بهترین لباسشویی‌های ایرانی برای خانواده‌های پرجمعیت

برترین‌ها: خرید یک دستگاه ماشین لباسشویی خارجی این روز‌ها بالای ۱۰ میلیون تومان خرج روی دستتان می‌گذارد. این برای من و شما که دو سال پیش چنین وسیله‌ای را نهایتا با دو میلیون وخرده‌ای پول تهیه می‌کردیم می‌تواند نهایتا کمی باورنکردنی باشد، اما مطمئن باشید زوج‌های جوان، عروس‌خانم‌ها و کسانی که دستگاه ماشین لباسشویی‌شان تازه

کد خبر : 2261
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۶:۳۰
بهترین لباسشویی‌های ایرانی برای خانواده‌های پرجمعیت


برترین‌ها: خرید یک دستگاه ماشین لباسشویی خارجی این روز‌ها بالای ۱۰ میلیون تومان خرج روی دستتان می‌گذارد. این برای من و شما که دو سال پیش چنین وسیله‌ای را نهایتا با دو میلیون وخرده‌ای پول تهیه می‌کردیم می‌تواند نهایتا کمی باورنکردنی باشد، اما مطمئن باشید زوج‌های جوان، عروس‌خانم‌ها و کسانی که دستگاه ماشین لباسشویی‌شان تازه خراب شده را عصبانی می‌کند.

من پس از بررسی بازار متوجه شدم اگر بخواهید روی برند‌های شناخته‌شده‌ای مثل الجی یا سامسونگ دست بگذارید ممکن است این کار ۱۴ تا ۱۶ میلیون تومان از موجودی حساب بانکی‌تان کم کند. برای همین فکر می‌کنم وقتش رسیده تا با تولیدکنندگان داخلی آشتی کنیم و محصولات ساخته شده توسط آن‌ها را بخریم. برای اینکه خیالتان راحت باشد باید از همین اول بگویم برخلاف تصور عموم مردم این ماشین لباسشویی‌ها از نظر قابلیت و امکانات تفاوت چندانی با رقبای خارجی خود ندارند. به‌عنوان مثال می‌توانم به سیستم بخارشوی، برنامه شستشوی ضد آلرژی، تکنولوژی حباب‌ساز و حتی برنامه شستشوی سریع ۱۵ دقیقه‌ای اشاره کنم که برند‌های خارجی خیلی روی آن‌ها مانور می‌دهند.

۱. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-۸۴۳

بهترین لباسشویی ایرانی برای خانواده‌های پرجمعیت

ماشین لباسشویی اسنوا با دیگی به‌ظرفیت هشت کیلوگرم ساخته شده است. این مقیاس روشی کاملا تجاری برای معرفی ظرفیت ماشین لباسشویی به‌حساب می‌آید و نباید دقیقا هشت کیلو لباس داخل دیگ بیندازید. پس وقتی می‌گوییم یک لباسشویی هشت کیلو ظرفیت دارد، یعنی از دستگاهی با ظرفیت‌های استاندارد شش و هفت کیلویی بزرگ‌تر و جادارتر است. با این‌حال در بازار می‌توان لباسشویی‌های ۱۰ کیلویی هم پیدا کرد که البته اندازه غیرمعمولی است. ماشین لباسشویی با ظرفیت دیگ هشت کیلوگرم را به خانواده‌های پرجمعیت پیشنهاد می‌کنند، اما محض اطلاع اگر خودتان یک نفر، لباس‌ها را دو سه هفته جمع می‌کنید تا یک‌مرتبه بشورید، قطعا دیگ هشت کیلویی برایتان کوچک خواهد بود.

حالا که این چیز‌ها را می‌دانید لازم است بگویم موتور لباسشویی SWM-۸۴۳ از نوع دایرکت درایو انتخاب شده است. یعنی موتور آن بدون منت تسمه کار می‌کند و مستقیم به دیگ متصل است. با این کار ماشین لباسشویی در زمان کارکرد صدای کمی تولید می‌کند و لرزش بدنه باعث نمی‌شود مثل مدل‌های قدیمی ماشین لباسشویی در خانه راه برود. همچنین از نظر فنی موتور دایرکت درایو در طول زمان کمتر دچار استهلاک می‌شود و طول عمر آن بیشتر خواهد بود. وجود این موتور باعث مصرف کمتر انرژی و عملکرد بهتر دستگاه می‌شود.

همچنین سیستم ضدچروک که برای این مدل در نظر گرفته شده به‌شکل قابل ملاحظه‌ای مانع ایجاد چروک‌های عمیق در لباس‌هایی می‌شود که شستن و آبکشی کردنشان را دارید. امکان شستشوی با تاخیر نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است. پس در مواقعی که می‌خواهید عملیات شستشو را با تاخیر انجام دهید یا کار را برای ساعت خاص برنامه‌ریزی کنید، مثل زمان‌های خارج از ساعات اوج مصرف این قابلیت کاملا کاربردی خواهد بود. چیز دیگری که لباسشویی ایرانی اسنوا را یک امتیاز جلو می‌اندازد قابلیت اضافه کردن لباس در زمان شستشو است.

سامسونگ در یکی دو سال گذشته خیی در این مورد سروصدا کرده بود و حالا که دیگر در ایران حضور ندارد می‌توانیم برایش پشت چشم نازک کنیم و بگوییم رفیق نیمه‌راه! دیگر بهت فکر هم نمی‌کنیم.

  • قیمت: هشت میلیون تومان

۲. ماشین لباسشویی جی پلاس مدل J۸۴۷۰W

بهترین لباسشویی ایرانی برای خانواده‌های پرجمعیت

ماشین لباسشویی مدل J۸۴۷۰W از محصولات جی پلاس است که با ظرفیت دیگ هشت کیلوگرم طراحی شده است. این ماشین لباسشویی دارای ۱۵ برنامه اصلی و هفت برنامه تکمیلی شستشو است که می‌توانید از پنل جلویی آن‌ها را انتخاب کنید. یکی از قابلیت‌های جذاب این دستگاه امکان انتخاب دستی میزان دما است که قبلا در دستگاه‌های ساخته شده توسط ال‌جی دیده می‌شد.

لابد می‌دانید که جی‌پلاس دستگاهی است که توسط شریک ایرانی ال‌جی یعنی گلدیران ساخته می‌شود. پس این‌جا هم با برند کره‌ای ال‌جی تسویه‌حساب کرده‌ایم. از نظر فنی ماشین لباسشویی جی‌پلاس به موتوری اینورتر با سرعت چرخش هزار و ۴۰۰ دور در دقیقه مجهز است. همچنین این دستگاه امکان اضافه کردن لباس در هنگام شستشو را دارد. به‌عنوان آدمی حواس‌پرت این یکی را دوست دارم و تضمین می‌دهم به‌خاطر داشتن آن حتما حس خوبی خواهید داشت.

لباسشویی جی‌پلاس با داشتن برچسب انرژی A+++ از جمله دستگاه‌ها و لوازم خانگی کم‌مصرف محسوب می‌شود. چیز‌هایی دیگری که می‌توان در J۸۴۷۰W دوست‌داشت برنامه شستشوی ضدآلرژی، برنامه خاص لکه‌بری و برنامه مخصوص شستشوی لباس‌های زیر و زمستانی است. ضمن اینکه دستگاه خودش می‌تواند به‌طور اتوماتیک و با استفاده از سنسوری ویژه در هر بار عملیات وزن لباس‌ها را تشخیص دهد.

  • قیمت: شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

۳. پاکشوما مدل TFU-۸۳۴۰۱

بهترین لباسشویی ایرانی برای خانواده‌های پرجمعیت

ماشین لباسشویی TFU-۸۳۴۰۱ احتمالا آخرین انتخاب شما خواهد؛ چون بعضی‌ها می‌گویند اسم پاکشوما آدم را یاد پودر ماشین‌لباسشویی می‌اندازد. به‌نظر من اینکه تولیدکننده به قدمت پاکشوما تلاش نکرده با انتخاب اسم خارجی مشتری را فریب دهد و مثل بعضی برند‌ها ادای خارجی‌ها را دربیاورد، شایسته تقدیر است. از نظر فنی هم می‌توان دلایل متعددی برای دوست‌داشتن لباسشویی پاکشوما پیدا کرد. مثلا قیافه خوبی دارد و از نظر رتبه مصرف انرژی با داشتن استاندارد A+++ برادری خودش را ثابت می‌کند.

یکی از مهترین ویژگی‌های این دستگاه امکان شستشو با بخارشو است که در نمونه‌های گرانقیمت خارجی وجود دارد و می‌تواند فوق‌العاده کاربردی باشد. به‌غیر از این برنامه عملکرد کوییک واش اجازه می‌دهد لباس‌هایی که خیلی کثیف نیستند را تنها در عرض ۱۵ دقیقه تمیز کند. روی هم رفته لباسشویی پاکشوما ۱۶ برنامه شستشو دارد که می‌توانید با توجه به نوع لباس یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. از دیگر نکات ظریف در طراحی این دستگاه می‌توانم به امکان باز شدن در به‌صورت ۱۸۰ درجه اشاره کنم که در زمان پر و خالی کردن دیگ، بی‌نهایت کار را راحت می‌کند. در زمان شستن لباس‌ها همچنین می‌توانید دمای آب را بین ۲۰ تا ۹۰ درجه سانتیگراد انتخاب کنید و به‌خاطر وجود دکمه توقف اگر حین کار یادتان افتاد لباسی را جا انداخته‌اید لازم نیست خودتان را سرزنش کنید.

  • قیمت: شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.