به گفته بایدن-شی ، در صورت محدودیت عرضه نفت آمریکا ، قیمت نفت تا 73 دلار افزایش یافت

[ad_1] حدود سه چهارم تولید نفت دریایی خلیج آمریکا یا حدود 1.4 میلیون بشکه در روز از اواخر ماه اوت متوقف شده است. این تقریباً با آنچه نیجریه عضو اوپک تولید می کند برابر است. فیل فلین ، تحلیلگر ارشد گروه Price Futures در شیکاگو می گوید: “بازار دوباره به تمرکز بر وضعیت عرضه محدودتر

کد خبر : 102821
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۰۴
به گفته بایدن-شی ، در صورت محدودیت عرضه نفت آمریکا ، قیمت نفت تا 73 دلار افزایش یافت

[ad_1]

حدود سه چهارم تولید نفت دریایی خلیج آمریکا یا حدود 1.4 میلیون بشکه در روز از اواخر ماه اوت متوقف شده است. این تقریباً با آنچه نیجریه عضو اوپک تولید می کند برابر است.

فیل فلین ، تحلیلگر ارشد گروه Price Futures در شیکاگو می گوید: “بازار دوباره به تمرکز بر وضعیت عرضه محدودتر در سطح جهانی باز می گردد و این باعث تقویت آن می شود.” فلین افزود: در حالی که چین نفت خود را از ذخایر استراتژیک نفت خود آزاد می کند ، این مقدار با کاهش تولید در خلیج مکزیک بیش از حد جبران می شود.

قیمت نفت برنت با 1.47 دلار معادل 2.3 درصد به 72 دلار و 92 سنت رسید. بالاترین قیمت 73.15 دلار در هر بشکه بود. قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) با 1.58 دلار معادل 2.3 درصد به 69.72 دلار رسید.

هر دو نمره در این هفته سود کمی کسب کردند. برنت امسال 41 درصد به دلیل کاهش عرضه توسط سازمان کشورهای صادرکننده نفت و برخی از تقاضای بهبودی از این بیماری همه گیر جمع آوری شده است.

بازارهای نفت و سهام نیز از تماس تلفنی بین جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا و شی جین پینگ ، همتای چینی خود رونق گرفت. به گفته تحلیلگران ، این تماس امید برای روابط گرمتر و تجارت جهانی را افزایش داد. [MKTS/GLOB]

جفری هالی ، تحلیلگر کارگزاری OANDA ، می گوید: “تماس تلفنی بایدن-شی همان تأثیر را بر بازارهای نفت داشت که بر سایر دارایی ها تأثیر گذاشت.”

بیکر هیوز ، ارائه دهنده خدمات انرژی ، گفت که ایالات متحده در هفته اخیر سکوهای حفاری اضافه کرده است ، که نشان می دهد تولید ممکن است در هفته های آینده افزایش یابد.

روز پنجشنبه ، هر دو قرارداد نفت خام پس از آنکه چین اعلام کرد ذخایر نفت خام خود را منتشر می کند ، بیش از 1 درصد سقوط کرد. 2021-09-09 از طریق حراج عمومی برای کاهش هزینه های اولیه مواد اولیه برای پالایشگاه ها.

در هفته آینده تجدید نظر در چشم انداز تقاضای نفت برای سال 2022 از سوی اوپک و آژانس بین المللی انرژی مورد توجه قرار خواهد گرفت. دو منبع اوپک پلاس گفتند که اوپک احتمالاً روز دوشنبه پیش بینی خود را کاهش می دهد.

(گزارش اضافی توسط فلورانس تان در سنگاپور و سونالی پل در ملبورن ؛ ویرایش توسط ایلین هاردکاستل ، ادموند بلر و دیوید گرگوریو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.