به گزارش رویترز، با کاهش قیمت‌های افراطی فدرال‌رزرو، تقاضاهای افزایشی دلار کاهش می‌یابد

© رویترز. عکس فایل: یک اسکناس دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 26 مه 2020 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل/عکس فایل نوشته کارن برتل (رویترز) – فروپاشی دو بانک بزرگ منطقه ای ایالات متحده، بازارهای اوراق قرضه ایالات متحده را مجبور به چرخش 180 درجه ای نسبت به قیمت گذاری

کد خبر : 333588
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۴۰
به گزارش رویترز، با کاهش قیمت‌های افراطی فدرال‌رزرو، تقاضاهای افزایشی دلار کاهش می‌یابد



© رویترز. عکس فایل: یک اسکناس دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 26 مه 2020 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل/عکس فایل

نوشته کارن برتل

(رویترز) – فروپاشی دو بانک بزرگ منطقه ای ایالات متحده، بازارهای اوراق قرضه ایالات متحده را مجبور به چرخش 180 درجه ای نسبت به قیمت گذاری در فدرال رزرو تهاجمی تر کرده است و انتظارات را کاهش می دهد که دلار می تواند یک صعود جدید را به بالاترین حد در 20 سال اخیر از سر بگیرد. .

اقدامات اضطراری فدرال رزرو و دولت ایالات متحده در روز یکشنبه برای تضمین سپرده های بانکی پس از بانک سیلیکون ولی و بانک امضا (NASDAQ:) سقوط کرد.

از روز پنجشنبه، کاهش بازدهی کوتاه‌مدت خزانه‌داری آمریکا که به بالاترین حد در 15 سال گذشته بود، شدیدترین کاهش از اکتبر 1987 بود و دلار را از بالاترین سطح سه ماهه پایین آورد.

بازده دو ساله روز دوشنبه به 3.939 درصد کاهش یافت که بیش از یک واحد درصد نسبت به بالاترین سطح 15 ساله 5.084 درصدی هفته گذشته کاهش یافت، در حالی که بازدهی 10 ساله از بیش از 4 درصد در هفته گذشته به 3.418 درصد کاهش یافت.

این حرکت ها در حالی صورت می گیرد که سرمایه گذاران به دنبال ورشکستگی بانک ها به سمت پناهگاه های امن هجوم می آورند و خود را با فدرال رزرو کمتر تهاجمی سازگار می کنند. ارزش دلار در برابر سبدی از ارزها در روز دوشنبه 0.60 درصد کاهش یافت.

Mazen Issa، استراتژیست ارشد FX در TD Securities در نیویورک، گفت: «بازار اساساً می‌گوید که فدرال رزرو اینجا تمام شده است. تعجب آور نیست اگر بازار در حال حاضر فقط سعی کند به طور مداوم فدرال رزرو را محو کند و هیچ نوع قلمروی از جنگ‌طلبی را که ظهور می‌کند باور نکند، و مشخص نیست که آیا فدرال رزرو همچنان به جنگ‌طلبی خود ادامه می‌دهد یا خیر.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، هفته گذشته بازارها را غافلگیر کرد و گفت که بانک مرکزی ایالات متحده ممکن است سرعت افزایش نرخ بهره را مجدداً تسریع کند، زیرا با تورم همچنان بالا مبارزه می کند و از تصویر اشتغال هنوز قوی سود می برد. این باعث شد که بازدهی خزانه داری به شدت بالاتر رود و باعث افزایش نرخ سود شود.

اما این چشم انداز اکنون از روی میز ظاهر می شود.

معامله گران معاملات آتی صندوق های فدرال رزرو در حال حاضر فدرال رزرو را به احتمال زیاد در زمان تشکیل جلسه 21 تا 22 مارس بدون تغییر باقی می گذارد، یا نرخ ها را 25 واحد افزایش می دهد، تغییری شگرف نسبت به هفته گذشته پس از اظهارات پاول در کمیته های کنگره، که 50 واحد پایه بود. افزایش نرخ به عنوان محتمل ترین نتیجه در نظر گرفته شد.

برخی بانک ها، از جمله گلدمن ساکس (NYSE:) و نات وست مارکتز نیز گفته اند که دیگر انتظار ندارند فدرال رزرو در این ماه نرخ بهره را افزایش دهد.

معامله گران همچنین برای فدرال رزرو برای کاهش نرخ ها در سال جاری قیمت گذاری می کنند و انتظار می رود نرخ وجوه فدرال رزرو از 4.57 درصد در حال حاضر به 3.80 درصد در دسامبر کاهش یابد. از هفته گذشته، معامله گران تا حد زیادی از چشم انداز کاهش نرخ در سال جاری چشم پوشی کردند.

جاناتان کوهن، رئیس استراتژی معاملات نرخ در Credit Suisse در نیویورک، گفت: «به دلیل مسائل مربوط به ثبات مالی، خطرات بالقوه افزایش رکود وجود دارد.

در حالی که ممکن است بازار برخی از حرکات تند روز دوشنبه را دنبال کند، «این نوع سؤالات غالب در مورد تأمین اعتبار در آینده، وام‌دهی بانکی وجود دارد، که باید قبل از اینکه بازارها به اندازه چرخه کوهپیمایی تهاجمی قیمت‌گذاری کنند، پاسخ داده شود. کوهن گفت.

مقامات فدرال رزرو قبل از جلسه مارس در یک دوره خاموشی قرار دارند، که در مورد میزان خطرات ثبات مالی ممکن است دیدگاه آنها را در مورد انقباض بیشتر تغییر دهد، راهنمایی کافی وجود ندارد.

حتی اگر آنها تعهد خود را برای کاهش تورم تکرار کنند، سرمایه‌گذاران ممکن است بعید به نظر می‌رسند که این پیام را تا حدی که هفته گذشته انجام دادند، بپذیرند.

اگر یک هفته پیش فرض بازار این بود که فدرال رزرو بدون توجه به هر اتفاقی می‌تواند به افزایش خود ادامه دهد، فکر می‌کنم دیگر این دیدگاه نیست (و) بازگشت بازار برای بازار بسیار دشوار خواهد بود. برایان داینگرفیلد، رئیس استراتژی F10 FX در NatWest Markets در استمفورد، کانکتیکات، گفت که این دیدگاه.

او افزود: «از منظر دلار، این بسیار مهم است، زیرا بازنشانی انتظارات فدرال‌رزرو هر چه بیشتر بخش بزرگی از افزایش دلار بود که قبل از این حرکت‌ها شاهد بودیم».



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.