجاد کرده‌اند کپی کنند. این استراتژی‌ها به شکل الگوریتم‌های مستقل با پارامترهای مجموعه‌ای هستند که با توجه به شرایط مناسب بازار، معاملات را از طرف شما انجام می‌دهند.

مزیت این سیستم این است که از آنجایی که همه چیز به طور مستقل عمل می کند، پورتفولیوی شما در بهترین موقعیت برای واکنش به تغییرات سریع بازار که توسط شرایط بی ثبات دیکته می شود، خواهد بود. همچنین جنبه احساسی فرآیند تصمیم‌گیری شما را از بین می‌برد، به این معنی که می‌توانید به عینیت الگوریتم‌ها تکیه کنید تا از نگه‌داشتن طولانی مدت یا بستن خیلی زود جلوگیری کنید. همانطور که در مورد تجارت کپی، برای استراتژیست هایی که استراتژی های خود را منتشر می کنند نیز مزایایی وجود دارد. هر استراتژی که ایجاد می‌کنید می‌تواند به قیمتی فروخته شود، و کسانی که بسیاری از آنها را منتشر می‌کنند می‌توانند هزینه‌های اشتراک را نیز تعیین کنند تا دنبال‌کنندگان بتوانند تحت یک پرداخت چتر به همه استراتژی‌های شما دسترسی داشته باشند. Strategy Plaza همراه با یک کلیک Copy Trading و Insights، گزینه‌ها و انعطاف‌پذیری بیشتری را هم برای سرمایه‌گذاران مبتدی و هم برای معامله‌گران خبره ارائه می‌دهد.

چرا Bitget را انتخاب کنید؟

Bitget به عنوان یکی از پیشروترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در فضای مشتقات، در حال حاضر به بیش از هشت میلیون کاربر در بیش از 100 کشور در سراسر جهان خدمات ارائه می‌دهد. اعتماد و اعتماد کاربران به Bitget به بیش از 55000 معامله‌گر خبره تبدیل شده است که به بیش از 1.1 میلیون سرمایه‌گذار کپی‌کننده فقط در سرویس تجارت کپی ما راهنمایی می‌کنند. حجم کل معاملات اکنون از 64 میلیارد دلار فراتر رفته است که 300 میلیون دلار کل درآمد برای معامله گران و 350 میلیون دلار برای دستگاه های کپی دارد. با راه اندازی Bitget Insights و Bitget Strategy Plaza، انتظار می رود این ارقام همچنان به رشد خود ادامه دهند.

البته با کنار گذاشتن سود، Bitget همچنین تاکید زیادی بر حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربر دارد و اخیراً صندوق حفاظت و بیمه کاربر را از 200 میلیون دلار به 300 میلیون دلار افزایش داده است که شامل 200 میلیون USDT و 6500 BTC است. Bitget مجوزهای عملیاتی را در بسیاری از حوزه های قضایی مورد اعتماد از جمله ایالات متحده، کانادا و استرالیا دریافت کرده است. تیم امنیت سایبری ما همچنین Bitget را در بین 10 صرافی برتر توسط Cybersecurity از Crypto Exchange Ranks قرار داده است و ما را 12 رتبه A+ از آزمایشگاه SSL به دست آورده است.

برای شروع سفر تجارت اجتماعی خود از امروز، به Bitget’s بروید تجارت کپی یا پلازا استراتژی صفحات راهنماهای آموزشی در مورد نحوه پیمایش هر دو را بیابید Bitget Insights و Bitget Strategy Plaza در وب سایت.


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.