بهترین خودرو‌های لوکس و هیبریدی ۲۰۲۰ به انتخاب carbuzz

وب‌سایت پدال: تویوتا پریوس بازار پررونق خودرو‌های هیبریدی را به راه انداخت و این خودرو‌ها هم‌اکنون در همه‌جا دیده می‌شوند. البته سیستم‌های هیبریدی با روند کندی به خودرو‌های لوکس و سطح بالا راه یافتند. یکی از دلایل این کار سنگین بودن باتری‌ها و دلیل دیگر هم حساسیت کمتر خریداران خودرو‌های لوکس به قیمت سوخت و

کد خبر : 1704
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
بهترین خودرو‌های لوکس و هیبریدی ۲۰۲۰ به انتخاب carbuzz


وب‌سایت پدال: تویوتا پریوس بازار پررونق خودرو‌های هیبریدی را به راه انداخت و این خودرو‌ها هم‌اکنون در همه‌جا دیده می‌شوند. البته سیستم‌های هیبریدی با روند کندی به خودرو‌های لوکس و سطح بالا راه یافتند. یکی از دلایل این کار سنگین بودن باتری‌ها و دلیل دیگر هم حساسیت کمتر خریداران خودرو‌های لوکس به قیمت سوخت و میزان مصرف سوخت چنین خودرو‌هایی بوده است. فاکتور دیگر هم هویت و تصویر خودرو‌های هیبریدی بوده و خریداران خودرو‌های بزرگ و گران‌قیمت نمی‌خواستند به چشم افراد نگران محیط‌زیست و خودنما به چشم بیایند.

معرفی بهترین خودرو‌های لوکس و هیبریدی در سال ۲۰۲۰

البته زمانه تغییر کرده است. هم‌اکنون باتری‌ها سبک‌تر شده و مزیت قوای محرکه هیبریدی تنها به مصرف سوخت کمتر محدود نمی‌شود. همچنین تکنولوژی هیبریدی روز به روز در حال بهبود بوده و بنابراین خودرو‌های لوکس بیشتری به چنین سیستمی مجهز می‌شوند. در ادامه شما را با بهترین خودرو‌های لوکس و هیبریدی در سال ۲۰۲۰ آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

۱. پورشه کاین E-Hybrid

معرفی بهترین خودرو‌های لوکس و هیبریدی در سال ۲۰۲۰

تا چند سال پیش تصور استفاده از تکنولوژی هیبریدی در محصولات پورشه ممکن نبود و اگر هم چنین چیزی تصور می‌شد برای بهبود مصرف سوخت بود، اما ژرمن‌ها از این روش برای بهبود پرفورمنس محصولات خود استفاده کردند. یکی از نتایج استفاده از این روش تولید سریع‌ترین نسخه کاین با نام کاین توربو S E-Hybrid بوده است. این خودرو از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو و واحدی الکتریکی استفاده کرده و قدرت کل ۶۷۰ اسب بخاری دارد. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۶ ثانیه‌ای این خودرو با مدل گران‌تر لامبورگینی اوروس برابری می‌کند.


۲. مرسدس بنز S کلاس هیبرید

معرفی بهترین خودرو‌های لوکس و هیبریدی در سال ۲۰۲۰

اگر شما خواهان تجربه سواری لوکس و آرامی هستید مرسدس نسخه هیبریدی S کلاس را توصیه می‌کند. در نگاه اول شما این خودرو را هیبریدی نخواهید دانست، زیرا تفاوت ظاهری و باطنی چندانی بین آن و مدل بنزینی وجود ندارد، اما زیر کاپوت S کلاس هیبرید پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری بای توربو و واحد الکتریکی قرار گرفته و قدرت کل آن به ۴۶۹ اسب بخار می‌رسد. S کلاس هیبرید شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۹ ثانیه‌ای دارد. البته زیبایی این خودرو در شتاب گیری بی‌دغدغه است که به مدد گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک میسر می‌شود.


۳. لکسس RX هیبرید

معرفی بهترین خودرو‌های لوکس و هیبریدی در سال ۲۰۲۰

کلاس شاسی بلند‌های لوکس و میان سایز پذیرای لکسس RX است. این خودرو به لطف گزینه‌ی هیبریدی یک سر و گردن بالاتر از رقبا قرار گرفته است. قوای محرکه هیبریدی این خودرو از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری و سه پیشرانه الکتریکی و مجموعه باتری ۳۷ کیلووات ساعتی تشکیل شده است. این مجموعه در کل قدرت ۳۰۸ اسبی داشته و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت حدود ۸ ثانیه می‌شود. البته مزیت قابل‌توجه این خودرو در بحث یدک کشی است.


۴. ولوو S۹۰ هیبرید

معرفی بهترین خودرو‌های لوکس و هیبریدی در سال ۲۰۲۰

ولوو رفته رفته هویت شاخص خود در بین لوکس سازان را به دست می‌آورد و S۹۰ هم گزینه‌ای قابل‌توجه در میان خیل عظیمی از سدان‌های آلمانی است. این خودرو دارای پیشرانه ۲ لیتری است که به‌طور هم‌زمان از توربو و سوپرشارژر استفاده می‌کند. اضافه شدن یک واحد الکتریکی باعث می‌شود قدرت کل این مجموعه به ۴۰۰ اسب بخار برسد. S۹۰ هیبرید یک سدان بزرگ و سریع است که به شیوه‌ی خاص سوئدی‌ها شما را از مبدأ به مقصد می‌رساند.


۵. رنجروور هیبرید

معرفی بهترین خودرو‌های لوکس و هیبریدی در سال ۲۰۲۰

این شاسی‌بلند لوکس قدرت بالا را با توانایی‌های آفرود مثال‌زدنی ترکیب کرده است. پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو و واحدی الکتریکی قدرت کل ۳۹۸ اسب بخاری را ارائه کرده و اگرچه برد حدود ۳۰ کیلومتری آن در حالت الکتریکی خیلی به چشم نمی‌آید، اما به‌هرحال رقم واقع‌بینانه‌تری است.


۶. پورشه پانامرا E-Hybrid

معرفی بهترین خودرو‌های لوکس و هیبریدی در سال ۲۰۲۰

تقریباً همه افراد پانامرا E-Hybrid را به خاطر شتاب گیری دیوانه‌وارش دوست دارند و برخی افراد هم مزیت مالیاتی آن را هدف می‌گیرند. این خودرو از پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربو و واحدی الکتریکی استفاده کرده و قدرت ترکیبی ۴۵۷ اسبی دارد. البته گزینه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو و واحد الکتریکی دیگری هم وجود دارد که با قدرت ۶۷۷ اسب بخاری خود کاملاً خودنمایی می‌کند.


۷. آکورا MDX هیبرید

معرفی بهترین خودرو‌های لوکس و هیبریدی در سال ۲۰۲۰

اگرچه ما طرفدار برخی متریال کابین و البته سیستم اطلاعات سرگرمی عجیب MDX نیستیم، اما نسخه هیبریدی آن مزیت‌های خوبی دارد. این خودرو به عنوان یک شاسی‌بلند لوکس و میان سایز هندلینگ تیز و هیجان‌انگیزی داشته و از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری تنفس طبیعی و ۳ پیشرانه الکتریکی استفاده می‌کند. قدرت کل این مجموعه برابر با ۳۲۱ اسب بخار بوده و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت زیر ۶ ثانیه را ایجاد می‌کند.


۸. ب ام و سری ۷ هیبرید

معرفی بهترین خودرو‌های لوکس و هیبریدی در سال ۲۰۲۰

ب ام و ۷۴۵e یک سدان اجرایی لوکس با تکنولوژی پیشرفته و متریال باکیفیت است. این خودرو به عنوان محصولی از ب ام و دینامیک سواری قابل‌توجهی هم دارد. پیشرانه ۳ لیتری توربو با یک باتری لیتیوم-یونی ۱۲ کیلووات ساعتی ترکیب شده و قدرت ترکیبی ۳۸۹ اسب بخاری تولید می‌کند. پیشرانه‌های ۶ سیلندر خطی ب ام و به خاطر نرمی خود شناخته شده‌اند، اما همراهی با پیشرانه الکتریکی و گیربکس ۸ سرعته نرم باعث شده این خودرو سطح جدیدی از نرمی را به مالک اعطا کند.


۹. لکسس LC هیبرید

معرفی بهترین خودرو‌های لوکس و هیبریدی در سال ۲۰۲۰

اگر خواهان یک گرندتور شیک و اسپورت با صدای پیشرانه ۸ سیلندر هستید پس بهتر است LC هیبرید را فراموش کرده و LC ۵۰۰ را بخرید؛ اما اگر همان استایل جذاب، سواری نرم و سرعت ملایم مدنظر شماست نسخه هیبریدی LC ۵۰۰h می‌تواند گزینه بهتری باشد. پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری این خودرو با یک پیشرانه الکتریکی همراه شده و قدرت ۳۵۴ اسب بخاری تولید می‌کند. این خودرو شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۷ ثانیه‌ای دارد.

منبع: carbuzz



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.